Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ottaa ja lähteä merten taa. Kirjoittaisin nimesi santaan, kerran vaan. Sitten peittelisin sen huolella ja asettelisin orkideoita päälle.
Kummulta hautakummulle?
Honolulu beibi.
Väärin sinä sivusta puskija. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
No sitten ehdotan, että testaamme asetelmaa käytännössä heti tällä viikolla.
Ehdotus on ehdottomasti varteenotettavimpia aikoihin. Kannatetaan!
Hyvä, mahtavaa. Ehdotan ajankohdaksi kello 10:30.
Kuulostaa sopivalta. Alan verrytellä huuliani heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä sotajutut liittyy kaipaukseen?
Joku mainitsi sotahullut ja pienimunaiset, niin ukko innostui heti.
Kaipaan myös niitä aikoja. Aina saa olla kovilla tavalla tai toisella.
Miten poikkeaa normaalista perhe-elämästä
Hyvän yön toivotus kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
169.5+159.5 sopisi meille. Terveisiä meille kummallekin maailmankaikkeudesta. Se käskee unohtaa.
Miks. Ei tarvii
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä. Tietäsinpä mä mitä sä toivoisit mun tekevän.
No jos ekaks lumiukon tekisit.
Hyvää yötä mun sydämeni rakas. Siellä sä asut, halusin tai en. Älä unohda meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
169.5+159.5 sopisi meille. Terveisiä meille kummallekin maailmankaikkeudesta. Se käskee unohtaa.
Miks. Ei tarvii
Se on viestittänyt jo pitkään, että ei tämä ketään hyödytä
Hyvää yötä ihanalle Päivänkakkaralle ja pienelle puna-apilaalle. Tulkaa uniini ja elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri mihinkään korkealle. En edes kukkuloita valloittamaan. Vain yhdelle kummulle tahtoisin tulla ja se on sulla.
Samoin, haluan sua aivan helvetisti. Älä nyt mieti mitää mun tunteita tai omiasi vaan mieti mun tarpeita , haluun sua . Jos pyydät tuun heti
Uuh ääh olen märkänä ! Oih voih
Huomenna jo hotelliin? Jooko rakas? Ruokatunnilla?
Terveisiä. Ehkä kolmannella kerralla uskaltaudun jopa moikkaamaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa ei ois noita pituuksia, niin säikähtäisin että se ois mulle. Mutta meillä ei ole noin paljoa pituuseroa enkä usko että hän voisi ajatella mun olevan 160 tai 170.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri mihinkään korkealle. En edes kukkuloita valloittamaan. Vain yhdelle kummulle tahtoisin tulla ja se on sulla.
Samoin, haluan sua aivan helvetisti. Älä nyt mieti mitää mun tunteita tai omiasi vaan mieti mun tarpeita , haluun sua . Jos pyydät tuun heti
Tuu heti! 😍
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä mun sydämeni rakas. Siellä sä asut, halusin tai en. Älä unohda meitä.
Rakastan sinua L.
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Siltikin, hyvät yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa ei ois noita pituuksia, niin säikähtäisin että se ois mulle. Mutta meillä ei ole noin paljoa pituuseroa enkä usko että hän voisi ajatella mun olevan 160 tai 170.
Tätä ketjua kannattaa lukea kepeästi. Välttyy turhilta sydäreiltä.
Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä. Tietäsinpä mä mitä sä toivoisit mun tekevän.