Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, kaipaan myös ääntäsi. Haluaisin käydä keskustelun, josta ei jää keskeneräistä fiilistä.
Sä tiedät, että mäkin yritän parantaa kommunikointiani.
t. Its only right and natural
Näytä se hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että paljastaisit minulle sydämesi. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
Koska oon tällainen herkkis ja nössökin, saanko tehdä sen sujauttamalla lapun taskuusi tai reppuusi? Siinä voisi lukea vaikka, että tykkään susta tai tahtoisin varastaa suudelman.
Ihanan romanttista jos olet komea lentäjäkirurgi tms. Muuten unohda.
Joo ajattele nyt kun saisit tommosen lapun joltain duunarilta, ICK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T.
L? Kalat joka rakastaa oinasta?
Kyllkyll.
Ota yhteyttä siihen Tomiin 🥰
Taitaa Tomi kaipailla itseään.
Sivusta
Aina kun jostain syystä kaivan sen huivin, niin etsin niitä pitkiä vaaleita hiuksia joita aina oli joka puolella.
Sitten mun asunnossa joskus löytyy semmoinen ja kun mietin että eihän se voi olla kenenkään muun. Mutta ei se voi olla sunkaan.
Onko se kommunikoinnin huonous ollut kiinni mistä? Mietin kyllä oman kaivatun kohdalla, että jotkut lauseet oli vähän sellaisia sanoin tän kun hermostuksissani en parempaakaan saanut aikaiseksi..
Sydäntäni vielä tarvitsen..öitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluisin hellyyttä.
Sama, mutta vain kaivatultani.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kommunikoinnin huonous ollut kiinni mistä? Mietin kyllä oman kaivatun kohdalla, että jotkut lauseet oli vähän sellaisia sanoin tän kun hermostuksissani en parempaakaan saanut aikaiseksi..
Kommunikoimalla tämäkin selviää. Hehheh.
- Huumorin kukka
Huokaus. Kai minä vielä olisin edes kerran halunnut nähdä sinut. <3
Haluaisin joskus kuunnella stetoskoopilla, ihan vaan et tietäis miltä se kuulostaa.
Näinä elokuun pimenevinä, viimaisena vihmovina iltoina kaipaisi kaltaiseltaan vahvaa ja välittävää kosketusta, läheisyyden luomaa lämpöä. Sanoja ei kaivattaisi - ne menettävät merkityksensä läsnäolon voiman ottaessa tilan hallinnan kahden kaipaavan törmäyskurssilla. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluisin hellyyttä.
Sama, mutta vain kaivatultani.
Niin minäkin. Harmi, ettei ole mun elämässä. -ap
Suukkoja ja silityksiä. Tarvisin sua niin. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Kai minä vielä olisin edes kerran halunnut nähdä sinut. <3
Sama omalle kaivatulle. Huomenna, illalla? Ulkona? Sattumalta?
Meillä oli jälleen tänään sellainen yhteys, jonka kumpikin tunsi. Ei epäilystäkään. Onneksi saan vielä nauttia sinusta monta monta kertaa. En halua pilata mitään. <3
Tyylillä se väliä, kunhan viimein tartuttaisiin toisiimme.