Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Miten sä toivoisit et menettelisin sun suhteen
Osoita kiinnostuksesi minuun persoonana eikä vain asioiden hoidossa välttämättömänä kumppaniosapuolena. Kehut ois aina kivat. Sydänemoji on tietty lyömätön merkki jos sanallinen tunteista puhuminen aluksi on liikaa. Ei kai siinä sen kummempaa tarvita alkuun pääsemiseksi. Juttu lähtee rullaamaan jos lähtee, kunhan tulppa saadaan irti.
Liisa, pidän viesteistä mitä lähettelet mutta edelleen epäselvää että olenko kaveria enempää. Olet niin monet rukkaset antanut joten kerro jos haluat jotain muuta
MM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panohommat kiinnostais. Kertapano ja sillä siisti. Simppeliä.
Itsellenikin kelpaisi hyvä muna, mutta sen pitäisi olla joku jännittävä random jos kerran haluaa. Tuttujen kanssa semmonen kertahomma ei oikein ns. lähe.
Niin sitä ihmiset ollaan erilaisia. Minusta olisi nimenomaan kivaa panna kaikkien tuttujen naisten kanssa, vaikka vain kerran huvin vuoksi ilman sen isompia aikomuksia. Minusta ihmisten pitäisi sekstailla enemmän pelkän ilon ja huvin vuoksi. Se olisi monen mielenterveydelle ja itsetunnolle hyväksi. Sivusta
Minua ei kiinnosta sekstailu huvin vuoksi ihmisten kanssa, joita kohtaan en koe mitään seksuaali
Sama. Lisäksi kunnioitan itseäni eniten sekä mahdollista tulevaisuuden kumppaniani.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömyyden ja osaamattomuuden luoma rautainen itseluottamus>>>ei edes tiedä, mitä on tekemässä.
How is this possible?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panohommat kiinnostais. Kertapano ja sillä siisti. Simppeliä.
Itsellenikin kelpaisi hyvä muna, mutta sen pitäisi olla joku jännittävä random jos kerran haluaa. Tuttujen kanssa semmonen kertahomma ei oikein ns. lähe.
Niin sitä ihmiset ollaan erilaisia. Minusta olisi nimenomaan kivaa panna kaikkien tuttujen naisten kanssa, vaikka vain kerran huvin vuoksi ilman sen isompia aikomuksia. Minusta ihmisten pitäisi sekstailla enemmän pelkän ilon ja huvin vuoksi. Se olisi monen mielenterveydelle ja itsetunnolle hyväksi. Sivusta
Niinhän s äkuvittelet.kaikista vahingollisinta itsekunnioitukselle ja omalle mielenterveydelle.
Seksi on hyvästä, pidättäytyminen on muutenkin lähes aina pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni tyhmäksi.
Kömpelöksi ja rumaksi. Niin sitä luulee näyttävänsä hyvältä kunnes näkee itsensä joistain kuvista ja videolla. Että näinkö ne mut näkee aina hyi h e l.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni tyhmäksi.
Kömpelöksi ja rumaksi. Niin sitä luulee näyttävänsä hyvältä kunnes näkee itsensä joistain kuvista ja videolla. Että näinkö ne mut näkee aina hyi h e l.
Tuo on totta. Itsensä kuulemisessa piilee sama vaara.
Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?
Vierailija kirjoitti:
Viestiä tulemaan muita kuin työkanavia pitkin.
Olihan lutuinen mies tänään kaupassa, yllätin hänet katsomassa lempeästi minua kun valitsin tuotteita. Ehkä muistutin hänelle jotakuta tuntemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömyyden ja osaamattomuuden luoma rautainen itseluottamus>>>ei edes tiedä, mitä on tekemässä.
Ollaan molemmat yhtä pihalla.
Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa.
Menet Athokselle?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei ollakaan soviteltu toisiamme yhteen, olen vakuuttunut, että sovitaan yhteen oikein hyvin. Toki asia täytyy varmistaa.
Miksi ei sopisi yhteen? elikä nainen+mies, eikö yleensä noin niinkuin sovi yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?
Nyt en ole saanut muuten kuin oppailta, en siis hengiltä suoraan. Hekin osaavat kertoa, ehkä hieman eri tavalla kaikesta.
Joku täältä, kukaan ei tunnista minua enkä liity muihin viesteihin sivulla oikeastaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei ollakaan soviteltu toisiamme yhteen, olen vakuuttunut, että sovitaan yhteen oikein hyvin. Toki asia täytyy varmistaa.
Miksi ei sopisi yhteen? elikä nainen+mies, eikö yleensä noin niinkuin sovi yhteen?
Leikkiä sanoilla.