Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ihanaa on ollut 🤍 ihana sinä.
Ei yllätä, että kaikilla ketjulaisilla olisi vientiä ja jono vaikka kuuhun asti, mutta oikein valitsevat olla täällä sen sijaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, että kaikilla ketjulaisilla olisi vientiä ja jono vaikka kuuhun asti, mutta oikein valitsevat olla täällä sen sijaan :D
Ei kai se ole mitenkään kummallista sinänsä, että ihmisillä olisi ns. vientiä
Tai että täällä käytäisiin siksi, kun muuta vaihtoehtoa ei ole :D
Kuvasi ja katse on niin 🔥, ihana erityisopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kyllä varmaan kaksoset tai yksösetkin tulevaisuudessa saamatta, kun en välttämättä todellakaan kerkeä tavata mitään elämäni rakkautta ennen kuin munasolut mätänee.
Ei ne mätäne. Juuri oli viimeisin tutkimus, että laatu ei heikkene iän myötä kuten aiemmin on oletettu. Jos olet vielä 40 niin toivoa on.
Olen 32. Jos tapaisin elämäni rakkauden vaikkapa 10 vuoden päästä, niin ei todellakaan välttämättä tulisi enää raskaaksi.
Mulla sama jos tapaisin joskus elämäni toisen miehen, jonka kanssa voisin kuvitella saavani lapsen. Ikää syksyllä jo 35 eli taitaa sellainen jäädä kokematta kun ei kaivattukaan mua valinnoistaan päätellen tainnut haluta. Mä luulin että jos jotain lapsia oltais haluttu ja tehty niin se olisi ollut yhdessä hänen kanssaan. Mulle lapsi on asia, joka syntyy rakkaudesta. Mun on vaikea kuvitella saavani lasta jos en rakasta sitä ihmistä, jonka kanssa niin syvään asiaan päättäisin ryhtyä. Mulle se on niin äärimmäisen itsekäs teko, osallistuminen luomaan ja tuomaan elävä ja tunteva olento tänne, että rakkaus on se ainoa syy miksi niin tekisin. -Eri ja A
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua hiljaa.
Voisitko pitää edes vähän ääntä, haluaisin kuulla sinua.
Jotkut tosissaan uskoo siihen läppään, että ketjussa käy tasan ja vain sellaisia ihmisiä joilla ei mitään muuta ole, ja jotka kaipaavat sitä ainoaa ihmistä joka joskus antoi heille hieman pidemmän katseen tai jopa munaa/pillya/kehun/lämmintä kättä tms.?
Ja deittisovellusta ei edes voi laskea mukaan koska siellähän nimenomaan ilmoittaudutaan lähestyttäväksi. Otsassa on lähesty mua kyltti 😅 Ite oon kyllästyny noihin kaikenmaailman lähestyjiin, iskemistarkoituksella lähestyjiin, ja v*ituttaa että sovellusten kautta tulee milloin mitäkin viestiä yllättäin joltain mieheltä. terv extra super pirkko ps eikö mene jakeluun että olen ihan tavallinen pirkko ja olis kiva saada sellainen kuukausi kun miehet vaan pitäis turpansa kiinni. Ainakin tänään tuntuu siltä.
G: Kuinka paljon on teidän surujen summanne?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosissaan uskoo siihen läppään, että ketjussa käy tasan ja vain sellaisia ihmisiä joilla ei mitään muuta ole, ja jotka kaipaavat sitä ainoaa ihmistä joka joskus antoi heille hieman pidemmän katseen tai jopa munaa/pillya/kehun/lämmintä kättä tms.?
Melko epätodennäköistä ajautua tällaiseen paikkaan haaveilemaan, jos saa ihan oikeaa kontaktia irl. Tuo nyt on melko yleinen voimafantasia, että kun ei saa ketään, uskotellaan itselle että kyse on siitä että ollaan yksinkertaisesti liian hyvännäköisiä tai muuta ja valitaan olla yksin
Anna vaan sen rakkauden tulla
Oon mies olen iskenyt silmäni sinuun, oon katellut sua pitkän aikaa, oot asunu vissiin jo pitkään täällä, sulla on se hieno *****, tavattasko joskus, voinko tarjota sulle kahvit, lähetkö joskus kahville, tuu käymään joskus lässyn lässyn läpä lää lää. terv extra super pirkko joo joo kiitos hei hei
Minua taas ei ole oikein ikinä tuskastuttanut miesten lähestymiset, sillä minua lähestyy enimmäkseen kivat ja kohteliaat miehet jotka eivät mitenkään häiritse. Olen toisaalta aika sosiaalinen luonne, joten en ehkä häiriinnykään niin helposti kuin joku toinen voisi häiriintyä.
Varret yhteen kiedottiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko epätodennäköistä ajautua tällaiseen paikkaan haaveilemaan, jos saa ihan oikeaa kontaktia irl. Tuo nyt on melko yleinen voimafantasia, että kun ei saa ketään, uskotellaan itselle että kyse on siitä että ollaan yksinkertaisesti liian hyvännäköisiä tai muuta ja valitaan olla yksin
Häääääähhhhh? Siis tietenkin tänne ajaudutaan haaveilemaan, vaikka saisikin oikeaa kontaktia IRL :D
Tännehän ajaudutaan tunteista jotain TIETTYÄ ihmistä kohtaan, eikä siihen liity mikään määrä muita ihmisiä jotka lähestyvät IRL tai muutoin.
Tuollaista en ole kyllä täällä nähnyt, että joku ajattelisi olevansa liian hyvännäköinen xD Vähän huvittava ajatus. Yksin oleminen on tietysti valinta, jos ei halua ketään kädenlämpöistä ihanjeessiä jota kohtaan ei tunne edes seksuaalista vetovoimaa tai muutakaan kemiaa (on hauskaa yhdessä).
Vierailija kirjoitti:
Illalla?
Saunaa ja seksiä?
Lähetän super ihanaa iltapäivää sulle kaivattuni ja paljon hellyyttä, haleja ja pusuja. Voitaispa viettää yhessä. Mielessä ja sydämessä vain sinä kaunotar.