Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Tule taas uniini. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, että kaikilla ketjulaisilla olisi vientiä ja jono vaikka kuuhun asti, mutta oikein valitsevat olla täällä sen sijaan :D
Vääriä miehiä, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ennemmin netissä kuin huonossa seurassa jonkun epäsopivan miehen kanssa, tietysti.
Tarkoitat varmaan "tavallisia miehiä, jotka tekevät tavallisia töitä", joten ei kemiaa :D
En, vaan sun kaltaisia, joilla ei ole yhtään omaperäistä ajatusta jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häääääähhhhh? Siis tietenkin tänne ajaudutaan haaveilemaan, vaikka saisikin oikeaa kontaktia IRL :D'
paljon vaihtoehtoja = jonkun viisi sekuntia kestänyt katsekontakti tuskin jää kuukausiksi tai vuosiksi kummittelemaan, se oli vain katse muiden joukossa :D
Ei, vaan se oli se ainoa kiinnostava.
Hyvinpä tutustuit niihin muihin, jos 5 sekunnin katse ajoi heistä ohi.
En mä ole itsestäni puhunut tässä, vaan kerroin sulle mistä tuollaisessa on kyse.
Hyvää yötä kaunis rouva erityisopettaja 💞
Toivottavasti tulet uniin💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla joskus on naisia ollu. Huomasin vaan että ovat perusluonnoltaan ilkeitä ja väkivaltaisia.
Johtuiskohan tuosta sun henkisestä pieksämisestä asia ? On pinna kärähtänyt.
Kulta, mammat on kohdellu mua aina hyvin, lukuunottamatta yhtä mentaalia. Joka on tunnetusti syyntakeeton. Pusu ja hali..
No justhan sanoit että ovat ilkeitä ja väkivaltaisia olleet.
Aattelen sua. Kaipaan sun seuraa. Niin mielelläni olisin köllötellyt siinä sun vieressä vaikka viikon verran. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
En saanut vastausta. Öitä.
Öitä, silti.
Tänään oli hiljainen päivä, nukuin pitkälle iltapäivälle, hoijin terveysasioita, lajittelin vaatteita, kävin lyhvällä lenkillä ja litlissä ostamassa sitruunoita, sardiineita, jugurttia, munia ja persiljaa, söin äsken iltasta ja oisin tarjonna siullekin, nyt kuuntelen ratiota. Oisitpa täällä. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
En saanut vastausta. Öitä.
Mihin vastausta?
tutut askeleet..
Sinua,
minä
Entinen pomo jäi sydämeen. Tulispa vielä fyysisestikin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kirjoittaneet rakkauskirjeitä idoleillenne?
Idolini on kuollut, joten en.
Voi silti kirjoittaa.
Tuntuisi hölmöltä ja turhanpäiväiseltä. Jos olisi elossa, ilman muuta voisin, mutta se sai fanipostia niin paljon muutenkin, että tuskinpa olisi mulle vaivautunut mitään vastaamaan 😅
Hyvää yötä eräälle P:lle, jollekin aivan erityiselle.
Hyvää yötä 🥲