Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33281/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42v ;)

Vierailija
33282/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt niin paljon silmäpareja ympärillä, että seuraava viesti tulee myöhemmin. En halua, että kukaan kurkkii olan yli.n

Minäkin istun täällä terassilla ja kaikki katsoo naapuripöytää myöten kun näpyttelen tänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33283/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.

Mieheltä? Se olisi parasta ikinä. Haluat siis tavata sittenkin? Olenhan ollut aika sitkeä ja kärsivällinen niin olisiko aika jo palkita mut siitä hyvästä? Laita viestiä pian 

Vierailija
33284/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluat, että mä teen?

t. se joka ei oikeasti rukoile

ps. miksi kirjoitin tänne enkä suoraan sulle? 

Vierailija
33285/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä! 

Vierailija
33286/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan niin paha juttu?

Kaivattu päättää siitä

Älä pidä hullua pidempään pinnassa.

Sivu

Vierailija
33287/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään mietin alkuaikoja. Oli ihmeellinen tunne hurmaantua sinusta. Olit jotakin hyvin erityistä heti. Kun valkeni, että tunne on molemminpuolinen, onnea ei voinut sanoin kuvata.

Joo toi alku on ihaninta ja parasta! Tulispa taas joku uusi ihana vastaan

On sellainen kutkuttava olo että hänelle tulee pian. Eri

Vierailija
33288/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla kaikki valhetta vain, taidan häipyä täältä..-😘

Ei suinkaan, mutta sinun kaipaamasi tuskin täällä on 🤔

Vierailija
33289/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä haluat, että mä teen?

t. se joka ei oikeasti rukoile

ps. miksi kirjoitin tänne enkä suoraan sulle? 

Rukoile oikeasti.

Vierailija
33290/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :) 

En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole.  Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."

Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet. 

Miksi sä olet täällä joka päivä haastamassa riitaa? Eri

Joillakuilla ei vain ole mitään elämää, niin purkavat sitten pahaa oloaan netissä tuntemattomille raivoamalla 🤷🏻

Vierailija
33291/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih. 

Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.

ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kaivattuni ei todellakaan lähtisi pilkkaamaan aiheesta

No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :) 

En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole.  Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta.

Sivusta. Sä et ole tainnut huomata sitä ettet itse oikein tapaa ottaa ketjun tarkoitusta ja siten muita ihmisiä tässä ketjussa huomioon. Täällä lähetetään terveisiä. Ei arvioida muiden viestien sisältöä, kritisoida, pidetä ketjua mielipideketjuna, höpötellä niitä näitä, ruodita toisten kaipausta, käännetä jos mitäkin viestiä negatiiviseksi, neuvota tai kaivata neuvoja. Täällä kirjoitetaan terveisiä niille kunkin omalle kaivatulle.

Vierailija
33292/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä! 

Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin. 

Vierailija
33293/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kreikkalaista patonkia. Siis ihan oikeasti leipää fetasalaatilla. Jaksaisko woltata.

Vierailija
33294/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset projisoinnit 🤷🏻

Vierailija
33295/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla kaikki valhetta vain, taidan häipyä täältä..-😘

Ei suinkaan, mutta sinun kaipaamasi tuskin täällä on 🤔

Niinpä, en tiedä..-😘

Vierailija
33296/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin. 

Jaan neuvoja, jotka ovat useimmille itsestäänselvyyksiä. 

Vierailija
33297/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kertoa, miten kertoa, kuolen halusta kertoa.. 

Kerro kerro. Soita tai laita viestiä 

Vierailija
33298/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih. 

Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.

ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kai

Sivusta. Sä et ole tainnut huomata sitä ettet itse oikein tapaa ottaa ketjun tarkoitusta ja siten muita ihmisiä tässä ketjussa huomioon. Täällä lähetetään terveisiä. Ei arvioida muiden viestien sisältöä, kritisoida, pidetä ketjua mielipideketjuna, höpötellä niitä näitä, ruodita toisten kaipausta, käännetä jos mitäkin viestiä negatiiviseksi, neuvota tai kaivata neuvoja. Täällä kirjoitetaan terveisiä niille kunkin omalle kaivatulle.

Ai kuten aloittaja just teki? 

Vierailija
33299/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä samanikäiselle.

Vierailija
33300/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan niin paha juttu?

Kaivattu päättää siitä

Se olisi hyvä harppaus ketjusta todellisuuteen.

Ketju on lukittu.