Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään selkeyttä elämässä? Olette ns. löytäneet paikkanne elämässä?

Vierailija
27.09.2026 |

Mielenkiinnosta kysyn, että onko se edes mahdollista, että voi kokea elämänsä suht. selkeäksi. 

Minä olen persoonaltani kai ainainen kiertolainen, tai toistaiseksi olen ollut ainakin. Elämä on usein muuttunut, olen elänyt monta erilaista elämää näiden ikävuosien aikana. Muutoksen tuulet usein kutsuvat, muovaudun ihmisenä jatkuvasti. Minulle se on luontaista ja "pakollista", en pysty jäämään paikoilleni jos se ei kehitä minua ihmisenä sellaiseen suuntaan joka ravitsee minua. Tämä on vain mennyt näin ja tietenkin olen paljon yksin sekä asiat ulkoisesti näyttäytyy, etten ole "saavuttanut" oikein mitään mutta en olisi voinut toimia muullakaan tavalla, tämä on minun tieni. Enkä tiedä muuttuuko tämä tilanne tästä joskus vakaammaksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien ole tarkoitus perustaa perhettä ja elää toisia varten 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selkeytynyt, että ei ole paikkaa.

Vierailija
4/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa, että olet löytänyt juurikin sen oman tiesi ja kokemuksesi. Ei kaikkien ole tarkoitus elää oletettua(?) peruselämää peruskaavan mukaan. Rohkeita matkalaisia ja erilaisissa kokemuksissa kiertäjiä tarvitaan!

Vierailija
5/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulee löytäneensä ja kaikki menee ok lyödäänkin moukarilla päähän kovemmin kuin koskaan . Ehkei kaikille ole paikkaa tai joidenkin tarkoitus on epäonnistua elämässä . Kai se on jotenkin käsikirjoitettu etukäteen ketkä saa onnistua. 

Vierailija
6/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa, että olet löytänyt juurikin sen oman tiesi ja kokemuksesi. Ei kaikkien ole tarkoitus elää oletettua(?) peruselämää peruskaavan mukaan. Rohkeita matkalaisia ja erilaisissa kokemuksissa kiertäjiä tarvitaan!

Hienosti sanottu. Tavallaan näin se onkin. Tiedän, että näin minun on täytynytkin elää, olenhan elänyt itseäni kuunnellen vaikka niitä "virheitäkin" on valinnoissa tapahtunut mutta minä mietin ne enneminkin tärkeinä oppiläksyinä ja kasvuna. En siis voisi olla muuallakaan ja siinä mielessä hyvin tärkeältä tuntuu olla tässä ja nyt, olen tyytyväinen, että olen mennyt omaa tietäni kaikesta huolimatta. Ap

Vierailija
7/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useammankin kerran mielestäni löytänyt ja jälleen erilaisten syiden takia kadottanut sen. Aikaa myöten jälleen löytänyt ja taas kadottanut. Sellaista elämä on; ylä- ja alamäkeä.

Vierailija
8/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO siis onko sulla perhe, koti,työ,koulutus yms?

Vierailija
9/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa elämää. Varmasti moni tahtoisi elää vapaammin mutta kiinnittyvät liikaa siihen mitä on vaikka ne eivät ole enää hyväksi ja silloin on vaikeampi päästää irti. 

Vierailija
10/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO siis onko sulla perhe, koti,työ,koulutus yms?

Ei parisuhdetta tai lapsia. Koti vaihtelee, työt vaihtelee joskus niitä on,  välillä ei, muutama ammatti ja lisää erilaisia työkuvioita tuloillaan uudella alalla. Ap

Vierailija
11/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta iltaan ahkeroin unelmieni eteen.

Vierailija
12/12 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ikää 34 vuotta ja nyt opiskelen toista korkeakoulututkintoa. Ei parisuhdetta eikä perhettä. Saa nähdä työllistynkö tälläkään tutkinnolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi