Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetteko te muut metsän ahdistavaksi/pelottavaksi paikaksi? Eikä lainkaan rauhoittavaksi. Muistan kun käytiin kauan sitten exän kanssa katsomassa Blair Witch ja minun piti poistua kesken kaiken kun alkoi ahdistaa se metsässä sekp

Vierailija
28.05.2023 |

Minua vaivaa eksymisen pelko ja määrittelemätön uhan tunne. Rauhoitun vasta kun pääsen asfaltille ja näen taloja.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä joo.

Vierailija
2/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä on ihanaa! Käyn siellä lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet muuttanut Suomeen? Meillä on kai geeneissä se, että metsä on pikemminkin turvapaikka kuin pelottava. Sieltä on hankittu ruokaa ja sinne on paettu ja piilouduttu vainolaisilta.

Vierailija
4/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos on pimeää. Muuten metsä herättää vain ja ainoastaan positiivisia ajatuksia ja tunteita.

Vierailija
5/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pala asfalttia mukaan ja ripusta puuhun taulu taloista.

Vierailija
6/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuota ei ole, paitsi kaupunkialueella tuntuu että joku voisi olla puskassa/metsässä (joskus) tai taloalueella. Koen kaupunkialueella että ihmiset arvaamattomia jos on liikaa tuntematonta porukkaa, eikä saa omaa rauhaa lainkaan. Joka kulmassa pitää varoa kulkuneuvoja ja ties mitä. Se on stressaavaa. Maalla kokisin varmaan rauhallisemman olon, mutta sielläkin saa varoa kai tuntemattomia, petoeläimiä, kuoppia ja pakkasta.

Vierailija
7/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jossain korvessa ahdistaisi päivälläkin, mutta turvallisissa lähimetsissä ei, yöllä en menisi.

Vierailija
8/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
9/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kuulutkin vihreisiin.

En ymmärrä tätä kommenttia.

Vierailija
10/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ja luulen syitä olevan kaksi

- Suuntavaistoni on olematon,sano ettei johonkin voi eksyä nii menen ja eksyn sinne

- Luin lapsena tarinan metsänpeitosta  

Vierailija
11/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päinvastoin. Saan luonnosta voimaa.

Vierailija
12/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n tilanne on paha jos" Blair witch projektin" kaltainen komedia saa rynnimään ulos leffateatterista :D

Vierailija
13/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä metsästä. Synkkää, pimeää ja kosteaa. Yäk. Siis havumetsä ja sekametsä. Lehtipuut on ihania kyllä. Joku aurinkoinen koivikko on ihan eri asia, mutta eipä sellaista voikaan metsäksi sanoa. Luonnon niittyt kukkineen, ja meri on mun juttu. Se on sellaista luontoa mistä nautin.

Vierailija
14/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä tunnen oloni turvalliseksi ja rauhalliseksi, ihan kuin puut olisi suojelijoita, en osaa selittää. Tunnen selvästi että puilla on henki ja koko metsä on sellanen pyhä paikka.

Haluaisin kuolla metsässä puun juurella, kuin äidin sylissä.

Tajuatte varmaan monet mitä yritän selittää, ei näitä tunteita voi pukea sanoiksi, näyttävät hölmöiltä kirjotettuina.

Vierailija
15/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pelännyt etenkin pimeää metsää. Olen kasvanut maaseudulla mutta silti en ikinä ole nauttinut metsissä rämpimisestä tai metsästä miljöönä

Vierailija
16/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet muuttanut Suomeen? Meillä on kai geeneissä se, että metsä on pikemminkin turvapaikka kuin pelottava. Sieltä on hankittu ruokaa ja sinne on paettu ja piilouduttu vainolaisilta.

Esim somalit pelkäävät metsissä koska siellä leijonat ja muut apinalajit mielellään syövät pulleita sompanssinpentuja!

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
17/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuota ei ole, paitsi kaupunkialueella tuntuu että joku voisi olla puskassa/metsässä (joskus) tai taloalueella. Koen kaupunkialueella että ihmiset arvaamattomia jos on liikaa tuntematonta porukkaa, eikä saa omaa rauhaa lainkaan. Joka kulmassa pitää varoa kulkuneuvoja ja ties mitä. Se on stressaavaa. Maalla kokisin varmaan rauhallisemman olon, mutta sielläkin saa varoa kai tuntemattomia, petoeläimiä, kuoppia ja pakkasta.

Kuoppia, pakkasta ja petoeläimiä ? 😂 No ei kai sentään.

Mitä kuoppia muuten tarkoitat?

Vierailija
18/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee metsässä pelottava tunne. En osaa oikein sitä selittää. En siis pelkää, että eksyn tai joku peto hyökkää, on vain jotenkin pelottava tunnelma. Usein se liittyy vielä tiettyihin paikkoihin metsässä, jossa yleensä liikun. Paljon siis lenkkeilen ja tykkään olla muutenkin metsässä.

Vierailija
19/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalta kotoisin, joten en tunne noin. Tosin pelkään niitä isoja hämähäkkejä, jotka kutovat verkkonsa puiden väliin.

Vierailija
20/54 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pelännyt etenkin pimeää metsää. Olen kasvanut maaseudulla mutta silti en ikinä ole nauttinut metsissä rämpimisestä tai metsästä miljöönä

Maaseutu ei liity metsiin mitenkään, maaseutu on peltoja, tiloja ja traktoreita.

Metsä ei ole maaseutua, vaan luontoa. Siis oikea metsä. Puupeltoja on maallakin viljapeltojen välissä.