Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormesi..
Häpykielelläsi..
kunnes sisälläni..
En jaksa odottaa sua. Haluan sut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei ole oikein ikinä tuskastuttanut miesten lähestymiset, sillä minua lähestyy enimmäkseen kivat ja kohteliaat miehet jotka eivät mitenkään häiritse. Olen toisaalta aika sosiaalinen luonne, joten en ehkä häiriinnykään niin helposti kuin joku toinen voisi häiriintyä.
Joo, minä tarviin joskus hengähdystauon noista. Kuten tänään. Ja täällä aiheena tämä 😅 Miten sattukin. Joten anteeks kyllästyneet sanani. En toki irl kellekään lähestyjälle töksäytä mitään. Mut tänään on herkässä 🙉 🤦🏻 extrasuperpirkko
Välitön reaktio💦 ei nyt kelle tahansa karjulle
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehekkäämmän miehen. Puhut ja ailahtelet liikaa.
Deittailin kerran miestä joka puhui putkeensa. Siirtyi kokoajan aiheesta toiseen. Olis ollut kiva vastailla väliin noihin aiheisiin mutta hyvä että edes kysymykseen antoi loppuun vastata kun jo suu aukes keskeyttämään seuraavalla aiheella. Hitto mikä pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A, haluaisin nähdä jotain mistä ei voi enää erehtyä.
Itse asiassa niin haluaisin minäkin.
-A
Maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailin kerran miestä joka puhui putkeensa. Siirtyi kokoajan aiheesta toiseen. Olis ollut kiva vastailla väliin noihin aiheisiin mutta hyvä että edes kysymykseen antoi loppuun vastata kun jo suu aukes keskeyttämään seuraavalla aiheella. Hitto mikä pässi.
Keskittymishäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormesi..
Häpykielelläsi..
kunnes sisälläni..
vain tiedustelemassa reittiä..
+-0, oletan - minulla kyllä, hänellä ei
surua, tästä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa odottaa sua. Haluan sut nyt.
Naisilla kestää kauemmin usein..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kyllä varmaan kaksoset tai yksösetkin tulevaisuudessa saamatta, kun en välttämättä todellakaan kerkeä tavata mitään elämäni rakkautta ennen kuin munasolut mätänee.
Ei ne mätäne. Juuri oli viimeisin tutkimus, että laatu ei heikkene iän myötä kuten aiemmin on oletettu. Jos olet vielä 40 niin toivoa on.
Olen 32. Jos tapaisin elämäni rakkauden vaikkapa 10 vuoden päästä, niin ei todellakaan välttämättä tulisi enää raskaaksi.
Mulla sama jos tapaisin joskus elämäni toisen miehen, jonka kanssa voisin kuvitella saavani lapsen. Ikää syksyllä jo 35 eli taitaa sellainen jäädä kokematta kun ei kaivattukaan mua valinnoistaan päätellen tainnut haluta. Mä luulin että jos jotain lapsia oltais halutt
Joo meitä on kahdenlaisia ihmisiä, joille omat lapset on kiva juttu:
- ne, jotka haluavat lapsia jos tulee sopiva kumppani vastaan
- ne, joille omien lasten saaminen on tärkein asia ja voivat perustaa perheen ilman suurempaa tunnettakin - kunhan saa sen oman perheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häääääähhhhh? Siis tietenkin tänne ajaudutaan haaveilemaan, vaikka saisikin oikeaa kontaktia IRL :D'
paljon vaihtoehtoja = jonkun viisi sekuntia kestänyt katsekontakti tuskin jää kuukausiksi tai vuosiksi kummittelemaan, se oli vain katse muiden joukossa :D
Aaa niin sä oot se, joka hellii itsekseen ajatusta kaipaajista jotka saivat kerran elämässä KATSEEN jonka muistoa sitten vaalivat xD
Joo toi ja sen serkku on ollu täällä kauan :D Kunhan ölisee ja soittaa suutaan reaktioita saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Tout ira bien. N'aie pas peur.
Hi!
Tiedän.
Tai näin on ainakin mun elämässä aina käynyt / mennyt. Asiat järjestyvät, tavalla tai toisella. Aina.
Ja mitä enemmän elämässä on elämää takana päin, sitä paremmin käsittää, sen monimutkaisuuden.
Mun elämäni sai kuluneena kesänä, täysin uuden käsikirjoituksen. Yllättäen.
Ennen, vielä näilläkin ikävuosilla, pystyi lausumaan:
- Hei elämä, täältä tullaan. ( > Erään kotim,.elokuvan nimi)
- mutta nyt on totututtava lausumaan:
Hei hei elämä, kohta täältä lähdetään. Vaihdan planeettaa.
Totta on uupunut, pettynytkin olo. Mutta ei katkera.
Elämä hymyili minulle vuosikymmeniä, sain iloa, onnea, hyviä kokemuksia, kenties enemmän, kuin joku muu. Kuin toki myös murheen ja surun hetkiä.
Mikään ei ole ikuista.
Tässä tätä textiä vedellään, la-päivällisen jälkeisississä, viinihuuruissa, rohkeasti.
Haikea olo, jos jäisi miettimään, oliko tää kesä, viimeinen, onnellinen kesä. Mutta ei se niin mene.
Kohta saunaan, uimaan, hyvää olutta, keskusteluja, vuoteen ilojakin.
"Vielä on jotain jäljellä", = päiviemme määrää emme voi itse tietää.
Ihanaista elokuun vkonloppua kaikille!
In vino Veritas.
"Niin vihreää on meri meille..." nuoruusmuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on tosi miehekäs. -sivu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittymishäiriö?
Niin tai joku muu sairaus/ vaurio ehkä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla niin lähellä sinua, ettei rajoja enää olisi. Olisi vain me.
Minäkin. Laita viesti, on ikävä.
Ymmärrän kyllä aivan täysin niitä, joille tärkeintä on se oman perheen perustaminen, vaikka elämän rakkautta ei löytyisikään.
Onhan se tosi arvokasta saada oma lauma, vaikka ei saisikaan sitä sellaisen ihmisen kanssa johon kokee suurta intohimoa ja yhteyttä ja on hemmetin hauskaa kimpassa jne. Vaan et on se oma lauma jonka mahdollisti joku toinen ihan jees, jonka kanssa tunne oli ehkä molemminpuolinen. Eli kummallakaan ei sen kummemmin synkkaamista tai vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten rupean uudeksi esa saariseksi.
Ketjulaisena voisit ainakin kokeilla elää Esa Saarisen tyylillä rakkauttasi johonkin naiseen jonka kanssa kolahtaa. Esahan on tunnettu siitä Pipsa-huumastaan.
Tuollaista ei kaikki todellakaan löydä eikä koe. Osa miehistä on ylipäätään niin latteita tunne-elämältään, etteivät edes kykene moiseen. Elävät vain sellaisella pelkällä pintapuolisella tasolla jossa nainen joko on sexypatonki tai ei ole sexypatonki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häääääähhhhh? Siis tietenkin tänne ajaudutaan haaveilemaan, vaikka saisikin oikeaa kontaktia IRL :D'
paljon vaihtoehtoja = jonkun viisi sekuntia kestänyt katsekontakti tuskin jää kuukausiksi tai vuosiksi kummittelemaan, se oli vain katse muiden joukossa :D
Aaa niin sä oot se, joka hellii itsekseen ajatusta kaipaajista jotka saivat kerran elämässä KATSEEN jonka muistoa sitten vaalivat xD
..Ja heitähän ei tunnetusti ketjussa ole, vaan kaikki ovat syöneet kaivatun perseen jo monasti, muuten vaan ketjussa kun on niin kovin monimutkainen tilanne ja ja ja XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kuinka paljon on teidän surujen summanne?
Minun suruni
Hänen surunsa
-------------------------
2 surua
Tuplasuru? Sivusta.
Kummaa kaipausta sulla.
Sivusta