Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta ja yö halit..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
Ihana ah..
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa. 😢
Mikä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko unohtanut?
En.
-m>n (varatulle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan järjetöntä rakastaa sua.
Niin on munkin tunteet ihan järjettömiä. /sivusta
Iteppähän luostariin meni! /sivusta
Yep täällä luostarissa kaikki hyvin 👍🏻 mieluummin yksin, kuin kilpailemassa omasta paremmuudesta muiden kanssa, antamassa kohteelle hehkutusta isossa laumassa.
Ei vaan sovi mun ajatuksiin että pitäis asettua jo heti alkumetreillä kilpajuoksuun: kuka on parempi välittämiseen ja haluamiseen, ja kuinka pitkäksi aikaa, ja kuinka vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jäänyt toiseksi, vaikka en ole missään vaiheessa kilpasille lähtenytkään.
Mistä näin päättelet ja kaipaatko miestä vai naista.
Ikävä on vain pahentunut. Tämä rakkaus on sitkeää tekoa. Ei näe eikä kuule mutta tunteet on ja pysyy vahvoina. Mahtaisi olla järisyttävä kokemus kokea sun läheisyys ja kosketus. Totuushan on että kaikki on kiinni siitä että lähestyisit
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kilpailemaan.
En halua. En ole kilpailuhenkinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on vain pahentunut. Tämä rakkaus on sitkeää tekoa. Ei näe eikä kuule mutta tunteet on ja pysyy vahvoina. Mahtaisi olla järisyttävä kokemus kokea sun läheisyys ja kosketus. Totuushan on että kaikki on kiinni siitä että lähestyisit
Viimeinen lause pilasi tekstin
Koiranpentuilmeeseen ihastunut, melkein langennut.
Rakastan sinua nainen, saatan tehhä kaverpyynnön huomenissa, jännitän liikaa näin illasta. Toivottavasti siulla oli hauska päivä.
Kaipaan valtavasti, vaikken tiedä, missä mennään. Hyvää yötä, Cirrus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi? Hän varmasti tietää miksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko "minä lähestyn sinua, ettei tarvitse ottaa mitään riskiä tai ylipäätään tehdä mitään" resonoinut paremmin ja avittanut nukkumaan?
Ei ollut multa tuo vastaus.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jäänyt toiseksi, vaikka en ole missään vaiheessa kilpasille lähtenytkään.
Toinenhan on ihan hyvä sijoitus, itse olen aina viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko "minä lähestyn sinua, ettei tarvitse ottaa mitään riskiä tai ylipäätään tehdä mitään" resonoinut paremmin ja avittanut nukkumaan?
Miksi haluat pilata viestini tunkemalla sivusta? Ulkopuoliset eivät tiedä meidän tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana pusuttelemaan😘😘😘
😚😚😚
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen, saatan tehhä kaverpyynnön huomenissa, jännitän liikaa näin illasta. Toivottavasti siulla oli hauska päivä.
Muistan joskus teininä kun ensimmäisiä kertoja otti kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen "sillä ajatuksella", kysyin ihastukselta jotain aivan älytöntä MSN messengerin välityksellä, tyyliin "mihin aikaan koulu alkaa" ja en koskaan jatkanut juttua.
Tiedät, mutta et tiedä. Tunnet tai et.. se hetki tulee. Minä sinua, ihana..
Nyt Saara nauraa ja menee nukkumaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣