Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Olitko se sinä taas risteyksessä?
Olisinpa päässyt sinne päin!
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan oikeasti tykkäsin susta. Ne kaikki katseet ja hymyt vaati multa järjettömän paljon, varsinkin siellä, mutta sussa oli jotain mikä pakotti mut ulos mukavuusalueelta.
Tähän asiaan en varmaa vastausta tule koskaan samaan, mutta jos olisit hän... onko se ilmeisin syy syy siihen, että se jäi katseeseen ja hymyyn?
Vierailija kirjoitti:
Mä meen huomenna uimaan.
Voisinpa minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen huomenna uimaan.
Yksin?
Siihen nähden, miten fyysistäkin kaipuusi on, on minusta yhtäpitämätöntä, että olen oikeassa elämässä aika ilmava.
Kuka se joku altto on, kenen kyytiin lähtisit?
Mulle ei saa soittaa tuntematon. Menee häirikön estoon. Paras vaihtaa livenä numeroita. Voin soittaa poliisit jos häiritään.
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden, miten fyysistäkin kaipuusi on, on minusta yhtäpitämätöntä, että olen oikeassa elämässä aika ilmava.
En ymmärtänyt sanaakaan.
Se miten otit mua käsistä kiinni
Ajattelen sinua. Ja kun teen niin, muistan olevani ulkona sinun elämästäsi. Ilman syliäsi, kosketustasi, sinua. Siksi.
Tuntuu vähän raskaalta ajatus, että pitäisi riidellä vakuuttaakseen toiselle, että välittää. Se ei tarkoita, ettenkö koskaan suuttuisi. Totta kai suutun, mutta lepyn yleensä aika nopeasti. Mulle tärkeämpää on, että saa puhua ilman taisteluasetelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän raskaalta ajatus, että pitäisi riidellä vakuuttaakseen toiselle, että välittää. Se ei tarkoita, ettenkö koskaan suuttuisi. Totta kai suutun, mutta lepyn yleensä aika nopeasti. Mulle tärkeämpää on, että saa puhua ilman taisteluasetelmaa.
Hyvin argumentoitu!
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan oikeasti tykkäsin susta. Ne kaikki katseet ja hymyt vaati multa järjettömän paljon, varsinkin siellä, mutta sussa oli jotain mikä pakotti mut ulos mukavuusalueelta.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tieto oli kenelle
Eilen odotin vaistomaisesti sinua nurkan takaa, et tullut sinä ja olin maassa koko loppupäivän