Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?
Nyt en ole saanut muuten kuin oppailta, en siis hengiltä suoraan. Hekin osaavat kertoa, ehkä hieman eri tavalla kaikesta.
Joku täältä, kukaan ei tunnista minua enkä liity muihin viesteihin sivulla oikeastaan mitenkään.
Tai siis tarkoitin sitä edellistä sivua, esimerkiksi että seksi on iloinen asia tai että en kieltäydy kutsusta jne. En siis näihin ainakaan liity tai niihin muihin viesteihin. Varmistan vain ettei minua pidetä jonakin pidättäytyväisenä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa.
Minne olet menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa.
Minne olet menossa?
K-kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kumpikin vaativia, jäykkiä persoonia. Ylpeys estää kumpaakin ottamasta yhteyttä.
Ja täsmällisiä. Luulen, että oltaisiin hyvä pari juuri sen takia, että saataisiin asiat rullaamaan.
Naiselta miehelle..
Vierailija kirjoitti:
Huomioisin sut jos pystyisin. Välillä vaan hankalaa. Lämpöisiä ajatuksia kuitenkin sinne suuntaan 💞
selkä
Samoin, jollain tavalla ymmärrän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kumpikin vaativia, jäykkiä persoonia. Ylpeys estää kumpaakin ottamasta yhteyttä.
Ja täsmällisiä. Luulen, että oltaisiin hyvä pari juuri sen takia, että saataisiin asiat rullaamaan.
Naiselta miehelle..
Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle. Ap
Oltais hyvä pari ei riideltäis plus lellisit mua ain.
Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa!
Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona.
Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.
Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta miehelle..
Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle. Ap
No toiv ei sama kaivattu ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta miehelle..
Mä oon kaikkea muuta kuin täsmällinen. Tai jos se tarkoittaa, et on aina viime tipassa, niin sitten kyllä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Oltais hyvä pari ei riideltäis plus lellisit mua ain.
Yes x1000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömyyden ja osaamattomuuden luoma rautainen itseluottamus>>>ei edes tiedä, mitä on tekemässä.
Ollaan molemmat yhtä pihalla.
Ei kai. 😅
Sun pitäis olla sisällä.
Naisen mieli on ailahtelevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?
Nyt en ole saanut muuten kuin oppailta, en siis hengiltä suoraan. Hekin osaavat kertoa, ehkä hieman eri tavalla kaikesta.
Joku täältä, kukaan ei tunnista minua enkä liity muihin viesteihin sivulla oikeastaan mitenkään.
Tai siis tarkoitin sitä edellistä sivua, esimerkiksi että seksi on iloinen asia tai että en kieltäydy kutsusta jne. En siis näihin ainakaan liity tai niihin muihin viesteihin. Varmistan vain ettei minua pidetä jonakin pidättäytyväisenä ihmisenä.
Okei, ette ehkä tajunneet tätä.
Ei se mitään mutta tuo kokemus josta kirjoitin juuri oli kyllä nyt niin ihana että leijun pilvissä! Iiks.
Vaimo lähti taas. Voisin nukkua loppukesän. Pistä viestiä, jos haluat tulla täyttämään tyhjiön mielessäni ja sängyssäni. T. Eräs hetkellisen masennuksen kourista
Vierailija kirjoitti:
Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa!
Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona.
Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.
Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.
Hommaa parveke.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lähti taas. Voisin nukkua loppukesän. Pistä viestiä, jos haluat tulla täyttämään tyhjiön mielessäni ja sängyssäni. T. Eräs hetkellisen masennuksen kourista
Mihin lähti? Kaipaatko häntä kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lähti? Kaipaatko häntä kotiin?
Jonnekin, minne aina lähtee ja harvoin palaa. Kaipaan aina lähdön jälkeen, mutta sittenhän se taas unohtuu.
Ei kai. 😅