Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Juhannus osaa yllättää: ei tullut sadetta, ei. Kuinkahan mones juhannus tämä, kun kerron sulle, että Britakakku on valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäis sen elämän rakkauden?
Kerää seitsemän erilaista kukkaa ja laita ne tyynyn alle. Unessa voit nähdä tulevan puolison.
Ja sitten siellä möllöttää joku ei-niin-kaivattu...
Vierailija kirjoitti:
Juhannus osaa yllättää: ei tullut sadetta, ei. Kuinkahan mones juhannus tämä, kun kerron sulle, että Britakakku on valmis?
Tampereella satoi pikkusen vettä äsken, muuten on ollut mukava sää ja aurinkoista jo heti aikaisin aamusta. Terveisiä täältä.
Ilta menee mukavasti uimavalvojan hommissa (toki paljon muutakin). Tsemppiä meille molemmille, jos satut viettämään mökkijuhannusta sinäkin.😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ajattelemaan vain kahta asiaa: sinua ja seksiä. Oikeastaan vain yhtä.
Seksiä kaivatun kanssa?
No siitä me joka päivä keskustellaan. Toteutus uupuu. Terveisiä sivusta.
Tulipalo on irti ja mä haluun sua
Kastuin kauppareissulla. Ei näkynyt mukavanoloista kassatyttöä. Varmaan juhannusheilan kainalossa jo. Hmph.
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä pienelle mopoajelulle. Olisikohan hän myös liikekannalla.
Skoudet vei mopon.
Mukavaa juhannusta päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Meikä kerää 7 eri naisen kuvaa ja laitan tyynyn alle, sit otan sieltä yhden summanmutikassa ja valinta on siinä sit. Sit vaan kosioviesti matkaan.
Voihan ne olla samasta naisesta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ajattelemaan vain kahta asiaa: sinua ja seksiä. Oikeastaan vain yhtä.
Seksiä kaivatun kanssa?
No siitä me joka päivä keskustellaan. Toteutus uupuu. Terveisiä sivusta.
Mä ainakin toteutan monta kertaa viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset lähetän kauniille Juhannus-Neidolle Pialle Ouluun.🌹
Kiitos samoin.
Sinä mielessäni. Se on mukava ajatus, mutta välillä ottaa päähän, että olet vain ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä kerää 7 eri naisen kuvaa ja laitan tyynyn alle, sit otan sieltä yhden summanmutikassa ja valinta on siinä sit. Sit vaan kosioviesti matkaan.
Voihan ne olla samasta naisesta ;)
Clever, sit voi sanoa sille naiselle, että valinta osui suhun, kohtalo😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää seitsemän erilaista kukkaa ja laita ne tyynyn alle. Unessa voit nähdä tulevan puolison.
Mä toivoisin, että voisin nähdä hänestä unta useammin. Vaan muutaman unen nähnyt hänestä, möllöttäjiä sen sijaan jatkuvasti.
Oltaispa yhdessä juhannusta viettämässä. Mut ei, sinä oot siellä ja minä täällä, kaipaamassa, mites muutenkaan. Mahtaakohan meidän aika vielä tulla? Josko edes joskus vois soitella toiselle juhannuksena ja kuulostella kuulumisia suoraan ilman palstaa. Sekin ois jo jotain. Tai paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi suurin piirtein noin. Käskin pois ja huutelin "oikean" paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa yhdessä juhannusta viettämässä. Mut ei, sinä oot siellä ja minä täällä, kaipaamassa, mites muutenkaan. Mahtaakohan meidän aika vielä tulla? Josko edes joskus vois soitella toiselle juhannuksena ja kuulostella kuulumisia suoraan ilman palstaa. Sekin ois jo jotain. Tai paljonkin.
Niin olisi. Sovitaan, että tulee vielä meidän aikamme.
Jonkun asian käytössä vai? On ollut vähän kiireitä autettavien kanssa, vaikka en teekään sitä työkseni.