Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tulisit lämmittämään palelevia varpaita, kun sadekin rummuttaa romanttisesti ikkunaan. 🤭
Laita villasukat yöksi jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona näen sinusta sen, mikä sisälläsi vaikuttaa, hetkeä, kun molemmat näemme toisistamme sen, mitä on vuosikausia piilotettu.
Onni ei tule odottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag tai ei, mut mussa voi olla pari juttua, jotka voi jollekin olla vaikeita, mutta en tiedä onko kaivatulle.
Kaivatussa on monta red flagia, enkä koskaan ennen ole hänen kaltaisiin kiinnittänyt huomiota, enkä vastaisuudessakaan. Mutta riittää muutama söpö pieni juttu, jotka peittivät punaiset liput. Pusu hälle.
Ei ole kommunisti?
Olen oikeasti ihan terve.
Liiallinen loukkaaminen satuttaa ja satuttaminen sattuu sydämeen. Silloin sydän menee kipeäksi ja kipu tuntuu kehossa asti. Tällöin keho saattaa kipeytyä ja ihminen olla sairaana.
Ethän loukkaa vain kiusataksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona näen sinusta sen, mikä sisälläsi vaikuttaa, hetkeä, kun molemmat näemme toisistamme sen, mitä on vuosikausia piilotettu.
Onni ei tule odottamalla.
Olet hyvä ampumaan alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Ei ollut tuollaista sattumaa.
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
En taida kertoa.
Ok, kiitos kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flag tai ei, mut mussa voi olla pari juttua, jotka voi jollekin olla vaikeita, mutta en tiedä onko kaivatulle.
Kaivatussa on monta red flagia, enkä koskaan ennen ole hänen kaltaisiin kiinnittänyt huomiota, enkä vastaisuudessakaan. Mutta riittää muutama söpö pieni juttu, jotka peittivät punaiset liput. Pusu hälle.
Ei ole kommunisti?
Tuskinpa vain. Varmaan joku persu, mikä myös red flag mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö maksaa välityspalkkio?
Työllistytätkö muita?
Ehkä on lähetti tai ahne inklusiivinen postiljooni. Tai voltteri.
En oikein enää usko mihinkään tai kehenkään. Onneksi on edes 🍷. Hyvää yötä, possukat.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö maksaa välityspalkkio?
Kyllä sen voi maksaa sille, joka yhdistää kaksi ihmistä. Parisuhdevälittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kulta. Haleja <3 <3
Taas tänään, kaiken sateen ja tuulen keskellä, huomasi millaista on kun vain toista ihmistä ajattelemalla tulee lämmin olo, niin sydämeen kuin mieleen. Sellainen sinä olet kulta.. Kauneimpia unia ihana ja paljon haleja.. 🤍🤗
Kiva, tällästä ihanaa mieli kaipaa, hyvältä tuntuu.. <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen loukkaaminen satuttaa ja satuttaminen sattuu sydämeen. Silloin sydän menee kipeäksi ja kipu tuntuu kehossa asti. Tällöin keho saattaa kipeytyä ja ihminen olla sairaana.
Kuulostat kaivatultani, mutta en käsittääkseni ole epäillyt hänen terveyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä on tapana liioitella suhteidensa huonoja puolia ja sivuuttaa sen hyvät puolet."
Mä taas olen havainnut että ihmisillä on tapana liioitella huonojen tai kädenlämpöisten suhteidensa hyviä puolia ja sivuuttaa ne isotkin huonot puolet. Muun muassa tunteiden puuttumisen.
En ikinä neuvoisi Ap:n lailla kirjoittavaa jäämään vain koska "joskus on hyviä hetkiä". Hyvässä suhteessa tulisi olla 95% hyviä hetkiä ja lopuista 5%:sta 4% tulisi johtua jostain muusta kuin suhteesta. Suhde ei ole hyvä ja jäämisen arvoinen jos vain joskus on hyviä hetkiä. Mikä teitä noin neuvojia niissä omissa tai muiden eroissa niin pelottaa?
Mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Yksin oleminen on syvältä, ja aina vain huonommaksi tulee. Ja mitä pitempään on yksin, sitä vaikeampaa on ylipäänsä päästä suhteeseen, niin hyvään kuin huonoon. Se on mahdollis
Oletko m vai n? Kyllä normaalinnäköiset ja myös köyhät pariutuu.
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä on tapana liioitella suhteidensa huonoja puolia ja sivuuttaa sen hyvät puolet."
Mä taas olen havainnut että ihmisillä on tapana liioitella huonojen tai kädenlämpöisten suhteidensa hyviä puolia ja sivuuttaa ne isotkin huonot puolet. Muun muassa tunteiden puuttumisen.
En ikinä neuvoisi Ap:n lailla kirjoittavaa jäämään vain koska "joskus on hyviä hetkiä". Hyvässä suhteessa tulisi olla 95% hyviä hetkiä ja lopuista 5%:sta 4% tulisi johtua jostain muusta kuin suhteesta. Suhde ei ole hyvä ja jäämisen arvoinen jos vain joskus on hyviä hetkiä. Mikä teitä noin neuvojia niissä omissa tai muiden eroissa niin pelottaa?
Juuri näin. Niitä pelottaa yksin jääminen.
Mammoille kauniita unia, risuleuan täysin, karvaisten pallien kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi veljeäni ovat löytäneet vaimonsa Tinderistä. Sielläkin on ihmisiä tositarkoituksin.
Niin, joillekuille kelpaa tinder-roskat. Joillekin toisille taas todellakaan ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa olivat.
Niilläkin on tarkoitus.
Mikäköhän?
Riippuu sattumasta. Esimerkiksi joulupuurosta löytyvän sattuman (yleisimmin mantelin) tarkoitus on ilmaista jonkinlaisesta palkinnosta.
Ei ollut tuollaista sattumaa.
Minkähänmoinen sattuma mahtoi sitten olla kysymyksessä?
En taida kertoa.
Ok, kiitos kun kerroit.
Ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kaivatultani, mutta en käsittääkseni ole epäillyt hänen terveyttään.
En sitten voi olla kaivattusi.
Niin, mä haluun sut ja sua. Mä epäilen, että siinä meillä on ero. Sä välität. Nuku hyvin rakas.
Ihan vain ajattelin, että jos kaivattu tarvitsee palkkion siitä, että osoittaa välittävänsä.