Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6381/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nauttia yhden maitokahvin  ;)

Näitkö kaivattusi tänään?

Vierailija
6382/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän rakkauden pienet riidat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6383/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule mamma vähän itestäkin kiinni millaisen kumppaninen sitä itselleen valkkaa. Peiliin katsomisen paikka.

Mulla on erinomainen, sulla ei ole mitään. Mieti sitä.

Tuota me ei kyllä uskota.

Heh, tämä ei olekaan uskon asioita.

Vierailija
6384/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa lähinnä se, että jäisi loukkuun narsistinaisen, hullun, aseksuaalin tai vegaanin kanssa. Nuorena sitä ei välittänyt mistään, mutta nykyään pitäis tuntea aika hyvin ennen kuin uskaltais mitään isoja liikkuja tehdä.

Miten sitä nyt heti kättelyssä loukkuun jäisi?

No kun olen luonne, joka haluaa edetä nopeasti. Siksi vaara on aina olemassa.

Älä pelkää, olen noista vain hullu ja lakto-ovo-vegetaristi. 😆

Sivusta

Mä olen lisäksi aseksuaali, mutta ei mua kukaan kaipaakaan 😉

Toinen sivusta

Mä en ole aseseksuaali, ja sinä joka levität tätä valhetta---

Vierailija
6385/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tää tunne?

Kun ei riitä Linnunratakaan...

Vierailija
6386/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lukemaan Uutta Testamenttia.

Vierailija
6387/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita, paistettua makkaraa ja parsaa. Tervetuloa..

Ei kiitos, mulla oli paljon paremmat eväät tänään: aamulla jätski, lounaaksi savulohisalaatti ja illaksi kreikkalainen patonki.

Sun ruoat on aina jotenkin tosi tunkkaisia.

Läski kehuskelee taas sillä miten vähän syö. Perussettiä.

Idiootti luulee tietävänsä muiden koon anonyymillä nettipalstalla. Perussettiä.

Ylipainoinen luettelee aina päivän ruuat. Korjaan ylipainoinen joka kiinnittää huomiota syömäänsä. Normaalipainoinen ei koskaan luettele. Satun tekemään profilointeja työkseni ja tämä on fakta.&n

Sinäpä sen sanoit : kaikenpainoisena. Normaalipainoisella paino pysyy samana.

Vierailija
6388/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua puolisoani. Hän on huono suutelija eikä anna mun suudella kuin yhdell tylsällä tavalla. Sängyssä on tylsä ja laiska. Seksi on kaavamaista suorittamista harvoin ja nopeasti päämääränä vain laukeaminen. En oikeastaan halua sitä ja häntä, suoritan vaan miellyttääkseni, silloin kun hän toivoo. En voi kieltäytyä koska siitä tulee sota. Mun on pakko. Se on varmaan pääsyy etten halua. Pakotus ja toisen tahdon sanelu syö koko homman pointin.

Kaivattua haluaisin ihan järjettömästi.

On sitä ennenkin puolisosta eroon päästy :D

Tästä pääseminen onkin hankalaa. Pitäisi pettää, jotta se jättäisi. Kaivattuni ei taida suostua auttamaan asiassa.

Pitääkö nykyinen sinua panttivankina vai mikä juttu, luulisi että se on niinkin yksinkertaista että eropaperit vetämään. Vai oletko se, jolta on vedetty LAMPUT MUSTIKSI monasti ja ei ole varaa mennä omilleen tjsp? 

Vierailija
6389/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän rakkauden pienet riidat.

Missä kohtaa on tänään riidelty?

Vierailija
6390/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule mamma vähän itestäkin kiinni millaisen kumppaninen sitä itselleen valkkaa. Peiliin katsomisen paikka.

Mulla on erinomainen, sulla ei ole mitään. Mieti sitä.

Tuota me ei kyllä uskota.

Heh, tämä ei olekaan uskon asioita.

Vielä vähemmän tiedon asia.

Vierailija
6391/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua puolisoani. Hän on huono suutelija eikä anna mun suudella kuin yhdell tylsällä tavalla. Sängyssä on tylsä ja laiska. Seksi on kaavamaista suorittamista harvoin ja nopeasti päämääränä vain laukeaminen. En oikeastaan halua sitä ja häntä, suoritan vaan miellyttääkseni, silloin kun hän toivoo. En voi kieltäytyä koska siitä tulee sota. Mun on pakko. Se on varmaan pääsyy etten halua. Pakotus ja toisen tahdon sanelu syö koko homman pointin.

Sullekin sellainen vinkki että jospa eroaisit. Oma valintasi se on tuossa pysyä, joten vähän turha valittaa kurjuutta josta et ihan itse suostu lähtemään pois, vaikka ovi on auki eikä kukaan pakota.

Naiiviutesi ymmärtää kun et tiedä mitään, mutta aina ei ole helppoa tietä ulos. Joskus on kyse jonkun hengestä.

Vierailija
6392/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet naimisissa, vaikka muuta väität. 

Vierailija
6393/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mentäis luksuslomalle etelän aurinkoon ja siellä pantais kuin kanit oman sviitin altaassa. Välillä huonepalvelusta ruokaa ja sitten taas. 

Kuuluisiko allapanosta sellainen SLOT LOT LOT LOT ääni? 

Aika samanlainen kuin kylpyammeessa pannessa. Kai nyt jokainen sen on kokeillut, niin luulis että tiiät

Ei kyllä ole tullut kokeiltua, kun en ammetta omista ja hotellien ammeissa tehdään ties mitä roomalaisia suihkuja yms. fetissileikkejä niin ei hirveästi nappaa. :)

Vierailija
6394/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kynnyskysymys, jos ei syö lihaa? Mitä kenenkään ruokavalio muita haittaa?

Vierailija
6395/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on valitettavasti moderoinnin puutteen vuoksi hyväksyttävä monenlaisia hulluja, jotka kannattaa hypätä vaan yli. Kyllä minullakin usein tympäisee tuo sairas setä, mutta sääli on useammin heräävä tunne. Ei ole varmasti kovin laadukasta elämää narsistilla, joka ilta toisensa jälkeen kuluttaa aikaansa provosoimalla palstalla. Kuka terve ja hyvinvoiva sellaista tekisi? Kun sen oivaltaa, on helpompi olla antamatta huomiota.

Täällä ei todenmukaisesti pyöri yksikään täyspäinen. Tämä on huomattu. Vähennä palsta-aikaa tuntiin päivässä, niin elämä alkaa kukoistamaan.

Vierailija
6396/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko nähdä kauniita unia vai minkälaisia?

Vierailija
6397/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullekin sellainen vinkki että jospa eroaisit. Oma valintasi se on tuossa pysyä, joten vähän turha valittaa kurjuutta josta et ihan itse suostu lähtemään pois, vaikka ovi on auki eikä kukaan pakota.

Naiiviutesi ymmärtää kun et tiedä mitään, mutta aina ei ole helppoa tietä ulos. Joskus on kyse jonkun he

Itsesääli ja uhriutuminen takaa kuitenkin aina laadukkaan tuloksen.

Vierailija
6398/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L***u <3

Tuollaiseen kirjoitusasuun saa mahdutettua yhden kiinnostavan oloisen naisen. Minun elämässäni on paljon naisia, jotka ovat näkökulmastani sukupuoletonta massaa eli eivät tule huomioiduksi naisina vaan pelkästään ihmisinä, mutta kyseinen nainen rekisteröityi aivoissani välittömästi kohdatessani nimenomaan naisena. Viehättävänä naisena.

Ilmankos hänelle useampi kirjoittaa. eri

Vierailija
6399/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko nähdä kauniita unia vai minkälaisia?

Jos sinusta unta näkisin, kaunista näkisin.

Vierailija
6400/35298 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä ennenkin puolisosta eroon päästy :D

Tästä pääseminen onkin hankalaa. Pitäisi pettää, jotta se jättäisi. Kaivattuni ei taida suostua auttamaan asiassa.

Ja miksihän et itse voi jättää häntä? Luot nyt ihan itse vankilasi, josta pääseminen on yhden ainoan lauseen takana, jonka sanomiselle tai kirjoittamiselle sinulla ei käytännössä ole yhtäkään estettä. 

Ketju on lukittu.