Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ihana mies! Lähetä joku tunnisteellinen viesti, että voin jatkaa tätä sekoilua vielä hetken verran. Jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häääääähhhhh? Siis tietenkin tänne ajaudutaan haaveilemaan, vaikka saisikin oikeaa kontaktia IRL :D'
paljon vaihtoehtoja = jonkun viisi sekuntia kestänyt katsekontakti tuskin jää kuukausiksi tai vuosiksi kummittelemaan, se oli vain katse muiden joukossa :D
Ei, vaan se oli se ainoa kiinnostava.
Hyvinpä tutustuit niihin muihin, jos 5 sekunnin katse ajoi heistä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa pehmoisia puhuvia helliä jännämiehiäkään.
Pehmoiset hellämieliset jännämiehet on parhautta :3 Tai ei tarvi olla niin jännäkään, kunhan on kiinnostava. Tosin palstalla ne jännän kriteerit on sellaset, että kyllä ne on aina jännämiehiä mulla.
Koviksista en tykkää yhtään, ei ole mun juttu.
Jokaiselle löytyy omat jutut. Kovikset sopii mulle, ei häiritte minua ja saavat kehoilla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla joskus on naisia ollu. Huomasin vaan että ovat perusluonnoltaan ilkeitä ja väkivaltaisia.
Johtuiskohan tuosta sun henkisestä pieksämisestä asia ? On pinna kärähtänyt.
Kulta, mammat on kohdellu mua aina hyvin, lukuunottamatta yhtä mentaalia. Joka on tunnetusti syyntakeeton. Pusu ja hali..
Vierailija kirjoitti:
Yöpuhelu kävi mielessä, olisi ihana jutella sun kanssa. <3
Kyllähän tuo sopisi ja kävisi, siis samaa mieltä.
Tarkoitat varmaan "tavallisia miehiä, jotka tekevät tavallisia töitä", joten ei kemiaa :D
Ei ainakaan mun kohdalla näin. Tosin mikäpä ihme se on, kun elämä on joskus vähän erilaista kuin palstakliseet ja stereotypiat.
Täytyy varmaan uskoa, ettet ole täällä.
Henkisesti raskas päivä takana, mutta selvisin. Päivän päätteeksi piti vielä nollata pää kirkkaassa järvivedessä. Nyt edessä vähän erilaisia päiviä. Hyvää yötä, rakas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Uskotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kyllä varmaan kaksoset tai yksösetkin tulevaisuudessa saamatta, kun en välttämättä todellakaan kerkeä tavata mitään elämäni rakkautta ennen kuin munasolut mätänee.
Lahjoitetuilla munasoluilla ja lapsettomuushoidoilla? Ei se tietty mitään takaa, mut on mahdollista myöhemminkin.
Eihän tämmönen lapsi ole mikään OMA?? En tajua lahjoistusmunasolun ideaa ollenkaan, sama sit adoptoida niin ei tarvi sentään synnyttää sitä biologisesti toisen lasta. Eri
Sydämen asia, toista kuin adoptio.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kirjoittaneet rakkauskirjeitä idoleillenne?
Idolini on kuollut, joten en.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin niin paljon sinun läheisyyttäsi.
Minäkin hänen. <3
Vierailija kirjoitti:
No en kun oon toisaalla, tuu tänne, oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kirjoittaneet rakkauskirjeitä idoleillenne?
Idolini on kuollut, joten en.
Voi silti kirjoittaa.
Olis tarjolla nyrkkeilyiltaa englannista. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään hyvällä tuulella ja hyvillä mielin?
🙋🏻
Etähalin viime viikolla antanut. 🤗 tässä sulle.
Rakastan, kaipaan ja haluan sinua vieläkin aivan järjettömästi 💕
Tarkoitat varmaan "tavallisia miehiä, jotka tekevät tavallisia töitä", joten ei kemiaa :D