Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt suhun.
Yleensä ihmiset ovat positiivisesti yllättyneitä minusta
Suukkoja mun muruselle. Rakas oot. Nähtäispä pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sut taas, puhua sun kanssa, nauraa sun kanssa, vähän halailla ja pussailla myös. Ja vain katsoa sun silmiin.
Samoin, n/m
Miehelle oli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ja niin vuodet kuluivat - eivätkä he enää koskaan tavanneet...
Vierailija kirjoitti:
"Ei hän (ap) kaipaa täällä ketään, kunhan on haukkumisen ilosta haukkumassa kaikkia muita kirjoittajia."
Kyllä hän kaipaa, ei vaan kehtaa myöntää sitä kun on polttanut sillat ja nyt kärsii yksinäisyydestä eikä kosijoita juurikaan ole - ainakaan sellaisia joiden seurassa hän haluaisi näyttäytyä.
Katkeruutta elämättä jääneestä elämästä, sitähän se on.
No jotain vakavaa sillä on pielessä, että jaksaa notkua täällä tappelemassa pelkästään. Tässäkin koko ilta ketju ollut ihan muuta kuin kaipausta koska yksi pitää jotain haukkumisrituaalia yllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻"
Istut siis itse täällä aamusta-iltaan odottamassa, että pääsisi vähän neuvomaan tai muuten kommentoimaan muiden viestejä, mutta siinä et tietenkään näe mitään vikaa, vaikkei se ole ketjun idea. Kaikki on tehty oikein, mitään ei ole tehty väärin. Muut haastaa riitaa, sinä vain kommentoit 🤦🏻Lopeta toi riidanhaastaminen, ei sua kaivata täällä etkä sä kaipaa ketään.
Itsehän sä täällä aina neuvot sivusta ja kerrot mikä oli kenenkin kaipausviestissä huonosti tai mitä sä nyt et ainakaan halua. En ole tämä jonka kanssa yllä riitelet ja kaipaan paljonkin. En vaan sun pätemistä ja kärkkäitä korjailuja muiden terkkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä!
Mahtaako moni täältä olla ylipäätään hedelmällinen enää
Vierailija kirjoitti:
"Ei hän (ap) kaipaa täällä ketään, kunhan on haukkumisen ilosta haukkumassa kaikkia muita kirjoittajia."
Kyllä hän kaipaa, ei vaan kehtaa myöntää sitä kun on polttanut sillat ja nyt kärsii yksinäisyydestä eikä kosijoita juurikaan ole - ainakaan sellaisia joiden seurassa hän haluaisi näyttäytyä.
Katkeruutta elämättä jääneestä elämästä, sitähän se on.
Kivat projisoinnit taas hei. Ymmärrän kyllä, että ottaa koville, kun neuvoja (itsestäänselvyyksiä) ei kaivata täällä ja tämä on ainoa paikka missä pääsee pätemään tai vähän jopa "kouluttamaan" muita.
Vierailija kirjoitti:
Ole vain.
Harmittaa että tavattiin. Ja pakko nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vaadit minulta liikaa.
En, vain sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻"
Istut siis itse täällä aamusta-iltaan odottamassa, että pääsisi vähän neuvomaan tai muuten kommentoimaan muiden viestejä, mutta siinä et tietenkään näe mitään vikaa, vaikkei se ole ketjun idea. Kaikki on tehty oikein, mitään ei ole tehty väärin. Muut haastaa riitaa, sinä vain kommentoit 🤦🏻Lopeta toi riidanhaastaminen, ei sua kaivata täällä etkä sä kaipaa ketään.
Itsehän sä täällä aina neuvot sivusta ja kerrot mikä oli kenenkin kaipausviestissä huonosti tai mitä sä nyt et ainakaan halua. En ole tämä
Sori, väärin tunnistettu. Lopeta riidanhaastaminen ja kirjoita kaipausterveisiä. Sä pilaat ketjun.
Godnatt fru speciallärare 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä täällä aina neuvot sivusta ja kerrot mikä oli kenenkin kaipausviestissä huonosti tai mitä sä nyt et ainakaan halua. En ole tämä
Ei hänen toiminnassa ole mitään vikaa, hän vaan kommentoi ja keskustelee... Jos taas hänen viestejä kommentoi, on se riidanhaastamista. Näin narsistilandiassa. Immuniteetti hänelle.
Olisitpa ollut eilen seuranani eräässä tornissa kylmällä maitokahvilla ja kävellyt sen jälkeen kanssani halki kaupungin Ateneumille ja viettänyt pari tuntia siellä.
Vauvoja ulkoiluttaa enemmän miehet kuin naiset. Tämä ei pääty hyvään.
"en vieläkään ymmärrä, ettei tarvitse kirjoittaa kaikkia tapahtumia seikkakohtaisesti, että keskivertoälyllä varustettu ihminen ymmärtää, ettei se mitä on kirjoitettu ole kaikki, mitä on tapahtunut tai tulee tapahtumaan, ja tästä jaksan vielä kuukausien jälkeen jankata pönkittäen ainoastaan omaa hölmöyttä" 🤣