Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu mulla on se fiilis, että olisin sut tuntenut pitkään. Nytkin kun ei nähdä. Ehkä mietit samaa musta tai sitten ehkä näit mun silmistä sen ja ajattelet, että ei kyllä käy.
Jostain syystä alusta asti mietin miten kovasti olisin halunnut sun kanssa treffeille. Jutella, kysellä. Syödä yhdessä. Pyyhkisin suuta lautasliinan ennen viinilasiin koskemista ja kuuntelisin sun kertomusta. Lopulta veisit kävelylle. Ei haittaisi vaikka vähän sataisi tai olisi kylmää.
Mies veit multa jalat alta, useammin kuin kerran. Sitä oli vaikea peitellä.
Olen tuppisuu.
Vierailija kirjoitti:
No mitä kaikille kuuluu?
Tiukka päivä. Työt pitävät kiireisenä. Tykkään siitä (työstäni) erittäin paljon. Nyt tulin tänne ja mietin, onko minulla tänne vielä asiaa. Kaivattu oli ennen niin kauhean tärkeä, mutta mitä tunnen tänään? Dunno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja kohta nähdään
Mitä meinaat?
Aamulla taas paikalla.
Nähdään kahvilla.
Hyvin pyyhkii. Terveisin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kovasti kaipaan. Kuulin tänään ulkopuoliselta erikoisen kommentin ajatuksistasi minuun liittyen. Jäin miettimään oliko se vain heitto vai mistä se tuli. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Millasen kommentin
Tosi tuhman🥵
Vierailija kirjoitti:
Erää E:n mukaan täällä on paljon savolaisia joltain pikkupaikkakunnalta. Kiinostaa että kuinka paljon oikein. Laita tälle viestille yläpeukku, jos asut Savossa pikkupaikkakunnalla.
No Mikkelissä oon pari kertaa elämäni aikana käynyt, lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä kaikille kuuluu?
Tiukka päivä. Työt pitävät kiireisenä. Tykkään siitä (työstäni) erittäin paljon. Nyt tulin tänne ja mietin, onko minulla tänne vielä asiaa. Kaivattu oli ennen niin kauhean tärkeä, mutta mitä tunnen tänään? Dunno.
Hieno hommeli.
Johannnesta ei tohdittu surmata, koska häntä keitettiin öljyssä ja siltikään edes hänen vaatteensa eivät mustuneet. Hän vain rukoili..
Ei sun mies näköjään näytä olevankaan yhtään tuiman näköinen kasvonpiirteiltään. Eli se siis tunnisti minut silloin kerran ja oli vihainen, kun näytti silloin tuimalta.
Reissussa rähjääntyy joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistelu ketjussa viittaa lähinnä pieneen elinpiiriin. Kun on tekemisissä vain pienen ihmisjoukon kanssa, saattaa kuvitella sanontojen, tapojen, maneerien tms. olevan jotenkin uniikkeja. Mitä enemmän ihmisiä tapaa, huomaa väistämättä, kuinka paljon on olemassa aina keskenään samanlaisia ihmisiä eri ihmistyypeissä.
Siinä samassa myös omat sanonnat ja sanat leviävät käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erää E:n mukaan täällä on paljon savolaisia joltain pikkupaikkakunnalta. Kiinostaa että kuinka paljon oikein. Laita tälle viestille yläpeukku, jos asut Savossa pikkupaikkakunnalla.
No Mikkelissä oon pari kertaa elämäni aikana käynyt, lasketaanko se?
Ei kun sun pitää asua siellä ja vainota jotain kaunista 40+ E-naista naapurista.
Tää on kyllä ihana kappale. Pistetään illaksi jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T.
L? Kalat joka rakastaa oinasta?
Kyllkyll.
Kun pörräät, mikset yhtä hyvin joskus tarraisi?
Hellä rakastelu vai reipas toiminta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tällä ..
Minä olen jossain täällä kanssa yksinäisen kuun.
Olen lähettänyt toiveen siitä että joku tekisi minusta laulun ja soittaisi sekä laulaisi sen minulle. Haaveita vainko on mun.
Ootko sä vielä hengissä? Kun ei mitään ole kuulunut hetkeen