Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä palstaa. Oon tosi tuskastunut kaikkeen. Mun elämä on mennyt ihan sekaisin sen kaiken jälkeen ja aina vain kaipaan sua. Voimat on kulutettu loppuun. Ota jo yhteyttä ja pelasta mut tästä suosta. Kiitos
Keneltä kaipaat apua?
Mieheltä pyydän. Voin huonosti. Tämä vuosikausia kestänyt epätietoisuus ja kaikki tapahtunut on jättänyt jäljen muhun
Oletteko puheväleissä? Ettekö voisi jutella irlissä?
Kaipaisin niin paljon enemmän. En fantasiaa, en kepeää kaipailua enkä lemmenleikkejä vaan oikeaa yhteyttä ja elämää. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten.
Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍
Kunnon le stadiolaiset ei kato telkkaria. Ei kattoneet 80-luvullakaan. Eikä käytä edestä täytettäviä pesukoneita.
Lopeta sairas lässytys. Tuo pesukonejuttu on täyttä sontaa. Missä kuusessa oot kasvanut kun et tuon vertaa tiedä.
Ei tietenkää saa olla edestä täytettävää p
Siihen ei ole mitään perusteita. Ihan keksitty tarina. Lopeta tämä palstan pilaaminen.
Onneksi karkoitatte minut täältä pois uudelleen ja uudelleen epäsivostyneillä puheillanne. En ymmärrä myöskään uskisvihaanne, sekin on suurta sivistymättömyyttä, vaikka sakkiin en kuulukaan. Toivottavasti näen kaivattuni joskus jossakin. Ehkä senkin aika vielä tulee. <3 nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä palstaa. Oon tosi tuskastunut kaikkeen. Mun elämä on mennyt ihan sekaisin sen kaiken jälkeen ja aina vain kaipaan sua. Voimat on kulutettu loppuun. Ota jo yhteyttä ja pelasta mut tästä suosta. Kiitos
Keneltä kaipaat apua?
Mieheltä pyydän. Voin huonosti. Tämä vuosikausia kestänyt epätietoisuus ja kaikki tapahtunut on jättänyt jäljen muhun
-> IRL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kaipaat apua?
Emme voi jos hän ei ota yhteyttä. Oon täysin uupunut
Hyvää yötä Päivänkakkaralle ja Kissankellolle kaipaavalta ratamolta. Tulkaa uniini ja elämääni.
Hyvää yötä pinkki ruotsinkielinen opettajarouva 💞
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin niin paljon enemmän. En fantasiaa, en kepeää kaipailua enkä lemmenleikkejä vaan oikeaa yhteyttä ja elämää. Hyvää yötä.
Kukapa ei. Ihan samat aatokset.
Vierailija kirjoitti:
Sähköt pois, tää äijä sammuu. Hyvää yötä.
Kunnes sinä sammumalla sammut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät uskovaiset. Täällä tekemässä aviorikosta ja silti kehtaa samalla moralisoida muita.
Sehän on niitten normimeininkiä.
Aivan hölynpölyä. Naisia tarjolla ihan mukavasti, mutta pystään tiukasti sääntöjen mukaisella tavalla.
Pidemmät viestit jää huomiselle tai viikonlopulle, nyt oon niin loppu että silmät menee kiinni. On tämäkin elämää😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kaipaat apua?
Emme voi jos hän ei ota yhteyttä. Oon täysin uupunut
Nyt sun täytyy antaa joku tuntomerkki niin tietää ottaa suhun yhteyttä
Älä lue ketjua, lue minua. Olen aina tavoitettavissasi. m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten.
Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍
Kunnon le stadiolaiset ei kato telkkaria. Ei kattoneet 80-luvullakaan. Eikä käytä edestä täytettäviä pesukoneita.
Lopeta sairas lässytys. Tuo pesukonejuttu on täyttä sontaa. Missä kuusessa oot kasvanut kun et tuon vertaa tiedä.
Siihen ei ole mitään perusteita. Ihan keksitty tarina. Lopeta tämä palstan pilaaminen.
Se mitään pilaa ku ekaa kertaa ikinä just hyvät uskisläpät :D
Hyvät yöt mammoille ja nyt sitten se iltarukous.
Kaipaa lemmenleikkejä, ihontaivasta, sinua.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja pitäjärajain paremmalle puolelle mieheltä mitättömältä hökkeliköstä Kurjalasta. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama
Raamattu muuten kertoo, että aikanaan. " taivaat katoaa ja atomi hajoaa" Sitä kohti mentäessä.