Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
10361/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömyyden ja osaamattomuuden luoma rautainen itseluottamus>>>ei edes tiedä, mitä on tekemässä. 

Ollaan molemmat yhtä pihalla.

Ei kai. 😅

Vierailija
10362/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?

Nyt en ole saanut muuten kuin oppailta, en siis hengiltä suoraan. Hekin osaavat kertoa, ehkä hieman eri tavalla kaikesta.

Joku täältä, kukaan ei tunnista minua enkä liity muihin viesteihin sivulla oikeastaan mitenkään.

Tai siis tarkoitin sitä edellistä sivua, esimerkiksi että seksi on iloinen asia tai että en kieltäydy kutsusta jne. En siis näihin ainakaan liity tai niihin muihin viesteihin. Varmistan vain ettei minua pidetä jonakin pidättäytyväisenä ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10363/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa. 

Minne olet menossa?

Vierailija
10364/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipusu <3

Vierailija
10365/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi tulla sinne minne minä olen menossa. 

Minne olet menossa?

K-kauppaan

Vierailija
10366/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kumpikin vaativia, jäykkiä persoonia. Ylpeys estää kumpaakin ottamasta yhteyttä. 

Ja täsmällisiä. Luulen, että oltaisiin hyvä pari juuri sen takia, että saataisiin asiat rullaamaan. 

Naiselta miehelle..

Vierailija
10367/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioisin sut jos pystyisin. Välillä vaan hankalaa. Lämpöisiä ajatuksia kuitenkin sinne suuntaan 💞

selkä

Samoin, jollain tavalla ymmärrän sinua.

Vierailija
10368/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kumpikin vaativia, jäykkiä persoonia. Ylpeys estää kumpaakin ottamasta yhteyttä. 

Ja täsmällisiä. Luulen, että oltaisiin hyvä pari juuri sen takia, että saataisiin asiat rullaamaan. 

Naiselta miehelle..

Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle. Ap

Vierailija
10369/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais hyvä pari ei riideltäis plus lellisit mua ain.

Vierailija
10370/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa! 

Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona. 

Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.

Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.

Vierailija
10371/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta miehelle..

Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle. Ap

No toiv ei sama kaivattu ;D

Vierailija
10372/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta miehelle..

Mä oon kaikkea muuta kuin täsmällinen. Tai jos se tarkoittaa, et on aina viime tipassa, niin sitten kyllä. 😊

Vierailija
10373/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltais hyvä pari ei riideltäis plus lellisit mua ain.

Yes x1000

Vierailija
10374/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömyyden ja osaamattomuuden luoma rautainen itseluottamus>>>ei edes tiedä, mitä on tekemässä. 

Ollaan molemmat yhtä pihalla.

Ei kai. 😅

Sun pitäis olla sisällä.

Vierailija
10375/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mieli on ailahtelevainen.

Vierailija
10376/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on rajan takana? Saatteko paljon viestejä rajan takaa?

Nyt en ole saanut muuten kuin oppailta, en siis hengiltä suoraan. Hekin osaavat kertoa, ehkä hieman eri tavalla kaikesta.

Joku täältä, kukaan ei tunnista minua enkä liity muihin viesteihin sivulla oikeastaan mitenkään.

Tai siis tarkoitin sitä edellistä sivua, esimerkiksi että seksi on iloinen asia tai että en kieltäydy kutsusta jne. En siis näihin ainakaan liity tai niihin muihin viesteihin. Varmistan vain ettei minua pidetä jonakin pidättäytyväisenä ihmisenä.

Okei, ette ehkä tajunneet tätä.

Ei se mitään mutta tuo kokemus josta kirjoitin juuri oli kyllä nyt niin ihana että leijun pilvissä! Iiks.

Vierailija
10377/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähti taas. Voisin nukkua loppukesän. Pistä viestiä, jos haluat tulla täyttämään tyhjiön mielessäni ja sängyssäni. T. Eräs hetkellisen masennuksen kourista

Vierailija
10378/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa! 

Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona. 

Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.

Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.

Hommaa parveke.

Vierailija
10379/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lähti taas. Voisin nukkua loppukesän. Pistä viestiä, jos haluat tulla täyttämään tyhjiön mielessäni ja sängyssäni. T. Eräs hetkellisen masennuksen kourista

Mihin lähti? Kaipaatko häntä kotiin?

Vierailija
10380/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin lähti? Kaipaatko häntä kotiin?

Jonnekin, minne aina lähtee ja harvoin palaa. Kaipaan aina lähdön jälkeen, mutta sittenhän se taas unohtuu. 

Ketju on lukittu.