Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi syntymäkuukausi, ja vuosi?
Heinäkuu, vuosi jääköön mainitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten.
Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍
Kunnon le stadiolaiset ei kato telkkaria. Ei kattoneet 80-luvullakaan. Eikä käytä edestä täytettäviä pesukoneita.
Miten vtussa se liittyy Raamattuun!? Teillä on puurot ja vellit pahasti sekaisin. Täällä on niin hörhöjä älykääpiöitä kuten sä.
Sateenkaarevat hyvän yön toivotukset ihanaiselle 😘
- täältä jostain
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät uskovaiset. Täällä tekemässä aviorikosta ja silti kehtaa samalla moralisoida muita.
Sehän on niitten normimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muka oikeasti näin paljon uskovaisia vai joku yksi ahkera, joka esittää montaa.
Olenko uskovainen kun Uskon Jumalaan sekä Raamattuun? Siinä tapauksessa olen uskovainen eli uskis?
Tuo on hyvä alku, mut sun tulis vielä lausua pelastusrukous, ja sit tulis täyttyä Pyhällä Hengellä. Sit oot kristitty. Ja sisällä pelastuksessa. Mut kasvua täytyy ylläpitää mm täyttymällä Pyhällä Hengellä ja sanaa lukemalla jne
En kyl usko kolmiyhteiseen Jumalaan, joten kait olen ulkona tästä kuviosta.
Valtsisin sinut uudestaan, nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarihan oli kielletty uskovaisilta. Lukee Raamatussa. Miten se sanatarkasti lukekaan, että mahtoikohan Jumala tarkoittaa sillä myös näitä nykyajan älylaitteita ja niiden ruutuja. Melko varmasti. Kannattaa ihan varmuuden vuoksi pysyä niistä etäällä ettei jää pelastus siitä kiinni sitten.
Missä tuollaista sanotaan Raamatussa? Ei kai silloin ollut telkkua? 🤣🤣👍
Kunnon le stadiolaiset ei kato telkkaria. Ei kattoneet 80-luvullakaan. Eikä käytä edestä täytettäviä pesukoneita.
Lopeta sairas lässytys. Tuo pesukonejuttu on täyttä sontaa. Missä kuusessa oot kasvanut kun et tuon vertaa tiedä.
Nuku hyvin rakas. Kerro mulle joskus mitä sä toivoisit. Suukkoja ja silityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muka oikeasti näin paljon uskovaisia vai joku yksi ahkera, joka esittää montaa.
En ole tuo täällä asiasta jauhava, mutta itsellä tuli asiassa täyskäännös reilu vuosi sitten, ja tänä päivänä on vaikea uskoa, että olen joskus ollut niin helvetin typerä, etten ole uskonut.
Ok. Mun kaveri taas luopui juuri uskostaan ja mietti että miten oli joskus niin helvetin typerä että uskoi moiseen sontaan.
Keskitysleirillä osa rabeista kääntyi pois jumalasta ja osa ateisteista tuli uskovaiseksi (juutalaisuuteen). Simon Wiesenthal
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä palstaa. Oon tosi tuskastunut kaikkeen. Mun elämä on mennyt ihan sekaisin sen kaiken jälkeen ja aina vain kaipaan sua. Voimat on kulutettu loppuun. Ota jo yhteyttä ja pelasta mut tästä suosta. Kiitos
Keneltä kaipaat apua?
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Kerro mulle joskus mitä sä toivoisit. Suukkoja ja silityksiä.
Sut viereen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi syntymäkuukausi, ja vuosi?
Heinäkuu, vuosi jääköön mainitsematta.
Minun! Mutta kaivattu ei tiedä syntymäpäivääni😁😁😁
Hyvää yötä rakkaalle ja kaivatulle naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on ollut hyvä päivä, itelläin ollut sisäpäivä sateen ja potemisen vuoksi, oon kumminkin saanut normalisoitua vuorokausirytmiä ja nesteytystä, toivottavasti ei tarvihe heräillä 3 kertaa useammin ens yönä. Katkonaisen unen takia unennäkö ja unimuistot jäävät vähille. Ikävä, aattelen meitä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät uskovaiset. Täällä tekemässä aviorikosta ja silti kehtaa samalla moralisoida muita.
Miten tääl voi tehä aviorikoksen? Olen aina ihmetellyt ei uskovaisten suoranaista raivoa uskovaisia kohtaan. Siinä on jotain eläimellistä.
En tiiä hänen yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tätä palstaa. Oon tosi tuskastunut kaikkeen. Mun elämä on mennyt ihan sekaisin sen kaiken jälkeen ja aina vain kaipaan sua. Voimat on kulutettu loppuun. Ota jo yhteyttä ja pelasta mut tästä suosta. Kiitos
Keneltä kaipaat apua?
Mieheltä pyydän. Voin huonosti. Tämä vuosikausia kestänyt epätietoisuus ja kaikki tapahtunut on jättänyt jäljen muhun
Sähköt pois, tää äijä sammuu. Hyvää yötä.
Maaliskuu, oinaan merkki. Nainen kyseessä.
Tuo on hyvä alku, mut sun tulis vielä lausua pelastusrukous, ja sit tulis täyttyä Pyhällä Hengellä. Sit oot kristitty. Ja sisällä pelastuksessa. Mut kasvua täytyy ylläpitää mm täyttymällä Pyhällä Hengellä ja sanaa lukemalla jne