Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quand on aime, on ne calcule pas.
Bonne nuit!
Kyllä. Mutta mitä haluat siis sanoa?
Ce n'était pas vrai.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kilpailemaan.
Rakkaudessa ei kuulu joutua kilpailemaan. Silloin se kuvio on pielessä jo alun alkaenkin.
Vierailija kirjoitti:
Laita tunniste, jos menet.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kilpailemaan.
Kilpailut yhtään missään, mistään, yhtään kenenkään kanssa ei ole koskaan kiinnostanut.
Siksipä juuri, ihmissuhteissa on kyse ihan muusta kuin kilpailusta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quand on aime, on ne calcule pas.
Bonne nuit!
Kyllä. Mutta mitä haluat siis sanoa?
Ce n'était pas vrai.
Mikä ei ollut totta?
En lakkaa rakastamasta, vaikka sinä lakkaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten olisin kaivatun kanssa sellaisessa -2astetta talvisäässä treffeillä. Jossain missä olisi ilta ja kynttilöitä. Juotaisiin glögiä ja hymyiltäisiin.
Haluaisin kuulla susta kaiken. Mistä pidit lapsena, mistä unelmoit. Mikä jäi toteutumatta. Oletko onnellinen. Millaisena koet itsesi ja mitä toivoisit minulta.
Olen käynyt monet treffit mutta ehkä vain noin kerran on viety illalla glögille. Eikö se ole aika surullista.
Itse en ole ollut treffeillä kertaakaan, mutta se on kai odotettavissa ketjulaiselta.
Vielä ehtii. Osa käy treffeillä parisuhteessakin. Musta ne eivät ole treffit, ei ainakaan samanlaiset, kun tapaa jonkun seurustelumielessä.
Samaa mieltä! Treffit on kohtaamista varten, sitähän se ruotsin kielen sana alun perin tarkoittaakin. Kun jo ollaan yhdessä, sitä vain mennään tekemään asioita yhdessä. Sivusta koskaan treffeillä käynyt mutta vuosikymmenen parisuhteessakin ollut
Emily voisit tulla viereeni nukkumaan. Paitsi että olen reissussa. Pusuja anyhow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kilpailemaan.
Kilpailut yhtään missään, mistään, yhtään kenenkään kanssa ei ole koskaan kiinnostanut.
Siksipä juuri, ihmissuhteissa on kyse ihan muusta kuin kilpailusta. -ap
Ja silti sanot, että et pysty kilpailemaan.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa. 😢
Ei mitään hätää🙏
Vierailija kirjoitti:
En lakkaa rakastamasta, vaikka sinä lakkaisit.
En koskaan, hän vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla järjetön kaiken sen järjen ja hallinnan keskellä.
Olla elossa hetken vaan tuntea, muistaa millaista on olla ihminen ihmiselle. Silmät kiiltäen pilke silmäkulmassa vilkkuen. Katsoen hyväksyvästi ja uteliaana. Kuunnella loppuun saakka hämmentyneenä. Olla toisen vieressä ihan kuin oltaisiin aina oltu. Kuuluttaisiin siihen vaikkei pitäisi kuulua. Unohdettaisiin kaikki muu ja mahdottomuus. Oltaisiin vihdoin elossa.
Niinpä, mutta jonkun toisen aikuisen onnellisuus ja unelmat tulee ennen meitä.
Niinpä. Ollaan molemmat yhtä jumissa. Niissä ei omissa unelmissa.
Jumissa oon kyllä, mutta luojan kiitos en enää vuosiin ollut suhteessa, joten periaatteessa mikään ei enää mun puolelta estä. Muu kuin se ettei kaivattu taas suostu laittamaan omaa onneaan ja unelmiaan ensimmäiseksi, vaan puolisonsa onnen ja unelmat. Yli sen mitä meillä olisi voinut olla ja yli sen mitä hän itse elämältä kaipaisi. Eihän se eroaminen helppoa ole. Tiedän sen.
Minä olen jäänyt toiseksi, vaikka en ole missään vaiheessa kilpasille lähtenytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ilta ja yö halit..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla järjetön kaiken sen järjen ja hallinnan keskellä.
Olla elossa hetken vaan tuntea, muistaa millaista on olla ihminen ihmiselle. Silmät kiiltäen pilke silmäkulmassa vilkkuen. Katsoen hyväksyvästi ja uteliaana. Kuunnella loppuun saakka hämmentyneenä. Olla toisen vieressä ihan kuin oltaisiin aina oltu. Kuuluttaisiin siihen vaikkei pitäisi kuulua. Unohdettaisiin kaikki muu ja mahdottomuus. Oltaisiin vihdoin elossa.
Niinpä, mutta jonkun toisen aikuisen onnellisuus ja unelmat tulee ennen meitä.
Niinpä. Ollaan molemmat yhtä jumissa. Niissä ei omissa unelmissa.
Ohi, en ole varattu.
Olit sivusta, mutta joo en mäkään oo varattu enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jäänyt toiseksi, vaikka en ole missään vaiheessa kilpasille lähtenytkään.
Ethän vaan tee oletuksia, vaan selvität asiain todellisen laidan kaivattusi kanssa🤗
Ohi, en ole varattu.