Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telepaatista mukavaa värinää lähetän eräälle mukavalle naiselle
Sulla on moneen suuntaan telepaattisia kykyjä ,yläpeukuista päätellen. 😂
Tietysti. Kaikki miesoletettujen kaipausviestit saavat automaattisesti liudan yläpeukkuja. Etenkin, jos on mahdollisimman ympäripyöreä, että kaikki voivat kuvitella sen olevan juuri siltä työpaikan sonnilta.
Kun en voi ojentaa kukkasia niin toivotan vaan mukavaa iltaa ja lähetän kauniita ajatuksia sinne suuntaan 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukehdun tänne. Tulisit ja korjaisit talteen...
Nyt on sadonkorjuuaika. 😘
No tääl olis kyllä kypsää kauraa
Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.
Ikävä. Olen ajatellut sinua paljon. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tunnen kuinka rakkaus lähestyy minua. Hiipii hiljaa selän taa ja uppoan lämpimään ja pehmeään onnenkuplaan.
Kalleimmalle kauneimmat, nuku hyvin
sinä minussa, eilen, tänään, huomenna - aina
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen tosta jonkun vakuuttelusta ettei ole hu*rina pitämiään kaipaillut. Että pidät mua varmaan yhä hu*rana, vaikka myönsitkin sen vain epäsuorasti. Mun sielu on kärsinyt ja säröillyt ihan jostain muusta. Siitä millä lailla kohtelit mua. Ehkä en ollut tarpeeksi puhtoinen sulle. Sellainen kuin sun vaimo. Ehkä pidit mua jotenkin korruptoituneena. Ja sitten kun pyrin olemaan moraalinen, puhtoinen ja yritin tehdä jotenkin oikein, no sekään ei ollut sellaista mikä olisi tuonut sua lähemmäs. Mä en pelaile, mutta se tuntui peliltä jota en vaan voi voittaa.
Aasinperse ohi meni
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun mulla ei ole kaivatun yhteystietoja. Voitais mennä ABC:ole kahville ja puhua elämästä. Kaikesta.
Mun kaveri meni eka treffeille huoltoasemalle. Pidin sitä hiukan kummallisena. Mut kai mä ja kaivattu voitais nähdä vaikka ABC:llä tai jossain kaupassa, ei ois treffit vaan kaksi ihmistä, jotka haluaa vaihtaa kuulumisia ja ehkä myöhemmin jotain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran takauman että oltais oltu match vuonna nakki 😂
Lopeta se peukun käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Luin sinut kätken uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kuinka rakkaus lähestyy minua. Hiipii hiljaa selän taa ja uppoan lämpimään ja pehmeään onnenkuplaan.
Mikä tämän tunteen aiheuttaa?
Nyt on sadonkorjuuaika. 😘