Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kaikilla olemassaoloni tasoilla kaikkina päivinä. Tiedän, että en voi koskaan saada sinua, vaikka kaipuu ei merkeistä päätellen ole yksipuolista. Minun pitäisi vain sietää kokemukseni kautta hiljaa tämä, olen tehnyt sen muinoin ja purrut kättäni vaietakseni ja sen yritän tehdä myös nyt, sillä tapahtui mitä vain, en halua satuttaa sinua. Tämä viestini olkoon se äänetön huuto omasta tuskastani pimeyteen, jonnekin sinne missä se ei voi sinua koskaan satuttaa. Koska tämä kipu loppuu?
💗💗💗💗
Sinä valitsit noin, joten kunnioitan valintaasi.
Sitä en ymmärrä, miksi kaikki pitää piilottaa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos sinä et kiinnosta?
Tarvitaan tunnisteellista kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan tunnisteellista kaipausta.
Mä en tarvitsisi nyt kaipausta oikein mihinkään voin antaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostan ainakin jollain tasolla. En välttämättä sillä, jolla itse toivoisin. Edelleen minulle on vain yksi sinä. -täysin sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kaikilla olemassaoloni tasoilla kaikkina päivinä. Tiedän, että en voi koskaan saada sinua, vaikka kaipuu ei merkeistä päätellen ole yksipuolista. Minun pitäisi vain sietää kokemukseni kautta hiljaa tämä, olen tehnyt sen muinoin ja purrut kättäni vaietakseni ja sen yritän tehdä myös nyt, sillä tapahtui mitä vain, en halua satuttaa sinua. Tämä viestini olkoon se äänetön huuto omasta tuskastani pimeyteen, jonnekin sinne missä se ei voi sinua koskaan satuttaa. Koska tämä kipu loppuu?
💗💗💗💗
En ole epäitsekäs, enkä etsi kunniaa tai ansaitse tunnustusta vain siksi, että toimin oikein. Sinä ansaitset olla onnellinen, se on parasta mitä voin tehdä hyväksesi ja teen sen, koska et todellakaan ole sydämelleni kuka tahansa vaan siellä on aina sinulle ovi, jota kukaan muu ei saa avattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗💗
En ole epäitsekäs, enkä etsi kunniaa tai ansaitse tunnustusta vain siksi, että toimin oikein. Sinä ansaitset olla onnellinen, se on parasta mitä voin tehdä hyväksesi ja teen sen, koska et todellakaan ole sydämelleni kuka tahansa va
En minä näin ole onnellinen, mutta mitäpä väliä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostan ainakin jollain tasolla. En välttämättä sillä, jolla itse toivoisin. Edelleen minulle on vain yksi sinä. -täysin sivulta
Näin meilläkin. Oma kiinnostukseni ulottuu paljon syvemmille tasoille kuin voin hänelle koskaan näyttää. Uskon, että hänenkin puoleltaan on näin. Turvallisinta kuitenkin on kaipailla kepeästi.
Toiselta sivulta.
Et välittänyt minusta. Halusit huomiota jota sait. Minun sydänparka ei saa rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaikki?
Häiriköstä tehty ilmoitus poliisille. E
Vierailija kirjoitti:
Et välittänyt minusta. Halusit huomiota jota sait. Minun sydänparka ei saa rauhaa.
Kyllä välitin ja välitän yhä.
Joskus kerran ajautuu elämän rakkautta Kaipaan tällä ketju. Hyvä että sydän emojia. Mua särkee päätä kun tää on tommosta koodausta. Hieno juttu mutta tuntuu että tää on vaan joidenkin keino kun Tulee näitä Nimiä,poistoja luokituksia. Koko kaipaus löytyy kun elää harhan jos kerran . Oletteko ajatelleet että tämä on vain botti bitti ja kaipaan Sydämeni pohjasta että täällä voi kurkata että kaipaan 💚💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä välitin ja välitän yhä.
Miten se näkyy hänelle irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein mitä pystyin. Vain sinä voit tästä jatkaa. Ehkä joskus olet ovellani?
Mitä oli se, mitä pystyit tekemään? Minulle asti se ei ole näkynyt.
Vain oikea nainen tietää mitä tein ja miksi jään nyt odottamaan, joksikin aikaa. Eikä hän edes varmasti ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta niin.
Haluan sinua valtavasti. Olet haaveideni kohde monellakin tapaa.
Miksi musta tuntuu, ettet haluaa minua ovellesi. En minä ainakaan halua sinua. En edes avaa ovea, jos joku saapuu ilmoittamatta. Muutenkin pelottaa kaikki tuntemattomat tyypit netissä.