Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäis sen elämän rakkauden?
Toivottavasti löydät, hyvää juhannusta tuntemattomalle tuntemattomalta.
Voiko Perttiin rakastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäis sen elämän rakkauden?
Toivottavasti löydät, hyvää juhannusta tuntemattomalle tuntemattomalta.
Voiko Perttiin rakastua?
Juuu..ei
Älä ruoki trollia: ei reaktioita tai vastauksia, ei edes peukutuksia. Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille kaipausketjulaisille
Kävin ostamassa juhannuksen kunniaksi markettiviiniä, kun en Alkoon asti jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa juhannuksen kunniaksi markettiviiniä, kun en Alkoon asti jaksanut.
Mulla on vaan rypäleitä.
Koko homma meni metsään siinä vaiheessa, kun piti alkaa ylianalysoida kaikkea. Olis vaan pitänyt kysyä sua jonnekin mettään kävelylle, kun vielä nähtiin. Paitsi että olis sekin kai outoa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan rypäleitä.
Ei muuta ku polkemaan.
Terveiset lähetän kauniille Juhannus-Neidolle Pialle Ouluun.🌹
Mä todella toivon, että ketjun pillu- ja peräreikäjutut ei olis häneltä, jos hän olis täällä, vaikka ei tietysti ole, mut kuitenkin. Joo. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä todella toivon, että ketjun pillu- ja peräreikäjutut ei olis häneltä, jos hän olis täällä, vaikka ei tietysti ole, mut kuitenkin. Joo. Niin.
Peräreikä ei millään lailla kiinnosta. Niitä juttuja tehtailee joku muu.
Ei ole pillujutut minulta, vaikka koko ajan mielessä ovatkin. Juhannussa keskityn syömiseen ja juomiseen, kun naiskenteluseuraa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan rypäleitä.
Ei muuta ku polkemaan.
Rypäleet helvettiin, housut pois, p/llu levälleen ja hommiin. Hyvää Jussia, muistakaa nussia, sivusta.
Sähän romanttiseksi heittäydyit.
On romantiikan aika.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pillujutut minulta, vaikka koko ajan mielessä ovatkin. Juhannussa keskityn syömiseen ja juomiseen, kun naiskenteluseuraa ei ole.
Joo pillujutut on mun. Ootko sä sit se peräreikätyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta! Sivusta vastaan etten välitä yllätyksistä enkä viinoista. Jatkan vielä unta. Rakastan kaivattuain välimatkan päässä, eräässä ilmansuunnassa, olet rakas ja haluan sinut elämääni.
👍
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yleensä aika rauhallinen ja kylmäpäinen, mutta tietyt asiat ja tilanteet saavat mut kyllä kuumenemaan vauhdilla. Turhautuminen tyhmyyteen tai johonkin tahalliseen perseilyyn on sellainen. Samoin tärkeimpien perusarvojen loukkaaminen. Eroottisessa mielessä kiihdyn aika reippaasti ja koville kierroksille.
Joku intohimon liekki palaa sisälläni. Mulle on opetettu lapsesta asti piilottamaan se, mutta joskus se leimahtaa ilmi.Eipä näistä taida tunnisteiksi olla. Hyvää juhannusta kaivatulle naiselle, missä ikinä sitä vietätkään. Mua kutsuu keittiöpalvelus, kuten kaikkina juhlina.
Heh, kyllähän noista jonkun voisi olla tunnistavinaan. Hyvää juhannusta :)
Mukavaa juhannusta.. Paljon haleja ja suukkoja <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ajattelemaan vain kahta asiaa: sinua ja seksiä. Oikeastaan vain yhtä.
Siinä on vaarallinen yhdistelmä, eikä kumpaakaan saa ihan noin vain pois mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Koko homma meni metsään siinä vaiheessa, kun piti alkaa ylianalysoida kaikkea. Olis vaan pitänyt kysyä sua jonnekin mettään kävelylle, kun vielä nähtiin. Paitsi että olis sekin kai outoa ollut.
Ei olisi, ja voit kysyä vieläkin. Lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
En kokisi, jos joku tahtois näyttää esim. hyvän marja- tai sienipaikan. Tai hortoilemaan.
Pertti hei...nokian luuriin ei saa tinderiä