Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ota mieluummin askelia minuun päin. Mitä sinä merten takana?
Vierailija kirjoitti:
Olen hellyyttäsi vailla, ja kun tiedän, että sinäkin olet omaani, voitaisiinko tehdä vaihtokaupat?
Kyllä voidaan. Laita viesti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
No sitten ehdotan, että testaamme asetelmaa käytännössä heti tällä viikolla.
Ehdotus on ehdottomasti varteenotettavimpia aikoihin. Kannatetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ottaa ja lähteä merten taa. Kirjoittaisin nimesi santaan, kerran vaan. Sitten peittelisin sen huolella ja asettelisin orkideoita päälle.
Kummulta hautakummulle?
Ei. Symbolinen unohdus tuossa tarkoitus, eikä mitäön kuolemaan viittaavaa. Olen ennenkin mennyt ja jättänyt nimensä ties mihin. En tosin peittänyt niitä. Ehkä siinä se taika, miksi ei unohdu, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaappa kuule prepaid liittymä ja laita mun wa laulamaan, en jaksaisi enää tätä kuurupiiloa
Oikeasti olen miettinyt tätä😅 laittaisin vaikka hyvän yön toivotuksen ja odottelisin millaisen vastauksen saan.
Laita. Vastaan takuulla jos tulee mulle
Vierailija kirjoitti:
En pyri mihinkään korkealle. En edes kukkuloita valloittamaan. Vain yhdelle kummulle tahtoisin tulla ja se on sulla.
Samoin, haluan sua aivan helvetisti. Älä nyt mieti mitää mun tunteita tai omiasi vaan mieti mun tarpeita , haluun sua . Jos pyydät tuun heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaappa kuule prepaid liittymä ja laita mun wa laulamaan, en jaksaisi enää tätä kuurupiiloa
Oikeasti olen miettinyt tätä😅 laittaisin vaikka hyvän yön toivotuksen ja odottelisin millaisen vastauksen saan.
Laittakaa ihmeessä! Minusta ois ainakin kiva ja vastailisin takaisin. Kyllä se pikkuhiljaa selviäis kuka siellä on.
-sivusta
Mä taas en missään nimessä vastaisi kenellekään anonyymille viestijälle mitään. En vastaa epätoivotuille tutuillekaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että se noin kymmenen senttiä, jonka oot mua pidempi, on omiaan lisäämään epäilyksiäni, että meidän suudelmassa olisi kaikki maailman hiukkaset kohdallaan.
En voi väittää tietäväni, mutta en myöskään kieltää pohtineeni asetelman otollisuutta monesti.
No sitten ehdotan, että testaamme asetelmaa käytännössä heti tällä viikolla.
Ehdotus on ehdottomasti varteenotettavimpia aikoihin. Kannatetaan!
Hyvä, mahtavaa. Ehdotan ajankohdaksi kello 10:30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile mulle joskus, A
Häpeän hampaitani.
Minäkin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Mökillä, myöhäisiä uintiretkiä, suppailua, veneilyä ja lettukestit, joihin mä tuon hillot.
169.5+159.5 sopisi meille. Terveisiä meille kummallekin maailmankaikkeudesta. Se käskee unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile mulle joskus, A
Häpeän hampaitani.
Minäkin. Sivusta.
Samoin.
t. kolmas, muttei A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ottaa ja lähteä merten taa. Kirjoittaisin nimesi santaan, kerran vaan. Sitten peittelisin sen huolella ja asettelisin orkideoita päälle.
Kummulta hautakummulle?
Honolulu beibi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna mennään naimisiin?
Kunhan saan erottua vaimosta. Toivottavasti ensi vuonna.
Saamatonta touhua. Oletko uskis?
Eroprosessi kestää 6 kk ja todennäköisesti joitakin viikkoja sen yli vähintäänkin. Siis jos nyt kesäkuun lopulla laittaa ykkösvaiheen eropaperit vireille, kakkosvaihe ja lopullinen ero on valmis aikaisintaan vuodenvaihteessa, vaikka kuinka ripeästi hoitaisi paperiasioita (jopa netissä suomi.fi-palvelussa). Ei siis tosiaankaan kannata varata hääkirkkoa enää tälle vuodelle ;) Sivusta.
Oikea asiantuntija.
Olen eronnut yhden kerran. Jokunen kaveri on samoin, joten on tullut pysyttyä ajan tasalla prosessista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri mihinkään korkealle. En edes kukkuloita valloittamaan. Vain yhdelle kummulle tahtoisin tulla ja se on sulla.
Samoin, haluan sua aivan helvetisti. Älä nyt mieti mitää mun tunteita tai omiasi vaan mieti mun tarpeita , haluun sua . Jos pyydät tuun heti
Uuh ääh olen märkänä ! Oih voih
Halipusun unohdit antaa! ilman en mihinkään suuntaan pääse, jään iäosyydeksi roikkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile mulle joskus, A
Häpeän hampaitani.
Minäkin. Sivusta.
Samoin.
t. kolmas, muttei A
Miksette korjauta teidän hampaita? En itse jaksaisi ominaisuutta, joka saisi häpeilemään itseä, korjaisin sen. Sivusta
hyvää yötä💕