Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33841/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.

Mun kaveri meni eka treffeille huoltoasemalle. Pidin sitä hiukan kummallisena. Mut kai mä ja kaivattu voitais nähdä vaikka ABC:llä tai jossain kaupassa, ei ois treffit vaan kaksi ihmistä, jotka haluaa vaihtaa kuulumisia ja ehkä myöhemmin jotain enemmän.

Mun mielestä abc kahvit on hyvät. Olisin vähän kiusaantunut josssin hienossa paikassa, jos mies haluaisi maksaa. Jos en tykkäisikään tyypistä, niin tulisi tunne, että täytyy väikisin maksaa oma osuus. Pelkän kahvin voi ottaa vastaan ilman tuskailua.

No kai molemmat voi maksaa oman osuutensa, sanot niin, jos mies haluaisi maksaa. En mäkään mistään fiinistä tykkää, mut joku kahvila vois olla kiva.

Vierailija
33842/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaivattu kelpaisi lukuisille muillekin, varmaan ihan kenelle vaan. Hänhän on täydellinen.

Täydellinen ei ole kukaan, mutta kysyntää on ollut. Kaikki on onnistuneesti torjuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33843/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet kuolleet. 

Nyt on sen verran tujut terveiset, että voisitko kertoa, kenelle ne ovat?

Vierailija
33844/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Välillä ottaa koville olla se, mitä olen.

Et yleensä pyydä anteeksi - erehdynköhän henkilöstä...?

Vierailija
33845/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Välillä ottaa koville olla se, mitä olen.

Et yleensä pyydä anteeksi - erehdynköhän henkilöstä...?

Pyydän aina.

Vierailija
33846/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoo jonkin asian julkisesti niin silloin ikään kuin myös odottaa muilta siihen reaktiota. Miksi muuten kertoisi. Sitten muut kertovat mielipiteensä jne.

Odottaa ehkä toistenkin kertovan omista ratkaisuistaan saman asian suhteen. Mutta ei kukaan odota toisten sorkkivan ja määräilevän omaa seksielämäänsä tai muitakaan kaikkein yksityisimpiä asioitaan (ja tietysti lähtökohta, että kyse on aikuisten ihmisten laillisista kuvioista). Sellaista pidetään yleisesti sivistymättömänä ja brutaalina toimintana, ei minään tavallisena keskusteluna.

Sängystä toiseen hyppääminen ei ole brutaalia mutta asiasta sanominen on?🤔 Saahan sitä toki noinkin ajatella. Ei pahalla, mut välillä hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa ihmisten kyky viritellä ties mitä kuvioita, ei sitten kai tunnu missään. Ei

Ihminen voi tykätä seksistä monien kumppanien kanssa ja jos se on hänen tilanteessaan mahdollista ja ok, eikä loukkaa ketään, niin mitäpä se meille muille kuuluu?

Vierailija
33847/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.

Mun kaveri meni eka treffeille huoltoasemalle. Pidin sitä hiukan kummallisena. Mut kai mä ja kaivattu voitais nähdä vaikka ABC:llä tai jossain kaupassa, ei ois treffit vaan kaksi ihmistä, jotka haluaa vaihtaa kuulumisia ja ehkä myöhemmin jotain enemmän.

Mun mielestä abc kahvit on hyvät. Olisin vähän kiusaantunut josssin hienossa paikassa, jos mies haluaisi maksaa. Jos en tykkäisikään tyypistä, niin tulisi tunne, että täytyy väikisin maksaa oma osuus. Pelkän kahvin voi ottaa vastaan ilman tuskailua.

Voihan mennä hienoon paikkaan kahville. Miksi paikan on oltava ABC, ei käsitä. 

Ei kai sen ole oltava, mutta siellä voi tavata, jutella ja saa kahvia. Niitä on kaikkialla, sielläkin missä ei ole hienostokahviloita.

Jos tarkoitus on tutustumisen sijaan hienostella ja esittää varakasta/eliittiä, ja tehdä sillä vaikutus, niin sitten valitsee sopivan paikan siihen. Vapaa maa.

Sivusta.

Vierailija
33848/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla olisi saunottu, juteltu mukavia ja aamulla nukuttu pitkään. Työviikon jälkeen.. <3

Vierailija
33849/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia lootuksen kuvia (ei vessapaperi).

Vierailija
33850/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai molemmat voi maksaa oman osuutensa, sanot niin, jos mies haluaisi maksaa. En mäkään mistään fiinistä tykkää, mut jo

Joo, joku vaikka kissakahvila. Mutta en pidä niistä keskikaupungin näyteikkunoista.  

Ssma

Vierailija
33851/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, jos lopetit tai lopetat niin, että ei jää arvailujen varaan.

Vierailija
33852/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli yltyy.

Vierailija
33853/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätän

Vierailija
33854/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli yltyy.

Lämmin tuuli

Vierailija
33855/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan järjetöntä rakastaa sua.

Vierailija
33856/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läähätän

No onko kuuma? Kaivattua ajattelet? 

Vierailija
33857/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, miksi tuijotit mua? Et yleensä edes huomaa. 

No välillä näinkin, kiva aina nähdä.

Missä näit? 

Kylillä.

Vierailija
33858/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisipa joku oikeasti Ihana.

Vierailija
33859/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin kaivatun kanssa sellaisessa -2astetta talvisäässä treffeillä. Jossain missä olisi ilta ja kynttilöitä. Juotaisiin glögiä ja hymyiltäisiin.

Haluaisin kuulla susta kaiken. Mistä pidit lapsena, mistä unelmoit. Mikä jäi toteutumatta. Oletko onnellinen. Millaisena koet itsesi ja mitä toivoisit minulta. 

Olen käynyt monet treffit mutta ehkä vain noin kerran on viety illalla glögille. Eikö se ole aika surullista.

Vierailija
33860/35298 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan järjetöntä rakastaa sua.

Niin on munkin tunteet ihan järjettömiä. /sivusta

Ketju on lukittu.