Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.
En halua enää leikisti, enkä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä samanikäiselle.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :)
En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole. Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."
Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet.Miksi sä olet täällä joka päivä haastamassa riitaa? Eri
Joillakui
Ikääntyvillä narsisteilla ei välttämättä ole muuta sisältöä elämässään kuin netissä provoilu ja ilkeily - sillat on poltettu eikä ikäännyttyä ole niin helppoa löytää uusia kohteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä!
Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin.
Erittäin aiheellista aikuisille. Eniten abortteja tekevät aikuiset, eivät nuoret.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä haluat paljastaa?
Rakkauteni. Ja sen etten ole konsaan kirjoittanut ilkeitä viestejä tänne kaivatullein nimimerkein tahi ilman. Hyvää iltaa naiselle lounaaseen, olisinpa päässyt tänään sinne päin. Saanko jättää kaverpyynnön eräässä sos.median sovelluksessa vai suututko?
Lupaan vastata jos jätät ihan omalla nimelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.
En halua enää leikisti, enkä oikeasti.
Ei se sulle laitakaan ku mulle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä!
Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin.
Jaan neuvoja, jotka ovat useimmille itsestäänselvyyksiä.
Ilmeisesti. Ja vauvan ovat parhaita. Ja uusia suomalaisia. Niitä maa tarvitsee, ei f.äestoenwaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."
Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi?
Sori vaan mutta tuossa keskustelussa kirjoittaja painotti kuinka hän tarvitsee omaa aikaa PALJON ja haluaa touhuta kaikki päivät rauhassa omia juttujaan, joten kaivatulla tulee olla oma huone jossa olla jotta hän saa olla rauhassa. Muist
Musta on ihan normaalia, että kummallakin on oma huone / tila, jonne voi mennä ilman, että toinen on selkään hengittämässä. Minä tarviin sellasen ainakin. Hamsteria en voi ottaa, kun olen allerginen, mut josko kaivattu ois vähemmän pörheä, niin sopisi mun kotiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :)
En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole. Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."
Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet.Miksi sä olet täällä joka päivä haasta
Ikääntyvillä narsisteilla ei välttämättä ole muuta sisältöä elämässään kuin netissä provoilu ja ilkeily - sillat on poltettu eikä ikäännyttyä ole niin helppoa löytää uusia kohteita...
En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻
Laitoin luurit äänettömiksi, ei sun kannata enää tänään soittaa.
Soitat sitten lauantain vastaisena yönä kun laskuhumalassasi kärsit yksinäisyydestäsi... Vaikka onhan sun edellisestä soitosta jo tovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih.
Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.
ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita vo
Ai kuten aloittaja just teki?
Neuvomisesta ja ohiksesta ynnä muusta mainitusta huomauttaminen ei tee siitä samaa. Tiedetään kyllä että te muutamat tykkäätte yleensä heittää tämän käännön. Siis syyttää teitä ketjukontekstissa ihan aiheesta kritisoivia siitä mitä itse teette.
Mitähän mietit? Haluaisin kertoa, mitä mietin eilisiltana ja yöllä, mutta täällä ei voi. Tuntui umpikujalta taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Soitat sitten lauantain vastaisena yönä kun laskuhumalassasi kärsit yksinäisyydestäsi... Vaikka onhan sun edellisestä soitosta jo tovi.
En soita enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."
Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi?
Sori vaan mutta tuossa keskustelussa kirjoittaja painotti kuinka hän tarvitsee omaa aikaa PALJON ja haluaa touhuta kaikki päivät rauhassa omia juttujaan, joten kaivatulla tulee olla oma
No tätäpä just tarkoitinkin. Toivottavasti se kaivattus on sit OIKEASTIKIN sellainen joka viihtyy omassa huoneessaan. Eikä ole LÄÄHÄTTÄMÄSSÄ niskaasi. Heh 🤣
Hyvää yötä rakkaani.
Naiselle mustaherukan tuoksuiselta tytöltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mietit? Haluaisin kertoa, mitä mietin eilisiltana ja yöllä, mutta täällä ei voi. Tuntui umpikujalta taas kerran.
Sama, häntä mietin hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soita enää.
Heh - etpä niin... taaskaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih.
Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.
ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita vo
Ai kuten aloittaja just teki?
Neuvomisesta ja ohiksesta ynnä muusta mainitusta huomauttaminen ei tee siitä samaa. Tiedetään kyllä että te muutamat tykkäätte yleensä heittää tämän käännön. Siis syyttää teitä ketjukontekstissa ihan aiheesta kritisoivia siitä mitä itse teette.
Jos malttaisit lukea kunnolla, niin mun viestit tässä langassa oli tasan kaipauksen kontekstissa tälle pelkälle riidanhaastajalle. Ei hän (ap) kaipaa täällä ketään, kunhan on haukkumisen ilosta haukkumassa kaikkia muita kirjoittajia.
Terkut uulle ja jiille.