Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Rakastan sinua L. Tuleva vaimoni ja lapseni äiti.
Hei hei Heli, älä huoli, tulee niitä aurinkoisiakin päiviä vielä.
t. J****
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
No sitten ehdotan, että testaamme asetelmaa käytännössä heti tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Hommaappa kuule prepaid liittymä ja laita mun wa laulamaan, en jaksaisi enää tätä kuurupiiloa
Oikeasti olen miettinyt tätä😅 laittaisin vaikka hyvän yön toivotuksen ja odottelisin millaisen vastauksen saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
Oot 169
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna mennään naimisiin?
Kunhan saan erottua vaimosta. Toivottavasti ensi vuonna.
Saamatonta touhua. Oletko uskis?
Eroprosessi kestää 6 kk ja todennäköisesti joitakin viikkoja sen yli vähintäänkin. Siis jos nyt kesäkuun lopulla laittaa ykkösvaiheen eropaperit vireille, kakkosvaihe ja lopullinen ero on valmis aikaisintaan vuodenvaihteessa, vaikka kuinka ripeästi hoitaisi paperiasioita (jopa netissä suomi.fi-palvelussa). Ei siis tosiaankaan kannata varata hääkirkkoa enää tälle vuodelle ;) Sivusta.
Pitäisköhän ottaa ja lähteä merten taa. Kirjoittaisin nimesi santaan, kerran vaan. Sitten peittelisin sen huolella ja asettelisin orkideoita päälle.
Jes. No musikkia korvilleni, mukavasti viileää iltaa. Öitä kai se tietää. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin kulta. Paljon haleja.. 🤍🤗
Hyvää yötä kulta pieni.
Hyveiden harjoittaminen:
Raamattu korostaa hyveitä kuten uskoa, toivoa, rakkautta, viisautta, oikeudenmukaisuutta, rohkeutta ja itsehillintää. Näiden harjoittaminen auttaa uskovaa elämään Jumalan tahdon mukaisesti.
Tähän voisi ketjulaiset lähteä mukaan, niin mieli olisi niin sekava.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei ollut aikaa mulle.
Oli, mut meni väärään aiheeseen
Vierailija kirjoitti:
Oot sä aikamoinen sekopää Sarkku. 🤣🤣 Pelkään jo valmiiks sun seuraavaa IG julkkaa.
Tää oli sit hyvällä ettei joku riehaannu.
Hyvää yötä. Huomenna rauhallisempi päivä?
Aina sä olet rauhoittelemassa. Ne kaikki on sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot 169
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaappa kuule prepaid liittymä ja laita mun wa laulamaan, en jaksaisi enää tätä kuurupiiloa
Oikeasti olen miettinyt tätä😅 laittaisin vaikka hyvän yön toivotuksen ja odottelisin millaisen vastauksen saan.
Laittakaa ihmeessä! Minusta ois ainakin kiva ja vastailisin takaisin. Kyllä se pikkuhiljaa selviäis kuka siellä on.
-sivusta
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on ollut hauska päivä. Olin soittamaisillain siulle, vaan eräältä sukulaiselta tuli viesti, joka hämmenti miut niin, että aikaikkuna ehti sulkeutua. Tein lyhvän lenkin, lähteissäin autoin naapureita pääsemään omaan rappuunsa, nouvin paketin postin noutopisteestä (kasvinkumppani oli laatina miulle käsitöitä) ja ruokaostoilla isossa kaupassa. Hieno päivä, oisitpa olna seuranain. Nyt unettaa, tulisitpa viereeni. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna mennään naimisiin?
Kunhan saan erottua vaimosta. Toivottavasti ensi vuonna.
Saamatonta touhua. Oletko uskis?
Eroprosessi kestää 6 kk ja todennäköisesti joitakin viikkoja sen yli vähintäänkin. Siis jos nyt kesäkuun lopulla laittaa ykkösvaiheen eropaperit vireille, kakkosvaihe ja lopullinen ero on valmis aikaisintaan vuodenvaihteessa, vaikka kuinka ripeästi hoitaisi paperiasioita (jopa netissä suomi.fi-palvelussa). Ei siis tosiaankaan kannata varata hääkirkkoa enää tälle vuodelle ;) Sivusta.
Oikea asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot 169
Ja sinä mun 210 pano
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ottaa ja lähteä merten taa. Kirjoittaisin nimesi santaan, kerran vaan. Sitten peittelisin sen huolella ja asettelisin orkideoita päälle.
Kummulta hautakummulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot 169
En.
Okei. Puoli senttiä yli.
💖🌾 Hyvää yötä!