Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jori, kaipaan sua 🥹 vaikket sitä tiedäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta meni tällä viikolla rikki. Se on sydämensärkevän pitkä aika olla halaamatta ihmistä, jota rakastaa ja jota olisi tahtonut vaalia :<
Se ihminen on sivuosassa kyhäämässäsi kuviossa joka palvelee pohjimmiltaan aivan muuta tarkoitusta. Mutta jatka toki, aikaahan meillä täällä on. =)
Juu juu👍
Rakkautta se on mitä tunnen. Ihmisen kahtia raastavaa sellaista. Näin kun ollaan näin tai siis ei olla mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Entinen pomo jäi sydämeen. Tulispa vielä fyysisestikin lähelle.
Kuka?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä hökkelkylästä 30km ja rajain takaa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kirjoittaneet rakkauskirjeitä idoleillenne?
Idolini on kuollut, joten en.
Voi silti kirjoittaa.
Tuntuisi hölmöltä ja turhanpäiväiseltä. Jos olisi elossa, ilman muuta voisin, mutta se sai fanipostia niin paljon muutenkin, että tuskinpa olisi mulle vaivautunut mitään vastaamaan 😅
Jaa, ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen pomo jäi sydämeen. Tulispa vielä fyysisestikin lähelle.
Kuka?
No hän. En mä nyt nimeä tänne kerro
Vierailija kirjoitti:
Koska meidän polut kohtaa?
Sitten kun on sen aika.
Ajatuksissa useasti tänäänkin, ihana fiksaaja nopsajalka...Hetki eteisessä kerran lähelläsi jutellessa ja silmiin sua katsoessa lähellä. Hyvää yötä 😊💛
Vierailija kirjoitti:
kun tuut
Tuu sä
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakaan tuskin kohtaa enää koskaan. Jos kohtaa, alan uskoa kohtaloon ja vaikka mihin, sen verran epätodennäköistä on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Öö ei
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pian, toivon minä.
Hei sä laitoit tänään mulle viestin omasta aloitteestasi. Mahtavaa. Siitä se lähtee. Rohkeasti vain!
t. J