Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on minulle paljon iloa ja apua tietämättäsi. Saat esim. mut tulemaan runkatessa ihan vaan ajatuksissani olemalla ja joskus kuvien stimuloimana.
Ihanan pervoa .
Miksi olet mulle tuollainen? Mitä pahaa olen sulle tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on minulle paljon iloa ja apua tietämättäsi. Saat esim. mut tulemaan runkatessa ihan vaan ajatuksissani olemalla ja joskus kuvien stimuloimana.
Eli pelkkä herutteluväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei mikään pelkkä mitään. Olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi ulkopuolisena kukaan sanoa, mutta kyllähän tuo meininki siitä kertoo, ettei mitään aitoa yhteyttä ole eikä tule. Itsekin olen elämäni aikana runkannut joidenkin ihastusten muistolle, ja eihän niistä siinä vaiheessa enää mitään tule :D Jos olisi koskaan tullutkaan, vääriä tyyppejä alunperinkin kun ei intohimo mihinkään muualle kantanut kuin johonkin yksin runkkailuun (eli sitä ei ole)
Eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko leikannut sen pään kuvasta ja liimannut pokelehteen. Ihan normaalia!
Haluat olla ilkeä. Kiva muisto jää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko leikannut sen pään kuvasta ja liimannut pokelehteen. Ihan normaalia!
😂🙂sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet mulle tuollainen? Mitä pahaa olen sulle tehnyt?
Ai mitä pahaa? vaikka mitä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi ulkopuolisena kukaan sanoa, mutta kyllähän tuo meininki siitä kertoo, ettei mitään aitoa yhteyttä ole eikä tule. Itsekin olen elämäni aikana runkannut joidenkin ihastusten muistolle, ja eihän niistä siinä vaiheessa enää mitään tule :D Jos olisi koskaan tullutkaan, vääriä tyyppejä alunperinkin kun ei intohimo mihinkään muualle kantanut kuin johonkin yksin runkkailuun (eli sitä ei ole)
Eri
No se on sun ongelma. Itse olen runkannut ensin ihastukselle josta tuli lopulta vaimo ja lasten äiti. Ei se ole mikään ennuste tai loitsu jos nyt vemputtaa ja fantasioi vähän. Kertoo vaan mieltymyksistä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No se on sun ongelma. Itse olen runkannut ensin ihastukselle josta tuli lopulta vaimo ja lasten äiti. Ei se ole mikään ennuste tai loitsu jos
Joo ja oot täällä. No, ei siinä, ihmisiä on moneen junaan.
Itsellä tosiaan noin, että on olleet vääriä tyyppejä alunperinkin ja molemminpuolisen intohimon puutteen merkki koko juttu, että yksin joutuu fantasioimaan ja runkkaileen!
Miksi tällainen? Minkä takia? Olen halunnut olla sinulle hyvä ja rakastaa, ja sinä pidät halpana ja teet rumasti.
Kukaan ei halua kuulla teidän runkkufantasioista tai kuinka runkkasitte aikanaan lastenne äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin sulle koskaan anteeksi? Kerro se. Kerro miksi mun pitäisi?
Mitä on tapahtunut? Sen kun vielä tietäisi.
Joten ei sinulle. Enkä ole tuo joka vaihteeksi palstaharhassaan omii täysin tunnisteettomia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua kuulla teidän runkkufantasioista tai kuinka runkkasitte aikanaan lastenne äidille.
Varmaan se on runkannut sille ihan livenäkin, kun on vaimosta kyse. Ei vaan vastaa mun käsitystä siitä millaista intohimoista rakkautta haluan, jos pyöritään jossain vauvapalstan kaipausketjussa sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sun kitinöitä nyt varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se on runkannut sille ihan livenäkin, kun on vaimosta kyse. Ei vaan vastaa mun käsitystä siitä millaista intohimoista rakkautta haluan, jos pyöritään jossain vauvapalstan kaipausketjussa sitten myöhemmin.
Ei kahden ihmisen välisessä seksissä ole tapana runkata itse toisen edessä. En ole koskaan onneksi törmännyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kahden ihmisen välisessä seksissä ole tapana runkata itse toisen edessä. En ole koskaan onneksi törmännyt!
No se ettet sinä ole törmännyt ei tarkoita etteikö muut sellaista tekisi
🖕🏽