Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
A, haluaisin nähdä jotain mistä ei voi enää erehtyä.
Itse asiassa niin haluaisin minäkin.
-A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla melkoinen sex batäng bautsikawauwau, meinaan, en tunne yhtäkään naista, jota lähestyttäisiin säännöllisesti arjessa, ja tunnen muutamia helvetin kauniita naisia. Itse lasken ainoastaan selkeän aloitteen tai vastaavan peliliikkeen tuntemattomalta tuollaiseksi lähestymiseksi.
No en ole mitenkään ihmeellinen, ja tietysti tarkoitin selkeitä aloitteita enkä mitään sellaista, että joku tyyliin katsoi, kehui tai sanoi jotain :D
Hieman vaikea uskoa, että jotain Perus-Pirkkoa lähestyttäisiin säännöllisesti sovellusten ja yöelämän ulkopuolella, mutta onhan se kerta vuoteen seksiäkin säännöllistä joillekin.
Ei sun tarvi uskoa eikä mulla ole mitään syytä alkaa sulle tuollaista jotenkin vakuuttelemaan :D Vähän noloakin, jos tuollaista alkaisi vakuuttelemaan ja alkaisin tähän listaamaan vaikka viime aikojen lähestymisiä tai sanomisia.
Eletään vaan molemmat omia elämiämme, ei sillä ole meille kummallekaan väliä mitä me toisistamme mietimme. Viestien perusteella elämme muutenkin erilaisissa kuplissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella seksiharrastaminen liittyy vain haluun hallita vahvempaa yksilöä. Aito välittäminen puuttuu.
Juu, naiset välittää vain omasta nautinnostaan. Oliko tässä jotain uutta?
Toisinaan on vain hyvä muistuttaa heikompaa astiaa.
Taas on jääny toverilla raamattu lukematta. Tai no mitä se lukeminen auttaa jos sana ei juurru sydämeen. Älkää olko osallisia typeriin puheisiin, irvailuihin jne, teidän suuhunne sopii kiitos. Puhukaa sitä mikä kulloinkin on kuulijalle iloksi. Nämä sun puheet on iloks varmaan tarkoitettu ? Niinkö ?
On myös muitakin vaihtoehtoja kuin peruspirkko tai sexbätängwau (vai mikä se ylilautasana tuolla olikaan, hyi)
Ihmisillä myös erilaisia makuja.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen juoksulenkin päälle olisi kiva haudata naama jonnekin.
Mun polvet ei kestä juoksemista. Siksi crosstrainer.
Vierailija kirjoitti:
On myös muitakin vaihtoehtoja kuin peruspirkko tai sexbätängwau (vai mikä se ylilautasana tuolla olikaan, hyi)
Mutta samalla kaikille miehille kelpaa ainoastaan instabeibet ja tavalliset naiset ovat näkymättömiä
Kaikista katseista taas sinua etin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta samalla kaikille miehille kelpaa ainoastaan instabeibet ja tavalliset naiset ovat näkymättömiä
En mä ole koskaan sanonut noin tai ajatellut noin. Kuulostaa netin uli-naisten jutuilta, vaikka toisaalta en halua mennä sanomaan mitään itsensä Tavalliseksi Naiseksi kokevan kokemuksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla melkoinen sex batäng bautsikawauwau, meinaan, en tunne yhtäkään naista, jota lähestyttäisiin säännöllisesti arjessa, ja tunnen muutamia helvetin kauniita naisia. Itse lasken ainoastaan selkeän aloitteen tai vastaavan peliliikkeen tuntemattomalta tuollaiseksi lähestymiseksi.
No en ole mitenkään ihmeellinen, ja tietysti tarkoitin selkeitä aloitteita enkä mitään sellaista, että joku tyyliin katsoi, kehui tai sanoi jotain :D
Hieman vaikea uskoa, että jotain Perus-Pirkkoa lähestyttäisiin säännöllisesti sovellusten ja yöelämän ulkopuolella, mutta onhan se kerta vuoteen seksiäkin säännöllistä joillekin.
Minua peruspirkkoa lähestytään säännöllisesti sovellusten kautta, viikoittain ja jos baariin menen niin minimissään 2-3 tulee iskemään illan aikana. Ei se mikään uskon asia ole. Tosin voi olla että oon joku extra super pirkko sitten. Ja kyllästynyt noihin lähestymisiin.
Sinussa nainen on sitä jotain aitoa ja oikeaa.
"Minua peruspirkkoa lähestytään säännöllisesti sovellusten kautta, viikoittain ja jos baariin menen niin minimissään 2-3 tulee iskemään illan aikana. Ei se mikään uskon asia ole. Tosin voi olla että oon joku extra super pirkko sitten. Ja kyllästynyt noihin lähestymisiin."
Siksi pointti oli noiden ulkopuolella, eli arjessa ja kasvotusten. Se ei ole yllätys kenellekään, että melkein naisella kuin naisella on menekkiä deittisovelluksissa, joissa useimmissa miehiä on karkeasti 3 jokaista naista kohden, tai yöelämässä, jossa alkoholin ansiosta harkintakyky ja kriteerit lentävät ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua peruspirkkoa lähestytään säännöllisesti sovellusten ka
Minua taas ei ole koskaan tultu juurikaan baarissa iskemään, siis useimmiten illan iskemissaldo on ollut puhdas nolla. Poikkeuksiakin ollut, ja kerran iskin itse baarista miehen.
Sovelluksia käytän niin harvoin, etten osaa niistä sanoa. Yleisesti ottaen minulla on tullut selvästi eniten lähestymisiä livenä, arkisissa tilanteissa sekä tuttavapiirin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, jos tuijotin sua eilen liikaa. En vaan pysty oleen katsomatta ja sellanen "huomaamaton" vilkuilu olis musta enemmän creepyä.
Missä tuijotit? Eräs tuijotteli aamupäivällä.
Myöhään illalla tuijotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarkoitatko, että ihan kiva muuttuu pidemmällä aikavälillä elämän rakkaudeksi? /sivusta"
En, vaan että tyydytään siihen ihan kivaan. Se on keskivertotallaajan, etenkin miehen kohtalo. Onko se naiselle erityisen imartelevaa olla viideskymmenes, jota mies kysyy ulos, eli käytännössä viideskymmenes vaihtoehto.Ei se noin mene. Joskus tapaa naisen vasta vanhempana ja olisi kysynyt ulos jo aikoja sitten, jos olisi tavannut aiemmin. Toisaalta osa kypsyy myöhään, jolloin vasta silloin tajuaa, millaisen ihmisen haluaa. Toisten taas tarvii kokea pelinaisia, ennen kuin tajuavat, millaisen kanssa kannattaa olla, jos haluaa terveen suhteen. Lisäksi oon aina miettinyt sitä, että vaikka ois vaikka 100 seksikumppania ollut aiemmin, niin todellisen rakkauden saapuessa sillä ei ole pätkääkään väliä, niin kuin ei muutenkaan historialla, jos on virheistään oppinut. Ei se alussa hyvältä t
Jatkan vielä. Romanttinen minä olisi halunnut löytää jo nuorena jonkun, jonka kanssa olisi ollut koko loppuelämän yhdessä ja perustanut perheen. Molemmat olisivat toistensa ekat vaihtoehdot. Realisti taas ajattelee, että parempi, että on aiempaa kokemusta, ettei tule sitten myöhemmällä iällä haluja vaihtaa sen takia. Mut kumpikaan ei taida sopia normaalielämään. Vaikka olisi kokemuksia aiemmin, voi silti haluta vaihtaa johonkin muuhun. Ja rakkautta ei pysty käskemään, se tulee milloin tulee kysymättä. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa kyttäämistä näin kesäisin ihan sama missä liikun. Kivaa😜
Vierailija kirjoitti:
"Minua peruspirkkoa lähestytään säännöllisesti sovellusten kautta, viikoittain ja jos baariin menen niin minimissään 2-3 tulee iskemään illan aikana. Ei se mikään uskon asia ole. Tosin voi olla että oon joku extra super pirkko sitten. Ja kyllästynyt noihin lähestymisiin."
Siksi pointti oli noiden ulkopuolella, eli arjessa ja kasvotusten. Se ei ole yllätys kenellekään, että melkein naisella kuin naisella on menekkiä deittisovelluksissa, joissa useimmissa miehiä on karkeasti 3 jokaista naista kohden, tai yöelämässä, jossa alkoholin ansiosta harkintakyky ja kriteerit lentävät ikkunasta.
Mainitsin vain nuo kun lyhyesti kirjoitin, deittisovellusta en laskenut mukaan, enkä maininnut kauppareissuja tai keskustassa pyörimistä. Edellä mainitut sitä tarkoittamaasi arkea ilmeisestikin.
Hellistä hellin mies taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa kyttäämistä näin kesäisin ihan sama missä liikun. K
T: eri kuten tuokin jota lähestytään baareissa ja sovelluksissa