Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag tai ei, mut mussa voi olla pari juttua, jotka voi jollekin olla vaikeita, mutta en tiedä onko kaivatulle.
Kaivatussa on monta red flagia, enkä koskaan ennen ole hänen kaltaisiin kiinnittänyt huomiota, enkä vastaisuudessakaan. Mutta riittää muutama söpö pieni juttu, jotka peittivät punaiset liput. Pusu hälle.
Uhkeat utareet?
Nukun lattialla katetrin kanssa villasukat jalassa ja pipo päässä ja fleece päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Ei ollut tuollaista sattumaa.
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
En taida kertoa.
Ok, kiitos kun kerroit.
Ole hyvä vaan.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää perään soittele. Otan sen joka on kiinnostunut ja ilmaisee sen.
Minä en ota ketään niistä, jotka pommittavat viesteillä. Mieluummin yksin ja kaivaten sitä Yhtä.
n86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä on tapana liioitella suhteidensa huonoja puolia ja sivuuttaa sen hyvät puolet."
Mä taas olen havainnut että ihmisillä on tapana liioitella huonojen tai kädenlämpöisten suhteidensa hyviä puolia ja sivuuttaa ne isotkin huonot puolet. Muun muassa tunteiden puuttumisen.
En ikinä neuvoisi Ap:n lailla kirjoittavaa jäämään vain koska "joskus on hyviä hetkiä". Hyvässä suhteessa tulisi olla 95% hyviä hetkiä ja lopuista 5%:sta 4% tulisi johtua jostain muusta kuin suhteesta. Suhde ei ole hyvä ja jäämisen arvoinen jos vain joskus on hyviä hetkiä. Mikä teitä noin neuvojia niissä omissa tai muiden eroissa niin pelottaa?
Mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Yksin oleminen on syvältä, ja aina vain huonommaksi tulee. Ja mitä pitempään on yksin, sitä vaikeampaa on ylipäänsä päästä suhteeseen, niin hyvään kuin huonoon. Se on mahdollis
Älä jakele täällä huonoja neuvojasi. Olen 40 ja aion erota. Aion etsiä omanarvontuntoni takaisin ja lupaan itselleni että kukaan koskaan ei tule enää polkemaan mua maahan ja alistamaan millään tavoin. Saa riittää. Maailman huonoin neuvo että ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin. Ihan myötähäpeä nousee tuollaisesta ajattelusta tai sitten olet trolli.
Älä ole huolissasi, en omi täältä enää mitään vaikka kuinka sattuisi, sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä on tapana liioitella suhteidensa huonoja puolia ja sivuuttaa sen hyvät puolet."
Mä taas olen havainnut että ihmisillä on tapana liioitella huonojen tai kädenlämpöisten suhteidensa hyviä puolia ja sivuuttaa ne isotkin huonot puolet. Muun muassa tunteiden puuttumisen.
En ikinä neuvoisi Ap:n lailla kirjoittavaa jäämään vain koska "joskus on hyviä hetkiä". Hyvässä suhteessa tulisi olla 95% hyviä hetkiä ja lopuista 5%:sta 4% tulisi johtua jostain muusta kuin suhteesta. Suhde ei ole hyvä ja jäämisen arvoinen jos vain joskus on hyviä hetkiä. Mikä teitä noin neuvojia niissä omissa tai muiden eroissa niin pelottaa?
Mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Yksin oleminen on syvältä, ja aina vain huonommaksi tulee. Ja mitä pitempään on yksin, sitä vaikeampaa on ylipäänsä päästä suhteeseen, niin hyvään kuin huonoon. Se on mahdollis
Kuulostat hyvin tutulta....
Hyvää yötä Johanna.
Olet kaunis.
Juha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi veljeäni ovat löytäneet vaimonsa Tinderistä. Sielläkin on ihmisiä tositarkoituksin.
Niin, joillekuille kelpaa tinder-roskat. Joillekin toisille taas todellakaan ei
Puhut hyvin rumasti kunnon ihmisistä. Epäkunnioittavaa puheesi kertoo sinun laadustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö maksaa välityspalkkio?
Työllistytätkö muita?
Ihan vain ajattelin, että jos kaivattu tarvitsee palkkion siitä, että osoittaa välittävänsä.
En tarvitse. Minulla on mistä antaa.
Kaipaako nainen prinsessan kohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona näen sinusta sen, mikä sisälläsi vaikuttaa, hetkeä, kun molemmat näemme toisistamme sen, mitä on vuosikausia piilotettu.
Onni ei tule odottamalla.
Olet hyvä ampumaan alas.
Tottahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Ei ollut tuollaista sattumaa.
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
En taida kertoa.
Ok, kiitos kun kerroit.
Eipä kestä.
Hyvää yötä Päivänkakkaralle ja puna-apilalle, tulkaa elämääni ja ottakaa uniinne. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi veljeäni ovat löytäneet vaimonsa Tinderistä. Sielläkin on ihmisiä tositarkoituksin.
Niin, joillekuille kelpaa tinder-roskat. Joillekin toisille taas todellakaan ei
Ei ole kiva puhua ihmisistä roskina.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako nainen prinsessan kohtelua?
Kyllä edes joskus, koska me ollaan.
Oon fantasioinu susta aika monella tavalla
Voitko E tulla lämmittään mun sänkyä? Kylmää.