Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Et välittänyt minusta. Halusit huomiota jota sait. Minun sydänparka ei saa rauhaa.
Saman tunteen aiheutit sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryyttäminen ei edelleenkään toimi, keksi muuta.
Totuus: sitä toista ei kiinnosta ja otat sen käytöksen nöyryyttämisenä koska et suostu ymmärtämään ettei se ajattele sua millään tasolla.
No niin, enää ei tarvitse arpoa, mitä haluat. Nyt vain laitetaan pää pakastimeen ja sydän jääkylmään veteen.
Irl sinusta ei jää minulle mitään. Vain harhaa ja haihattelua kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta niin.
En pidä itsestäni. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta niin.
Haluan sinua valtavasti. Olet haaveideni kohde monellakin tapaa.
Minäkin paljastin. Liikaakin tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinusta niin.
En pidä itsestäni. Sivusta.
En pidä minäkään itsestäni. -sivusta tämäkin-
"Höpö höpö. Et sä anna suuren rakkauden mennä jos mitenkään pystyt itse siihen vaikuttamaan. Et valitse hänen ylitseen jotain toista. Et tee olosuhteita teille kahdelle mahdottomiksi. Eikä tee hänkään eikä valitse hänkään. Et yksinkertaisesti välitä hänestä tai rakasta häntä niin paljon kuin tunnepitoisissa viesteissäsi väität. Hän ei lopulta ole niin kovin erityinen, koska jonkin (tai jonkun) muun pitäminen elämässäsi muuttumattomana on häntä tärkeämpää. Kuin kaivatulle."
Tuo kertoo vain siitä kuinka paljon sinä tiedät rakkaudesta.
Minulta ei kysytty mitään, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
"Höpö höpö. Et sä anna suuren rakkauden mennä jos mitenkään pystyt itse siihen vaikuttamaan. Et valitse hänen ylitseen jotain toista. Et tee olosuhteita teille kahdelle mahdottomiksi. Eikä tee hänkään eikä valitse hänkään. Et yksinkertaisesti välitä hänestä tai rakasta häntä niin paljon kuin tunnepitoisissa viesteissäsi väität. Hän ei lopulta ole niin kovin erityinen, koska jonkin (tai jonkun) muun pitäminen elämässäsi muuttumattomana on häntä tärkeämpää. Kuin kaivatulle."
Tuo kertoo vain siitä kuinka paljon sinä tiedät rakkaudesta.
Mä en luovu sinusta, jos mulla on sanavaltaa siihen. En mäkään tiedä rakkaudesta kaikkea, tämä on mun tapa rakastaa, ehkä joku toinen osaa paremmin.
Olihan tämä tiedossa koko ajan. Sydän vain uskotteli ja toivoi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikaa pitää itseään ruveta muuttamaan toisen takia, esim. Ulkonäköä ja muita pikkuasioita, silloin toinen ei rakasta sinua. Olet vain ainoa joka häntä rakastaa ja hän rakastaa sitä kun rakastat häntä.
En ole vakuuttunut, ihan ehdotonta rakastamista on harvoin. Yleensä on kaikenlaista pientä pränttiä.
Kiitos tsempeistä! Nyt menestyn huomisesta soveltuvuuskokeessa.
Voitaispa edes suudella tämän tekstin sijaan. Jaksaisin sillä taas helpommin eteenpäin.
Mua harmittaa se, että meillä oli molemmilla rankka elämänvaihe samaan aikaan ja oltais voitu tukea toisiamme paljon. Mut sit kaikki meni miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt aika sekavaa settiä. Tiedättekö te oikeasti, kenen kanssa puhutte, vai harjoitteletteko vaan tulevaa koitosta varten satunnaisten kanssa? Ite vastaan, jos tunnisteet osuu.
-S
Tuli tästä mieleen, et onkohan joku koskaan tahallisesti harjoitellut suhdetta tai seksin harrastamista satunnaisen tyypin kanssa, kun haluaa olla kokeneempi ja parempi sen oikean sattuessa kohdalle? Vai sattuuko ihmiset vaan rakastumaan toiseen, vaikka ymmärtäisivät, ettei tää ookkaan se oikea ja siks ei välttämättä kestä koko loppuelämää.
Sellainen on jakorasia joka ei kunnioita itseäänkään, rakkaus suhteessa ymmärretään toista puolin ja toisin myös jos on kokeneempi tai ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt aika sekavaa settiä. Tiedättekö te oikeasti, kenen kanssa puhutte, vai harjoitteletteko vaan tulevaa koitosta varten satunnaisten kanssa? Ite vastaan, jos tunnisteet osuu.
-S
Tuli tästä mieleen, et onkohan joku koskaan tahallisesti harjoitellut suhdetta tai seksin harrastamista satunnaisen tyypin kanssa, kun haluaa olla kokeneempi ja parempi sen oikean sattuessa kohdalle? Vai sattuuko ihmiset vaan rakastumaan toiseen, vaikka ymmärtäisivät, ettei tää ookkaan se oikea ja siks ei välttämättä kestä koko loppuelämää.
Taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-S
Sellainen on jakorasia joka ei kunnioita itseäänkään, rakkaus suhteessa ymmärretään toista puolin ja toisin myös jos on kokeneempi tai ei!
Jos pelkällä ajatuksen tasolla pohtiessaan saa tuommoisen nimen, niin kaipa sitten täällä on yks jakorasia
Mikä ihmeen paljastus?