Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Joko on liköörin aika?
Aina on.
Vai että eliittiä. Kai sitä voi käydä mukavassa paikassa kahvilla ilman että olisi eliittiä. Kai sekin jotain kertoo että sen kahvilan on oltava ABC, koska sieltä saa kahvia. En lähtisi ihan periaatteesta. Ja voi sen kahvinkin mies tarjota, ei kai se kymppiä enempää maksa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitti, mutta mulle riitti. En suostu kilpailemaan...
Eikä minun tarvitse.
Vaikea valita sellaista, jonka halusta ei ole mitään merkkiäkään, saati tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran takauman että oltais oltu match vuonna nakki 😂
Lopeta se peukun käyttö.
Yep peukkua vain perseeseen
Kenelle riitti? Kenen tunteet ovat kuolleet? Olisi kiva tietää, ettei tartte koko yötä itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti, mutta mulle riitti. En suostu kilpailemaan...
Eikä minun tarvitse.
Ei se ollut mikään optio tässä kyllä. :P
Moneltakaan kantilta katsottuna siis.
Kunhan jakelin juttua kun törmättiin.
En näe enää syytä jatkaa tätä. Kesän viimeiset lämpöiset tuulahduksen vievät kaiken kauniin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla järjetön kaiken sen järjen ja hallinnan keskellä.
Olla elossa hetken vaan tuntea, muistaa millaista on olla ihminen ihmiselle. Silmät kiiltäen pilke silmäkulmassa vilkkuen. Katsoen hyväksyvästi ja uteliaana. Kuunnella loppuun saakka hämmentyneenä. Olla toisen vieressä ihan kuin oltaisiin aina oltu. Kuuluttaisiin siihen vaikkei pitäisi kuulua. Unohdettaisiin kaikki muu ja mahdottomuus. Oltaisiin vihdoin elossa.
Niinpä, mutta jonkun toisen aikuisen onnellisuus ja unelmat tulee ennen meitä.
Niinpä. Ollaan molemmat yhtä jumissa. Niissä ei omissa unelmissa.
Vierailija kirjoitti:
En näe enää syytä jatkaa tätä. Kesän viimeiset lämpöiset tuulahduksen vievät kaiken kauniin pois.
Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Kenelle riitti? Kenen tunteet ovat kuolleet? Olisi kiva tietää, ettei tartte koko yötä itkeä.
🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Hyvää yötä Turkuun ihanalle ja upealle 59 v opettajanaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kilpailemaan.
Kilpailut yhtään missään, mistään, yhtään kenenkään kanssa ei ole koskaan kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaa mitä?
Mä tapaisin mun kaivatun vaikka missä. Mitä tavallisempi paikka, sitä vähempi jännittäisi. Treffeille, jonkun, josta pidän paljon, kanssa, haluisin mennä johonkin romanttiseen pikkupaikkaan, jossa sais olla rauhassa suojassa muilta. Oli se sit ravintola tai kahvila, mieluummin kahvila. Toisaalta ravintolasta tulee enempi treffi-fiilis. Haluisin itse maksaa, mut en alkais päsmäröidä, jos mies haluaisi sen tehdä. Enkä haluisi, että mies availisi ovia, ellei se tulis ihan luonnostaan häneltä siinä tilanteessa.
Hyvää yötä K <3