Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvää sunnuntaita kaunis ruotsinkielinen rouva erityisopettaja 💞
Etähalaus sinulle 🤗
Kestäisitköhän tämän patoutuneen hellyyden.. kivaa päivää.
Huomenta sinne, missä yksi ihana ehkä vielä nukkuu. Mun aamu alkoi jo blenderin surinalla.
Toivottavasti et ole lomalla koko 4 vko kerralla, eli vielä on 3 vko jäljellä kun en ehkä näe sinua. Mulla on niin ikävä katseitasi. En ole edelleenkään unohtanut sinua ja yllättyisit taatusti jos tietäisit mitä sinusta ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisitköhän tämän patoutuneen hellyyden.. kivaa päivää.
Mitäs luulet? 🤗
Vierailija kirjoitti:
En saanut vastausta. Öitä.
Mikä kysymys olikaan?
Jos kysymys oli, koska meidän polut kohtaavat, vastaukseni on, että ne risteävät aika ajoin nopeasti, mutta matka jatkuu aina eri suuntiin. Polku yhtyy, kun pysähdytään kohdalle ja uskalletaan nähdä toinen siinä, lähellä, vieressä. Kun uskalletaan ottaa kiinni kädestä ja asettua kohdakkain.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymys oli, koska meidän polut kohtaavat, vastaukseni on, että ne risteävät aika ajoin nopeasti, mutta matka jatkuu aina eri suuntiin. Polku yhtyy, kun pysähdytään kohdalle ja uskalletaan nähdä toinen siinä, lähellä, vieressä. Kun uskalletaan ottaa kiinni kädestä ja asettua kohdakkain.
Sen toisen pitää, muuten ei voi tietää kiinnostaako
Nyt ehkä tajusin yhden asian. Koska jännität, turvaudut. Jännittääkö sua se, paljastut minulle tai muille? Minussa ei ole kyllä mitään jännitettävää, vaikka jännittävää kohtaaminen aina onkin. Minä en jännitä kylläkään sinua.
Nytkin rakasteluttaa. V:tä tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin rakasteluttaa. V:tä tekisi mieli.
Minua vaan panettaa
Iso ikävä sinua. Olisitpa edes nähtävillä😢
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !