Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33261/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :) 

En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole.  Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."

Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet. 

Vierailija
33262/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.

Tämähän olisi mahtava juttu, kunhan se ei ole ulosottomieheltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33263/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan luuri tiukassa otteessa.

Vierailija
33264/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kirjoitatko siihen KÄÄK

Vierailija
33265/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kaivattuni ei todellakaan lähtisi pilkkaamaan aiheesta, empaattinen ja älykäs

Tuli tästä mieleen, kun vein ihastukselle muovikukan. En tiennyt onko allergioita tms mutta halusin sen ajatuksen/symbolin kuitenkin toteuttaa. Että näinkin näitä tilanteita voi olla ja soveltaa monin tavoin ihan terveen järjen pohjalta, ilman että syyllistyy mihinkään kovin pahaan. Varmaan joku tyrmää muovikukankin jonain maapallon tuhoamisena nyt. Sivu.

Mä ottaisin muovikukan ilolla vastaan! Edellinen

Vierailija
33266/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti viisi omimassa, kun rölli vaihteeksi ilmoittaa, että kohta tulee viesti! witut wärisee

Vierailija
33267/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mietin alkuaikoja. Oli ihmeellinen tunne hurmaantua sinusta. Olit jotakin hyvin erityistä heti. Kun valkeni, että tunne on molemminpuolinen, onnea ei voinut sanoin kuvata.

Vierailija
33268/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla kaikki valhetta vain, taidan häipyä täältä..-😘

Vierailija
33269/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä lukisi?

Vierailija
33270/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mun kaivattu osoittautunut hyväkäytöksiseksi tyypiksi, mutta ei. Onkin wt-tyyppi. Miehelle terveisiä.

Toivottavasti ei miulle. Hyvää yötä rakkaalle.

Vierailija
33271/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan niin paha juttu?

Vierailija
33272/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."

Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.

Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi? 

Sori vaan mutta tuossa keskustelussa kirjoittaja painotti kuinka hän tarvitsee omaa aikaa PALJON ja haluaa touhuta kaikki päivät rauhassa omia juttujaan, joten kaivatulla tulee olla oma

No tuo kuvaa nimenomaan tuollaisenaan, (eikä muuta koskaan väittänyt suhteeseen kuvittelevan) kontrollifriikkiä introverttiä. Ei edes introvertti tosin ole noin hurja 🤣 kenties joku ahdistuneisuushäiriöinen vaatis toiselta tuollaista. Tais muuten vaatia hiljaisuuttakin.

Vierailija
33273/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan merkkejä sinusta!

Halailtiin huolella koulussa, sain sut nauraa kunnolla monesti, olet kaksi viikkoa vanhempi, meillä on pituuseroa mikä ei ainakaa mua haittaa, muistaakseni pelattiin pullon pyöritystä jossain koulun matkalla, ollaan vanhoja.

Vierailija
33274/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole.  Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."

Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet. 

Miksi sä olet täällä joka päivä haastamassa riitaa? Eri

Vierailija
33275/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti viisi omimassa, kun rölli vaihteeksi ilmoittaa, että kohta tulee viesti! witut wärisee

Varmaan joo. Kai nää huonosta vitsistä menee. 

Vierailija
33276/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt niin paljon silmäpareja ympärillä, että seuraava viesti tulee myöhemmin. En halua, että kukaan kurkkii olan yli.n

Vierailija
33277/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse? Sinähän tämän ketjulaisten ivaamisen aloitit, en ole nähnyt sulta mitään kaipaamiseen liittyvää. 

Vierailija
33278/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan niin paha juttu?

Kaivattu päättää siitä

Vierailija
33279/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olisi mahtava juttu, kunhan se ei ole ulosottomieheltä. 

Perintätoimisto ei ois paljoa paremp vaihtoehto.

Vierailija
33280/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mietin alkuaikoja. Oli ihmeellinen tunne hurmaantua sinusta. Olit jotakin hyvin erityistä heti. Kun valkeni, että tunne on molemminpuolinen, onnea ei voinut sanoin kuvata.

Joo toi alku on ihaninta ja parasta! Tulispa taas joku uusi ihana vastaan

Ketju on lukittu.