Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kuule päivä ei tunnu missään. Rakkauskin vaihtuu useaan kertaan.
Yksi miljardista ja silti täällä. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain sinua.
Jos oot T, niin samat sanat.
En ole T
Kuka T ? Olen T ja sanonut sen monta kertaa ja kysynytkin tämän mut eipä etene että kuka T 🤔 Pelkäätkö onnistumista vai pettymistä
Nii-i, koska olet eri T.
Mistä tiedät
Eikö ne aina?
Aina? 😘
Hyvää juhannusyötä Johanna.
Juha
Ei voi muuta sanoa kuin että vähän vtuiks män. Huomenna onneksi kiva päivä tulossa. Sua kaipaan ja mietin ja rakastan, susta ei ole kuulunut mitään. Odotin että olisi kuulunut, mutta ei. Sä et rakasta minua. Minä jatkan elämääni näin. Pidän sua siellä, sydämessäni kiinni, ja toivon ja rukoilen, että joku päivä , joku päivä sä heräät.
hyvää juhannusta
Oon lepäilly koko päivän. Kohta menen vällyihin vain sinä mielessä! Katsotaan, toimivatko juhannustaiat ja ootko minun vielä joskus. Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle kaivattuni.
Kielioppisääntöjä saa rikkoa puhekielessä, ja puhekieltä voi myös kirjoittaa.
Osittain olen tyytyväinen ettet näe juuri nyt minua, tauti hoitoineen on iskenyt olemukseeni ja fysiikkaani pelottavasti. Enkä haluaisi jättää pienemmälle muistoa kuihtuvasta hahmosta. Kaipaan teitä kuitenkin ja rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain sinua.
Jos oot T, niin samat sanat.
En ole T
Kuka T ? Olen T ja sanonut sen monta kertaa ja kysynytkin tämän mut eipä etene että kuka T 🤔 Pelkäätkö onnistumista vai pettymistä
Nii-i, koska olet eri T.
Mistä tiedät
Täällä sivusta toinen T:n kaipailija toteaa, että ollaan ristetty ennenkin täällä ja jossain muuallakin, kun meillä tuo toisenkin nimen eka kirjain on sama. Mutta me molemmat kaivataan miehiä!
Mutta ette minua.
🥺
T. Tomppa
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kemiaa mitä kumpikaan ei halunnut.
Se ei estä miettimästä sinua, välillä.
Olihan se uskomaton kokemus. Sivusta.
Hyviä unia ihana. Paljon haleja, kaipaan sinua niin paljon.. 🤍🤍🤗
Haluisin niin sanoo et rakastan
Jotain sellasta, tää on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelisit veteen ilman rihman kiertämää ja silmäni sivelisivät sinua.
😅
Mikä tässä huvitti? Kunhan haaveilin näkyjä. Oli muuten nm.
Soitin sulle eilen kolme kertaa Nadia.
Hyvää juhannusta ja keskiyötä kukista ihanimmille, Päivänkakkaralle ja kissankellolle. Tulkaa uniini ja elämääni, mieluimmin nyt tänä suvena. Kauniita, rauhaisia unia meille.
Grilli- ja seremoniamestari kuittaa tältä illalta. Hyvää yötä, ehkä juuri sinulle.
Kuinka toivottaa hyvää yötä oikeaoppisesti, osa 1, Hyvää yötä.