Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kuolla vanhuuteen, enkä kituuttaa kuoliaaksi.
Hei, käy tapaamassa pastoria (pyydä esirukousta) ja käy ehtoollisella. Siellä tapahtuu ihmeitä. Suurin ihme, on sielun pelastuminen, mut myös parantumisia tapahtuu kyseisen yhteydessä.
Joh. 11: 25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"Joh. 5: 25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää.
Joh. 6:51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on miJokaisesta kirkosta löytyy pastori/pappi. On myös vapaamielisempiä suuntauksia, suosittelisin niitä, ne saa pyynnöstä hetkessä kunnon esirukoustiimin kasaan. Luterilainen ei toimi noin. Mut esim vapaa srk ja one way srk tmv. Mun perheessä on tapahtunut niin paljon ihmeitä, että kannattaa kokeilla. Myös sairauksista parannuttu mm tosi pahasta astmasta lapsi parani, kun pyysin esirukousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on neitsyt.
Puhutaan horoskoopista. Ei muuten.
Neitsyet on lutusia.
Minulla on kaksi neitsytkaveria, eikä kumpikaan ole oikeen lutuinen.
Nää on niitä, jotka salaa vähän tuomitsee ihmisiä mutta samalla antais vaikka henkensä niiden ihmisten puolesta.
Ei nuo tuomitse muita ihmisiä tai ole edes kiinnostuneet muista ihmisistä hirveesti. Eli ei ole tuollaisia mitä kuvailet. Auttaa kyllä läheisiään tarvittaessa.
Siksi siinä onkin *salaa*, ei tuo sitä välttämättä ilmi.
Hitto olen 47. Noh next time maybe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on neitsyt.
Puhutaan horoskoopista. Ei muuten.
Neitsyet on lutusia.
Minulla on kaksi neitsytkaveria, eikä kumpikaan ole oikeen lutuinen.
Nää on niitä, jotka salaa vähän tuomitsee ihmisiä mutta samalla antais vaikka henkensä niiden ihmisten puolesta.
Ei nuo tuomitse muita ihmisiä tai ole edes kiinnostuneet muista ihmisistä hirveesti. Eli ei ole tuollaisia mitä kuvailet. Auttaa kyllä läheisiään tarvittaessa.
Siksi siinä onkin *salaa*, ei tuo sitä välttämättä ilmi.
Tunnen nuo vuosien ajalta sen verran läheisesti, että ei ole. Ei toi sun kuvailu osu yhtään. Minä itse olen selvästi enemmän tuollainen, vaikka en itseänikään noin kuvailisi eli ei niin voimakkaana piirteenä ole.
Terkut Lotalle. Toivottavasti on kukkaisa kesä ja mekko.
Miten niin älyä ei voi kasvattaa, uusia aivoyhteyksiä syntyy jatkuvasti, oon varma et myös älykkyyttä voi kehittää jossain määrin jos haluaa,
Ja niin älykkyys keskustelu lähti alulle.
Ei synnynnäisille ominaisuuksille ihan hirveästi voi. Tietty voi ja kannattaa pitää itsensä fyysisesti ja henkisesti vireänä ja mielenkiintoisena - pysyy myös itsellä paremmin mielenkiinto yllä, mutta ei keskiverto voi älyköksi muuttua.
Ulkonäkö on myös sellainen mitä on sattunut saamaan ja kaikki vanhenee koko ajan, joten siihenkään turha liikaa kiintyä. Just mietin, minkä näköisten naisten kohdalla luovuttaisin vaan ihan samantien heti, ja onhan niitä. Siis miehen suhteen luovuttaisin, en uhraisi energiaani sellaiseen jolla olisi kiinnostusta johonkin selkeästi erilaiseen ja "parempaankin". Älyn suhteen ihan sama, mihinkään suuntaan.
Voimat on ollut niin loppu tänään.
Olen miettinyt että ei raha eikä mikään voita sitä että olisi hyvät ihmissuhteet läheisiin.
Pyytäisin mielelläni naisen kesävieraaksi vaikka viikoksi. Veikkaan, että hän tylsistyisi täällä muutamassa tunnissa. Todellisuus on tylsempää kuin mielikuvat. Mutta eipä ole ollut halukkaita tulijoita.
Mun kaivattu sairastaa "Empaattisen persoonan häiriötä". Diagnostiset kriteerit seuraavat 4 kohtaa:
Hentoinen suloäänisyys jota vaikeaa vastustaa
Hyvät kuuntelutaidot
Yleinen kiltti ja hyväsydäminen elämänasenne
Humanistinen altruismi
Vierailija kirjoitti:
"Ei, teidän ei tarvi. Utelias ja yksinkertainen on just se jonka ei tarvi tietää mitään ylimääräistä."
Ihan tarpeeton ja omahyväinen sivallus julkisella keskustelupalstalla. Säkö luulet olevasi joku elämän suuri osteri, jonka salaisuuksia kilvan selvitellään.
Menipä tunteisiisi. Kuule kun ei kuulu sulle mitenkään. Mun ja kaivatun välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Voimat on ollut niin loppu tänään.
Olen miettinyt että ei raha eikä mikään voita sitä että olisi hyvät ihmissuhteet läheisiin.
Mulla on erittäin hyvä suhde äitiini ja poikaani. Isäni on vaikea ja tyttäreni tuntee tuskaa josta haluaisin puhua.
Listen to / Cyber Ace by Soichi Terada on #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/bQ8GeCojMADYFpmpxB
Teematunnarini
Ajattelin katsoa salaa, vilahtaako sun lahkeesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu sairastaa "Empaattisen persoonan häiriötä". Diagnostiset kriteerit seuraavat 4 kohtaa:
Hentoinen suloäänisyys jota vaikeaa vastustaa
Hyvät kuuntelutaidot
Yleinen kiltti ja hyväsydäminen elämänasenne
Humanistinen altruismi
hyveitä vai paheita?
Markkina-arvo nousee noinpäin, mutta vain tiettyyn rajaan asti. 😆 sivumamma