Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
169.5+159.5 sopisi meille. Terveisiä meille kummallekin maailmankaikkeudesta. Se käskee unohtaa.
Jos tuossa ei ois noita pituuksia, niin säikähtäisin että se ois mulle. Mutta meillä ei ole noin paljoa pituuseroa enkä usko että hän voisi ajatella mun olevan 160 tai 170.
Onko 10 cm sulle iso pituusero? Meillä on kaivatun kanssa jotakin 25 cm. Eri
En tiiä näänkö sua enää, en jaksa enää, joitakin asioita ei voi valita
L:n kaipaaja on vuostuhannen huonoin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
169.5+159.5 sopisi meille. Terveisiä meille kummallekin maailmankaikkeudesta. Se käskee unohtaa.
Jos tuossa ei ois noita pituuksia, niin säikähtäisin että se ois mulle. Mutta meillä ei ole noin paljoa pituuseroa enkä usko että hän voisi ajatella mun olevan 160 tai 170.
En oo sanonut että suuri. Sanoin että meillä ei ole noin paljoa. Se ei ole sama asia. Meillä on ehkä 2 cm tai voi olla jopa 0 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri mihinkään korkealle. En edes kukkuloita valloittamaan. Vain yhdelle kummulle tahtoisin tulla ja se on sulla.
Samoin, haluan sua aivan helvetisti. Älä nyt mieti mitää mun tunteita tai omiasi vaan mieti mun tarpeita , haluun sua . Jos pyydät tuun heti
Uuh ääh olen märkänä ! Oih voih
Kivat sulle mut olet sivusta.
Hyvää yötä sulle;) Sellaista, johon mahtuu 52 viikkoa ikävää ja hymystä vielä pidempi kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei ollut aikaa mulle.
Oli, mut meni väärään aiheeseen
Tuskin ees huomasit. -I-
Toivottavasti olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
No sitten ehdotan, että testaamme asetelmaa käytännössä heti tällä viikolla.
Ehdotus on ehdottomasti varteenotettavimpia aikoihin. Kannatetaan!
Hyvä, mahtavaa. Ehdotan ajankohdaksi kello 10:30.
Kuulostaa sopivalta. Alan verrytellä huuliani heti.
Ap tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna mennään naimisiin?
Kunhan saan erottua vaimosta. Toivottavasti ensi vuonna.
Saamatonta touhua. Oletko uskis?
Eroprosessi kestää 6 kk ja todennäköisesti joitakin viikkoja sen yli vähintäänkin. Siis jos nyt kesäkuun lopulla laittaa ykkösvaiheen eropaperit vireille, kakkosvaihe ja lopullinen ero on valmis aikaisintaan vuodenvaihteessa, vaikka kuinka ripeästi hoitaisi paperiasioita (jopa netissä suomi.fi-palvelussa). Ei siis tosiaankaan kannata varata hääkirkkoa enää tälle vuodelle ;) Sivusta.
Kokemusasiantuntija tietää, kerta kerralta helpompaa ja nopeampaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo sanonut että suuri. Sanoin että meillä ei ole noin paljoa. Se ei ole sama asia. Meillä on ehkä 2 cm tai voi olla jopa 0 cm.
Tuo pituus ei ollut mikään juttu. Ikään ku tunniste. Mua ei kiinnosta ihmisessä ulkoiset asiat paljonkaan. Joku muu saattaa liikauttaa. Joskus kovastikin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet onnellinen.
Lisää?
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain asiallisemmalle puolelle Ihantalaan. Huomiseen.
Mulla on vaan niin kova ikävä sinua. 😭
A 🔥
Siitä lähtien kun se paikka oli vielä puolet pienempi ja varmaan aina siihen saakka kun muutan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas?!
Hyvää yötä, en henk kohtaista
Kaiken tämän surun sisältä toivotan sinulle hyvää yötä pörröjänis.