Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen tosta jonkun vakuuttelusta ettei ole hu*rina pitämiään kaipaillut. Että pidät mua varmaan yhä hu*rana, vaikka myönsitkin sen vain epäsuorasti. Mun sielu on kärsinyt ja säröillyt ihan jostain muusta. Siitä millä lailla kohtelit mua. Ehkä en ollut tarpeeksi puhtoinen sulle. Sellainen kuin sun vaimo. Ehkä pidit mua jotenkin korruptoituneena. Ja sitten kun pyrin olemaan moraalinen, puhtoinen ja yritin tehdä jotenkin oikein, no sekään ei ollut sellaista mikä olisi tuonut sua lähemmäs. Mä en pelaile, mutta se tuntui peliltä jota en vaan voi voittaa.
Aasinperse ohi meni
En mä sua häneksi luullutkaan. Ei taatusti tulisi tänne huutelemaan miten ei kaipaa ketään teistä huorista vai miten sen kirjoitit.
Anteeksi. Välillä ottaa koville olla se, mitä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.
Mun kaveri meni eka treffeille huoltoasemalle. Pidin sitä hiukan kummallisena. Mut kai mä ja kaivattu voitais nähdä vaikka ABC:llä tai jossain kaupassa, ei ois treffit vaan kaksi ihmistä, jotka haluaa vaihtaa kuulumisia ja ehkä myöhemmin jotain enemmän.
Mun mielestä abc kahvit on hyvät. Olisin vähän kiusaantunut josssin hienossa paikassa, jos mies haluaisi maksaa. Jos en tykkäisikään tyypistä, niin tulisi tunne, että täytyy väikisin maksaa oma osuus. Pelkän kahvin voi ottaa vastaan ilman tuskailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Luin sinut kätken uuniin.
😂
Ohistelua mutta miksi oliivit maistuu niin erilaiselta kuin oliiviöljy, osa oliiveista on suorastaan pahanmakuisia
Vierailija kirjoitti:
je t'aime💕
Moi aussi
En ole saanut tänään alkuunkaan riittävästi leipää. Nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, miksi tuijotit mua? Et yleensä edes huomaa.
No välillä näinkin, kiva aina nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tässä (sun ja kaivatun välillä) nyt on?
Rikkoutuneet välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tässä (sun ja kaivatun välillä) nyt on?
Rikkoutuneet välit.
Se on sitä miksikä sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet kuolleet.
Ketä kohtaan? Kaivattua, mutta ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, miksi tuijotit mua? Et yleensä edes huomaa.
No välillä näinkin, kiva aina nähdä.
Missä näit?
Vierailija kirjoitti:
Setä ei unohda.
Kuule uncle harry you are a faggot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.
Mun kaveri meni eka treffeille huoltoasemalle. Pidin sitä hiukan kummallisena. Mut kai mä ja kaivattu voitais nähdä vaikka ABC:llä tai jossain kaupassa, ei ois treffit vaan kaksi ihmistä, jotka haluaa vaihtaa kuulumisia ja ehkä myöhemmin jotain enemmän.
Mun mielestä abc kahvit on hyvät. Olisin vähän kiusaantunut josssin hienossa paikassa, jos mies haluaisi maksaa. Jos en tykkäisikään tyypistä, niin tulisi tunne, että täytyy väikisin maksaa oma osuus. Pelkän kahvin voi ottaa vastaan ilman tuskailua.
Voihan mennä hienoon paikkaan kahville. Miksi paikan on oltava ABC, ei käsitä.
En viihdy paikoissa joissa on jotain äkkirikkaita.
Ssma
Oletko unohtanut?