Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Voin paremmin kuin moneen vuoteen. Sinä olet yksi syy siihen. Tiistai-iltana tuntui, että kaikki hyvä, joka on palannut, katoaa sinun lähtemisesi myötä. Onneksi sinä et hävinnyt, koska se olisi minulle pieni maailmanloppu, enkä liioittele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua ihan helvetisti. Katson sun kuvia ja itken. En pääse koskaan yli sinusta
Minäkin kaipaan häntä helvetisti. Ja myönnän myös katselevani hänen kuviaan usein. Joskus tunnen kateudenpiston sydämessäni, kun en voi olla siellä jakamassa hänelle tärkeitä hetkiä elämässä. Ehkä minä hänestä joskus toivun.
Real McCoy Love & Devotion.
Tykkäsin tästä jo silloin vuosikymmeniä sitten. Ehkä se oli etiäinen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 14.päiväkään vissiin mikään onnenpäivä.
Miksi ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä musiikin sinä liität kaivattuusi?
Paljon on musiikkia mitä en voi kuunnella ollenkaan. Muutamia selkeitä biisejä mitä hän soitti mulle. Mä en tiedä miten pitkään menee et pääsen hänestä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä mitä nykyään ajattelen sinusta. Tukkasi nousisi pystyyn. Ja se olisi sinulle oikein
Kaikkihan ne mankuvat perääni jälkeen päin. Se on kuitenkin myöhäistä, sillä toista tilaisuutta ei tule. Pidän älykkäistä naisista, ja nainen, joka ei näe arvoani välittömästi vaan vasta aikojen päästä, ei ole riittävän älykäs sytyttääkseen minut. Jos on torjunut minut alun perin, on turha mankua vuosia myöhemmin. Pitäähän ihmisellä olla omanarvontuntoa.
Mä antaisin toisen tilaisuuden. Mutta vain jos uskoisin hänen vilpittömyyteensä.
Sivusta.
Ei kukaan halua olla mikään toinen, kolmas tai kymmenes vaihtoehto. Sitä haluaa löytää kumppanin, jonka kanssa syttyy molemminpuolinen rakkaus heti ensihetk
Mulla ei olekaan omanarvontuntoa. Eikä itsetuntoa eikä rohkeutta lähestyä ketään.
Ei enää siis edes sitä vähää mitä joskus oli.
Elä oikein. Tuo on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkynyt sydän, enkä siitä selviä. Mutta oma vika.
Miksi oma vika? Ei kai kukaan särje tahallaan omaa sydäntään? Se on ainoita harvoja asioita mistä vastuu on vain toisella.
On se oma vika rakastua naimisissa olevaan ja haluta elämää hänen kanssaan.
Hyvää yötä ihana. Rakastan sua, edelleen. Rukoilen sulle hyvää ja että tuntisit sydämessäsi sen, mikä on oikein. Että tuntisit sen, mitä meillä vois olla. Mun täytyy päästää susta irti mutta en halua vielä, mä odotan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä musiikin sinä liität kaivattuusi?
Hänen tämän hetken suurin suosikkinsa tulee nyt Provinssiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Hyviä unia! Toivottavasti saat nukuttua. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koskisit minua, muuttuisin kullaksi.
Sinä olet kultaa! 😊 -sivulta
Mutta en kultasi.
Mä haluaisin ajatella, et oot mun. 🥰
Sovitaan sitten niin. 😘
Kauanko meidän pitää vielä tämän palstan varassa olla? Toki näitä pieniä merkkejä on aika jännää täältä bongailla mutta haluaisin jo päästä tutustumaan suhun ihan läheltä ja ihokosketukseen. Olemme toisemme ansainneet tämän kaiken jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni sormet sormien lomaan. Sellaiseen uneen nukahdan.
Olisipa joskus niin oikeasti.
Niin somat kämmenselän karvat 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 14.päiväkään vissiin mikään onnenpäivä.
Ei ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä mitä nykyään ajattelen sinusta. Tukkasi nousisi pystyyn. Ja se olisi sinulle oikein
Kaikkihan ne mankuvat perääni jälkeen päin. Se on kuitenkin myöhäistä, sillä toista tilaisuutta ei tule. Pidän älykkäistä naisista, ja nainen, joka ei näe arvoani välittömästi vaan vasta aikojen päästä, ei ole riittävän älykäs sytyttääkseen minut. Jos on torjunut minut alun perin, on turha mankua vuosia myöhemmin. Pitäähän ihmisellä olla omanarvontuntoa.
Mä antaisin toisen tilaisuuden. Mutta vain jos uskoisin hänen vilpittömyyteensä.
Sivusta.
Ei kukaan halua olla mikään toinen, kolmas tai kymmenes vaihtoehto. Sitä haluaa löytää kumppanin, jonka
Lisään tuohon listaan vielä häpeän, itsehäpeän. Kelpaamattomuuden tunteen. Estoisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tukkani on aina pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Elä oikein. Tuo on tärkeintä.
"Oikein" eläen ei silti välttämättä saa rakkautta, jota kaipaisi.
Hyvää yötä ihanalle naiselle lounaaseen, toivon siulla olleen hauskan päivän tänään, itelläin ihan kiva päivä, niin kiva kuni ilman siua voi olla. Siivoilua, lajittelua,byrokratiaa, kävely kesä-auringossa, kauppareissu. Söin just herkullisen kala-appeen, oisin tarjonna siullekin. Nuku hyvin.
Niin, voi tulla uusia, muttei samaa ihmistä. -ap