Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jäin eilen miettimään, että olisitko se voinut olla oikeasti sinä, jolle ollaan vihaisia kaivatun takia. Kuinkahan pitkään niin on ollut, jos olisit.
Siitä lähtien kun otit yhteyttä erääseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.
Et olisi myöskään valmis elintasoasi laskemaan? Ihmiset pariutuu ylöspäin koska exel taulukko on realiteetiltaan vakaampi kuin rock n roll elämäntyylinä.
Jotkut ottaa riskejä, kun rakastaa.
Lässykät kylmät älyihmiset ei tietenkään.
Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.
Epäilemättä jos sinusta on kyse.
Oliko tarkoitus pahoittaa herkkä mieleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tutustu ihmisiin heidän rahapussin, aseman, koulutuksen tai suosion perusteella.
Et olisi myöskään valmis elintasoasi laskemaan? Ihmiset pariutuu ylöspäin koska exel taulukko on realiteetiltaan vakaampi kuin rock n roll elämäntyylinä.
*Excel-taulukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin eilen miettimään, että olisitko se voinut olla oikeasti sinä, jolle ollaan vihaisia kaivatun takia. Kuinkahan pitkään niin on ollut, jos olisit.
En ymmärrä? Otin joskus kyllä yhteyttä sinuun. Joku muu luki sen? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Imit mut kuiviin 👋
Niin tein. Milloin otetaan uusiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariudun tunteiden perusteella, en tulojen, aseman tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hän, mutta minä kirjoitin eilen, että saan vihat päälleni kaivatun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihis väittää kaksplussalla että ei käy täällä, että on vain siellä. Samoin E.
Onko kihis e? Aina voi käydä pikkuisen kurkkimassa.
Tosis/Kihis on E, mutta ei se kaksplussan itseriittoinen, jonkinlaisesta suuruusharhasta ja Tosiksen tapaan myöskin psykoosista kärsivä OgE. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hän, mutta minä kirjoitin eilen, että saan vihat päälleni kaivatun takia.
Okei. No sitten sinäkään et ole mun kaivattu, vaan joku muu. Mun uneen joku nimittäin vastasi niin, mutta näköjään joku tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Kaipaan sua ja ajattelen sitä miten imit mun tissejä
Jooo samoin
Vierailija kirjoitti:
Monille nuorille on myös tärkeää mitä kaverit ja luokan suositut tyypit ajattelee siitä niiden uudesta tutusta tai kaverista. Vaikka joku toteaisikin, että joku tyyppi on omasta mielestään mukava, niin jos kaverit ja luokan suositut tyypit on sitä mieltä että se ei oo siisti tyyppi, niin silloin sen kanssa ei voi olla tekemisissä. Jokainen muistaa ehkä omasta nuoruudestaan.
Niin, nuoruuteen tällaiset naurettavuudet yleensä jääkin. En tiedä oliko ulkomaalainen työkaveri Intiassa suosittu luokallaan. Silti olen tekemisissä ja hyvä kaveri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Totta äidin ja pojan suhde on mutkaton.
Mulla on poikani kanssa mutkattomampi suhde kuin tyttäreni kanssa ja olen siitä äärimmäisen surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä
No en yleensä mene tutustumaan jokaiseen vastaantulijaan.
Tulin toivottamaan rakkaalle kaivatulleni mukavaa iltaa. Ajattelin, että lähditköhän maaseudulle ?
No et kyllä varmaan mene myöskään tutustumaan juoppospurkuun joka makaa kadulla tai istuu puiston penkillä