Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisipa joku oikeasti Ihana.
Enkö ole ihana?😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mistä biisistä kaivattu tulee mieleen, tai mikä biisi teitä yhdistää?
Melankolian hetkillä, yön pikku tunneilla, HIM the funeral of hearts.
Soi mullakin usein päässä ja samasta syystä. Mut pusken katkelmatkin aina pois mielestä parhaani mukaan. En oo juuri pystynyt kuuntelemaan musiikkia pariin vuoteen. Noi päänsisäiset katkelmatkin vain vääntää sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, miksi tuijotit mua? Et yleensä edes huomaa.
No välillä näinkin, kiva aina nähdä.
Missä näit?
Kylillä.
Ohi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan järjetöntä rakastaa sua.
Niin on munkin tunteet ihan järjettömiä. /sivusta
Iteppähän luostariin meni! /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisipa joku oikeasti Ihana.
Se olis mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut syliini, sänkyyni ja kotiini. Sua mieluiten katselisin lopu elämääni, sulle jutustelisin, susta huolehtisin.
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on munkin tunteet ihan järjettömiä. /sivusta
Hyvä tietää etten ole ainoa.
Quand on aime, on ne calcule pas.
Bonne nuit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten olisin kaivatun kanssa sellaisessa -2astetta talvisäässä treffeillä. Jossain missä olisi ilta ja kynttilöitä. Juotaisiin glögiä ja hymyiltäisiin.
Haluaisin kuulla susta kaiken. Mistä pidit lapsena, mistä unelmoit. Mikä jäi toteutumatta. Oletko onnellinen. Millaisena koet itsesi ja mitä toivoisit minulta.
Olen käynyt monet treffit mutta ehkä vain noin kerran on viety illalla glögille. Eikö se ole aika surullista.
Itse en ole ollut treffeillä kertaakaan, mutta se on kai odotettavissa ketjulaiselta.
Vielä ehtii. Osa käy treffeillä parisuhteessakin. Musta ne eivät ole treffit, ei ainakaan samanlaiset, kun tapaa jonkun seurustelumielessä.
Huomasin vasta kun olitte just kävelemässä ohi, koska olin omissa maailmoissani miettimässä sua. Sopii mun elämäntarinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro se mulle!
Vierailija kirjoitti:
Olla järjetön kaiken sen järjen ja hallinnan keskellä.
Olla elossa hetken vaan tuntea, muistaa millaista on olla ihminen ihmiselle. Silmät kiiltäen pilke silmäkulmassa vilkkuen. Katsoen hyväksyvästi ja uteliaana. Kuunnella loppuun saakka hämmentyneenä. Olla toisen vieressä ihan kuin oltaisiin aina oltu. Kuuluttaisiin siihen vaikkei pitäisi kuulua. Unohdettaisiin kaikki muu ja mahdottomuus. Oltaisiin vihdoin elossa.
Rakastan sinua niin, että en kykene enää katsomaan riittävän kauas.
Jos varattuna näkee toisen ABC:llä, voi selittää jos joku kaveri tai sukulainen näkee, että törmäsin vanhaan tuttuun. Jossain pienessä kahviossa romanttisessa nurkkapöydässä ei olis niin helppo selitellä, jos joku tuttava sattuis näkemään.
Kiitti, mutta mulle riitti. En suostu kilpailemaan...
Eikä minun tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Quand on aime, on ne calcule pas.
Bonne nuit!
Kyllä. Mutta mitä haluat siis sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä H
Omit toisen jutun. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuolleet.
Ketä kohtaan? Kaivattua, mutta ketä?
Et sä sitä tunne niin miksi tenttaat?
Miksi itse tenttaat? Keskity omaan "kaipaukseesi", vaikka et tunnu kaipaavan vaan kommentoivan vain typeryyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olla järjetön kaiken sen järjen ja hallinnan keskellä.
Olla elossa hetken vaan tuntea, muistaa millaista on olla ihminen ihmiselle. Silmät kiiltäen pilke silmäkulmassa vilkkuen. Katsoen hyväksyvästi ja uteliaana. Kuunnella loppuun saakka hämmentyneenä. Olla toisen vieressä ihan kuin oltaisiin aina oltu. Kuuluttaisiin siihen vaikkei pitäisi kuulua. Unohdettaisiin kaikki muu ja mahdottomuus. Oltaisiin vihdoin elossa.
Niinpä, mutta jonkun toisen aikuisen onnellisuus ja unelmat tulee ennen meitä.
Oon kyllä välillä aika ihana.
-sivusta varmaan-