Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Jännä, en ole koskaan ajatellut ketään lisääntymisen kautta. Lisääntymispuuhia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan edelleen vauvan sun kanssa
Voidaa koska vaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
6703, missäpäin tämä rakastettu vaikuttaa jos saa kysyä? Voidaa tosiaa toteuttaa toi. <3 T. Tarinan AP.
2h 34 min Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Mies, vieläkö ahdistaa tämä meidän "juttu"?
Ahdistaa joo. Mutta enpä paljon uskalla. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sua taas niin paljon. Onneks kohta on loma ja pääsen pois täältä. Ja aion vaan panna ketä tahansa, aivan ketä tahansa ihmistä, vaikka se ei miltään tunnu niin tehtävä se on koska sä olet vielä mun iholla enkä unohda sitä ikinä
Aika hurjaa settiä. Kovistelet vaan !
On sitä ennenkin flaksi käynyt
Varo vaan tuota flaksi käy sanontaa täällä. Eilen yks kateellinen hyökkäs haukkumaan prostituoiduks kun jollain käy flaksi kokoajan 😂
Oletko se eilinen, jolta saa helposti? Voisin tyhjentää pallini sinuun. Irtoisko tänään?
En ollu täällä eilen mut oon aika varma et irtois :D onks sulla Kik?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
sano se irl tai näytä se jotenkin
Hän kertoo mieluummin täällä.
Joo tää on niin toimiva areena :D
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua kaikin tavoin. Ihan toivoton olo.
Ota yhteyttä. Kysy vaikka, mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sua taas niin paljon. Onneks kohta on loma ja pääsen pois täältä. Ja aion vaan panna ketä tahansa, aivan ketä tahansa ihmistä, vaikka se ei miltään tunnu niin tehtävä se on koska sä olet vielä mun iholla enkä unohda sitä ikinä
Aika hurjaa settiä. Kovistelet vaan !
On sitä ennenkin flaksi käynyt
Varo vaan tuota flaksi käy sanontaa täällä. Eilen yks kateellinen hyökkäs haukkumaan prostituoiduks kun jollain käy flaksi kokoajan 😂
Oletko se eilinen, jolta saa helposti? Voisin tyhjentää pallini sinuun. Irtoisko tänään?
Multa saa helposti, mut valitsen ainoastaan miehiä jotka sopii käyttötarkoituksiini loistavasti. Et kuulosta siltä että täytät kriteerit 🤣 Sori. Eti joku joka ei niin välitä laadusta.
Hei äläs tule mun apajille. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6703, missäpäin tämä rakastettu vaikuttaa jos saa kysyä? Voidaa tosiaa toteuttaa toi. <3 T. Tarinan AP.
2h 34 min Helsingistä
Okei. Mä oon 1h 4min pääs Helsingistä. T. Tarinan AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan edelleen vauvan sun kanssa
n->m?
m->n
Missä te vauvoja haluavat miehet lymyätte IRL? -ohis
Multa saa helposti, mut valitsen ainoastaan miehiä jotka sopii käyttötarkoituksiini loistavasti. Et kuulosta siltä että täytät kriteerit 🤣 Sori. Eti joku joka ei niin välitä laadusta.
Noh noh, tytöt. Minusta riittää kyllä teille molemmille. Kai perse on tikissä? Naamalla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2h 34 min Helsingistä
Itään, länteen, pohjoiseen ? Onks sulla Kik :D huomenna onnistuisi
En halua mitään kyynikkoa, pessimistiä, enkä edes totuuden torvea: ettekö tajua rakkautta on oikeasti kaikkialla, meissä jokaisessa. Joka päivä voit tehdä hyvän teon jollekin. Hymyillä, kehua vaatetusta, tehdä pienen palveluksen, kirjoittaa kauniit sanat. Joka päivä on jotain kaunista ja ihmeteltävää. Me koostutaan samasta aineesta kaikki, jokainen omalla tavallaan muotoutunut. Elämä on kaunis, hauras matka. Olkaa ystävällisiä, nähkää kauneutta, tehkää hyviä tekoja. Olkaa hyviä itsellenne. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2h 34 min Helsingistä
Itään, länteen, pohjoiseen ? Onks sulla Kik :D huomenna onnistuisi
Itään. 😉
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, tytöt. Minusta riittää kyllä teille molemmille. Kai perse on tikissä? Naamalla ei niin väliä.
Joogapylly on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogapylly on. Ap
Kai sellaiseenkin tarpeensa kerran tekee.
Edelleen haluaisin hänet, sinun kanssa. Niin eipä me olla tekemisissä 💔
Kenen kanssa?