Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvän yön halaus mun kaivatulleni. Herää hyvällä tuulella. 👍
Homomiehet on ihan mukavia. Sääli että joutuvat tuomiolle. Joutuu sinne tosin tuomarit ja monet muutkin😑
No tuota ei kannata tehdä, ärsyttää tahallaan.
Jos se mies ei ole mikään mikki hiiri, niin se osaa tehdä siitä perseilevästä miehestä täysin vaarattoman muutamassa sekunnissa. Tehtaan takuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla fetawrappeja jääkaapissa ja himoitsen niitä, mutta kissa makaa sylissä enkä voi liikkua 🙄 pakko siis jatkaa teidän äärityhmien juttujenne lukemista. Tää riidanhaastaja ainakin sais painua muualle täältä, ottaa vaikka uskisäijän mukaansa
Vanhapiika kutoo nyt sukkaa ja lukee lisää Harlekiineja. Komea kirurgi tulee varmasti hakemaan sinut ja kissasi kotoa.
Olen eronnut, en vanhapiika. Harlekiiniin en koske pitkällä tikullakaan, enkä sukankutimiin. Kirurgiakaan en kaipaa vaan ihan duunarimiestä, jolle olen jo antanut pakit, koska haluan ennemmin vain haaveilla ketjussa kissa sylissä.
Turhaan siis yritit haastaa riitaa minunkin kanssani. Sulla ei varmaan ole ketään elämässä? Harmi.
On ollut hyviä päiviä. Niistä iloitsen ja sinusta. Mitä olisikaan kesä kanssasi? Sitä ei taida mieli edes käsittää. Nuku hyvin, kullan kallis.
Työt veivät mennessään, joten ehdin vasta nyt toivottaa hyvää yötä. Asiasta kukkaruukkuun: onko ollut jäähyväisiä? Jos on, niin mun henkilölle tiedoksi, että alan lukea illan viestejä vasta nyt.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla fetawrappeja jääkaapissa ja himoitsen niitä, mutta kissa makaa sylissä enkä voi liikkua 🙄 pakko siis jatkaa teidän äärityhmien juttujenne lukemista. Tää riidanhaastaja ainakin sais painua muualle täältä, ottaa vaikka uskisäijän mukaansa
Vanhapiika kutoo nyt sukkaa ja lukee lisää Harlekiineja. Komea kirurgi tulee varmasti hakemaan sinut ja kissasi kotoa.
Kirjoitetaan girurgi
Ei kirjoiteta. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena on ketjuhäät. Olette kaikki lämpimästi tervetulleet.
Millon ketjufestarit ?
Se nyt tästä enää puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Seksikin kävisi, epäröimättä hetkeäkään.
Seksi kyllä, yhdessä asuminen ei
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Halipusit.. <3 <3
Hyviä unia ja haleja kulta.. 🤍😴
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. Ajatuksissani ainakin. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena on ketjuhäät. Olette kaikki lämpimästi tervetulleet.
Voin tulla bestmaniksi 🥂 Unelmahäitä vai satuhäitä vai molempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujostelee kun ovat kaapissa
Tiedätkö miksi kutsutaan homoa, joka ei yökastele?
Kaappikuivaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä!
Hyvää yötä, sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomiehet on ihan mukavia. Sääli että joutuvat tuomiolle. Joutuu sinne tosin tuomarit ja monet muutkin😑
Kyllä sinäkin sinne joudut kun herran käsi perseessä kuljet.
Kannattaisi tehdä parannus, vielä kun käsi kirjoittaa.
Ei mulla muuta.
Hyvää yötä. Halipusit.. <3 <3