Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
34121/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolores Cannon oli sitä mieltä, että milleniaalit ei halua lapsia koska lapsia hankkimalla luodaan karmaa. Että semmosta. No, jos joskus hankin lapsia niin se on jo jonkin sortin ihme. Ehkä voisin adoptoida jos oisin rikas. 

Vierailija
34122/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää kyllä varmaan kaksoset tai yksösetkin tulevaisuudessa saamatta, kun en välttämättä todellakaan kerkeä tavata mitään elämäni rakkautta ennen kuin munasolut mätänee. 

Ei ne mätäne. Juuri oli viimeisin tutkimus, että laatu ei heikkene iän myötä kuten aiemmin on oletettu. Jos olet vielä 40 niin toivoa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34123/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää kyllä varmaan kaksoset tai yksösetkin tulevaisuudessa saamatta, kun en välttämättä todellakaan kerkeä tavata mitään elämäni rakkautta ennen kuin munasolut mätänee. 

Lahjoitetuilla munasoluilla ja lapsettomuushoidoilla? Ei se tietty mitään takaa, mut on mahdollista myöhemminkin.

En mä halua TOISTEN munasoluja enkä hoitoja.

Mieluummin sijaislapsia, tukiperhetoimintaa tmv. jos tulee joskus sellainen, että haluaa lapsia elämäänsä ja omat munasolut on jo mädänneet tai ei muusta syystä halua juuri biologista lasta. 

Vierailija
34124/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mätäne. Juuri oli viimeisin tutkimus, että laatu ei heikkene iän myötä kuten aiemmin on oletettu. Jos olet vielä 40 niin toivoa on.

Olen 32. Jos tapaisin elämäni rakkauden vaikkapa 10 vuoden päästä, niin ei todellakaan välttämättä tulisi enää raskaaksi. 

Vierailija
34125/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A, haluaisin nähdä jotain mistä ei voi enää erehtyä.

Kuka A, mies vai nainen? Mä kaipaan vieläkin Jiitä. Se mun The one that got away.

Vierailija
34126/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dolores Cannon oli sitä mieltä, että milleniaalit ei halua lapsia koska lapsia hankkimalla luodaan karmaa. Että semmosta. No, jos joskus hankin lapsia niin se on jo jonkin sortin ihme. Ehkä voisin adoptoida jos oisin rikas. 

Osa haluaa, osa ei. Omassa kuplassa suurimmalla osalla milleniaaleista on lapsia, mutta ei läheskään kaikilla. 

Suuressa kuvassa ilmeisesti haluttu lapsettomuus yleistä, vaikka ei omassa elämässäni näy kuin ihan muutamassa tyypissä. 

Vierailija
34127/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32. Jos tapaisin elämäni rakkauden vaikkapa 10 vuoden päästä, niin ei todellakaan välttämättä tulisi enää raskaaksi. 

Voi mennä pidempään, jos tosiaan jotain satujen prinssiä odotat, etenkin, jos tänä päivänä odotat että sellainen lähestyisi jossain kaupassa tai vastaavaa. Tuollaiset elämän rakkaudet ovat useimmille niitä ihan kivoja, jotka nyt sattuivat osumaan kohdille oikeaan aikaan ja jompikumpi uskalsi avata suunsa. 

Vierailija
34128/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa lähestymistähän todellakin tapahtuu. 

Jos olisin paperilla hyvän ihan kivan kanssa alkaja, niin en olisi koskaan ollut sinkku enkä olisi nytkään. 

Isäni on sanonut mielestäni hyvin, että kyllä sen pitää kolahtaa. Olen samaa mieltä ja jos ei ole kenenkään kanssa kolahtanut, niin mieluummin sinkkuna. Kun on tottunut ympärillään pareihin joilla on oikeaa kemiaa ja intohimoa, niin ei todellakaan halua itsellekään muuta. 

Vierailija
34129/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin sitä, että onkohan mun tunteet niin voimakkaat kaivattuuni siksi, ettei hän ole mun elämässä vai siksi, että oikeesti välitän hänestä enempi kuin kenestäkään muusta myös silloin, jos hän olisi vierellä. Onko tää kerran elämässä -tarina, pohdin.

Mikä siinä pelottaa sitten? Ettet ota selvää

Ei olla molemmat sinkkuja. Hänen tunteistaan ei myöskään ole tarkkaa tietoa.

Tarkenna kun kohtaatte. Itsekin haluaisin tarkentaa tunteitani, saapa nähdä onnistuuko tänään. 

Vierailija
34130/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin paperilla hyvän ihan kivan kanssa alkaja, niin en olisi koskaan ollut sinkku enkä olisi nytkään. 

Isäni on sanonut mielestäni hyvin, että kyllä sen pitää kolahtaa. Olen samaa mieltä ja jos ei ole kenenkään kanssa kolahtanut, niin mieluummin sinkkuna. Kun on tottunut ympärillään pareihin joilla on oikeaa kemiaa ja intohimoa, niin ei todellakaan halua itsellekään muuta. 

Tietysti. Kyllä lentokoneissakin harrastetaan seksiä, ei se silti siitä mitenkään yleistä tee ja todellisuus on, että melko harvaa lähestytään ns. arjessa eritoten nyt, kun pusketaan koko ajan sitä miten naiset haluavat olla kaikkialla vain rauhassa eikä heitä saisi häiritä. Sanotaanko, että niitä joiden voisi olettaa saavan lähestymisiä, saavat niitä. Eli hyvännäköiset. 

Vierailija
34131/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoillani, että aiheutin sulle omantunnontuskia.

Vierailija
34132/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Kyllä lentokoneissakin harrastetaan seksiä, ei se silti siitä mitenkään yleistä tee ja todellisuus on, että melko harvaa lähestytään ns. arjessa eritoten nyt, kun pusketaan koko ajan sitä miten naiset haluavat olla kaikkialla vain rauhassa eikä heitä saisi häiritä. Sanotaanko, että niitä joiden voisi olettaa saavan lähestymisiä, saavat niitä. Eli hyvännäköiset. 

Minua lähestytään säännöllisesti. Nimenomaan arjessa. Myös tuttavapiirin kautta. 

Ei ole siitä kyse etteikö lähestyttäisi, sillä kyse on tosiaan oikeasta ihmisestä eli siitä kolahtamisesta. Mikä ei sekään tarkoita todellakaan mitään Satujen Prinssiä, vaan sulle sopivaa ihmistä jonka kanssa synkkaa. 

Aina mieluummin yksin kuin väärän kanssa. 

Vierailija
34133/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tapaa esim. kaupassa, niin ei siinä paljon muu paina kuin ulkonäkö, kun ei toista tunne, ellei ole muualta tuttu.

Vierailija
34134/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla melkoinen sex batäng bautsikawauwau, meinaan, en tunne yhtäkään naista, jota lähestyttäisiin säännöllisesti arjessa, ja tunnen muutamia helvetin kauniita naisia. Itse lasken ainoastaan selkeän aloitteen tai vastaavan peliliikkeen tuntemattomalta tuollaiseksi lähestymiseksi. 

Vierailija
34135/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä pidempään, jos tosiaan jotain satujen prinssiä odotat, etenkin, jos tänä päivänä odotat että sellainen lähestyisi jossain kaupassa tai vastaavaa. Tuollaiset elämän rakkaudet ovat useimmille niitä ihan kivoja, jotka nyt sattuivat osumaan kohdille oikeaan a

Tarkoitatko, että ihan kiva muuttuu pidemmällä aikavälillä elämän rakkaudeksi? /sivusta

Vierailija
34136/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla melkoinen sex batäng bautsikawauwau, meinaan, en tunne yhtäkään naista, jota lähestyttäisiin säännöllisesti arjessa, ja tunnen muutamia helvetin kauniita naisia. Itse lasken ainoastaan selkeän aloitteen tai vastaavan peliliikkeen tuntemattomalta tuollaiseksi lähestymiseksi. 

No en ole mitenkään ihmeellinen, ja tietysti tarkoitin selkeitä aloitteita enkä mitään sellaista, että joku tyyliin katsoi, kehui tai sanoi jotain :D 

Vierailija
34137/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitatko, että ihan kiva muuttuu pidemmällä aikavälillä elämän rakkaudeksi? /sivusta"

En, vaan että tyydytään siihen ihan kivaan. Se on keskivertotallaajan, etenkin miehen kohtalo. Onko se naiselle erityisen imartelevaa olla viideskymmenes, jota mies kysyy ulos, eli käytännössä viideskymmenes vaihtoehto. 

Vierailija
34138/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä pidempään, jos tosiaan jotain satujen prinssiä odotat, etenkin, jos tänä päivänä odotat että sellainen lähestyisi jossain kaupassa tai vastaavaa. Tuollaiset elämän rakkaudet ovat useimmille niitä ihan ki

Tarkoitatko, että ihan kiva muuttuu pidemmällä aikavälillä elämän rakkaudeksi? /sivusta

Ihmiset on erilaisia, ihmisillä on erilaisia temperamentteja, taustoja, herkkyystasoja, ihmiset kokevat asiat eri tavoin jne. 

Siitä syystä en lähtisi tuputtamaan kenellekään jotain omaa ajatustani ja omaa, omaan kokemusmaailmaani pohjaavaa näkemystä pariutumisesta kenellekään - varsinkaan randomille kenestä en tiedä mitään.

Ap 

Vierailija
34139/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoitatko, että ihan kiva muuttuu pidemmällä aikavälillä elämän rakkaudeksi? /sivusta"

En, vaan että tyydytään siihen ihan kivaan. Se on keskivertotallaajan, etenkin miehen kohtalo. Onko se naiselle erityisen imartelevaa olla viideskymmenes, jota mies kysyy ulos, eli käytännössä viideskymmenes vaihtoehto. 

Ei se noin mene. Joskus tapaa naisen vasta vanhempana ja olisi kysynyt ulos jo aikoja sitten, jos olisi tavannut aiemmin. Toisaalta osa kypsyy myöhään, jolloin vasta silloin tajuaa, millaisen ihmisen haluaa. Toisten taas tarvii kokea pelinaisia, ennen kuin tajuavat, millaisen kanssa kannattaa olla, jos haluaa terveen suhteen. Lisäksi oon aina miettinyt sitä, että vaikka ois vaikka 100 seksikumppania ollut aiemmin, niin todellisen rakkauden saapuessa sillä ei ole pätkääkään väliä, niin kuin ei muutenkaan historialla, jos on virheistään oppinut. Ei se alussa hyvältä tunnu, mutta pidemmällä aikavälillä menettää merkityksensä.

Vierailija
34140/35298 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

at least, I tried

I haven't even started yet. And u know it.  from side or something

Ketju on lukittu.