Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan ottanut yhteyttä. Olisin vastannut jos olisit.
Oothan tarkistanut aika ajoin instagramin viestipyynnöt?
En aikoihin ole päässyt instaani. Fb ja wa sekä signal pelittävät kyllä. Ja kaivattu tietää numeroni, sähköpostini ja postiosoitteeni, minut olisi helppo tavoittaa, en ole hankala. Itse toki ottaisin mielelläni yhteyttä, vaan miten otan kun ei vastaa, ja muuttonsa jälkeen en tiedä osoitettansa?
Jos yrität vanhentuneeseen spostiosoitteeseen tmv.?
Jos näkisin sinusta, että välität, sydämeni tekisi voltin. Kauniita unia, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on sinkku ja Tinderöi ja kertoi, että on vientiä enemmän kuin nuorena. Hänellä on lapsi aikaisemmasta liitosta, eli em. ei kyllä pidä paikkaansa kaikilla ainakaan.
Kuka edes huolii mitään tindermiehiä?? Joo, varmasti on vientiä, nehän laittaa ihan kaikki oikealle.
Minä en laita. Olen hyvin valikoiva ketä päästän lähelleni.
-mies.
Pelkkää ulkonäköähän siinä katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Räksynpesätyyppi, ymmärrätkö millaisessa päättymättömässä harhassa elät? Säälittää sinun itsesi vuoksi, menisit jo elämässäsi eteenpäin. Olet palstaharhaisuuden prototyyppi.
Mene vässykkä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Ei ollut tuollaista sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Välitän. <3
Mutta et näytä sitä. 😟
Vierailija kirjoitti:
Välitän. <3
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🤗🧡 Minä sua. Olisinpa syleilyssäsi. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv.pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Välitän. <3
Minäkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on sinkku ja Tinderöi ja kertoi, että on vientiä enemmän kuin nuorena. Hänellä on lapsi aikaisemmasta liitosta, eli em. ei kyllä pidä paikkaansa kaikilla ainakaan.
Kuka edes huolii mitään tindermiehiä?? Joo, varmasti on vientiä, nehän laittaa ihan kaikki oikealle.
Minä en laita. Olen hyvin valikoiva ketä päästän lähelleni.
-mies.
Pelkkää ulkonäköähän siinä katsotaan.
Ei kuulemma, mitä naisten kommentteja täältäkin on lukenut. Väitetään, ettei kuvaa suunnilleen edes katsota, vaan profiiliteksti on kaikki kaikessa, ja siinäkään ei tietty se työnimike paina ollenkaan vaan ihan muut jutut. Niin, "no miksi miehet laittavat työnimikkeen johonkin tinderiin?" Varmaan siksi, kun se on suunnilleen ensimmäinen asia jonka jokainen nainen kysyy, jos sinne asti pääsee.
Tulisit lämmittämään palelevia varpaita, kun sadekin rummuttaa romanttisesti ikkunaan. 🤭
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti sae ei pilannut loma- tai työpäivääsi. Itelläin hiljainen sisäpäivä, otan vahingon takaisin huomenna. Ajattelen meitä, nuku hyvin.
Pitääkö maksaa välityspalkkio?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö maksaa välityspalkkio?
Työllistytätkö muita?
"Ihmisillä on tapana liioitella suhteidensa huonoja puolia ja sivuuttaa sen hyvät puolet."
Mä taas olen havainnut että ihmisillä on tapana liioitella huonojen tai kädenlämpöisten suhteidensa hyviä puolia ja sivuuttaa ne isotkin huonot puolet. Muun muassa tunteiden puuttumisen.
En ikinä neuvoisi Ap:n lailla kirjoittavaa jäämään vain koska "joskus on hyviä hetkiä". Hyvässä suhteessa tulisi olla 95% hyviä hetkiä ja lopuista 5%:sta 4% tulisi johtua jostain muusta kuin suhteesta. Suhde ei ole hyvä ja jäämisen arvoinen jos vain joskus on hyviä hetkiä. Mikä teitä noin neuvojia niissä omissa tai muiden eroissa niin pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
En taida kertoa.
Minä en enää perään soittele. Otan sen joka on kiinnostunut ja ilmaisee sen.