Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt niin paljon silmäpareja ympärillä, että seuraava viesti tulee myöhemmin. En halua, että kukaan kurkkii olan yli.n
Minäkin istun täällä terassilla ja kaikki katsoo naapuripöytää myöten kun näpyttelen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.
Mieheltä? Se olisi parasta ikinä. Haluat siis tavata sittenkin? Olenhan ollut aika sitkeä ja kärsivällinen niin olisiko aika jo palkita mut siitä hyvästä? Laita viestiä pian
Mitä sä haluat, että mä teen?
t. se joka ei oikeasti rukoile
ps. miksi kirjoitin tänne enkä suoraan sulle?
Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin paha juttu?
Kaivattu päättää siitä
Älä pidä hullua pidempään pinnassa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mietin alkuaikoja. Oli ihmeellinen tunne hurmaantua sinusta. Olit jotakin hyvin erityistä heti. Kun valkeni, että tunne on molemminpuolinen, onnea ei voinut sanoin kuvata.
Joo toi alku on ihaninta ja parasta! Tulispa taas joku uusi ihana vastaan
On sellainen kutkuttava olo että hänelle tulee pian. Eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla kaikki valhetta vain, taidan häipyä täältä..-😘
Ei suinkaan, mutta sinun kaipaamasi tuskin täällä on 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haluat, että mä teen?
t. se joka ei oikeasti rukoile
ps. miksi kirjoitin tänne enkä suoraan sulle?
Rukoile oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :)
En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole. Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta."
Mikset vain kirjoita "omalle kaivatullesi" sen sijaan, että tulet pätemään muiden viesteihin miten pitää pitää mielessä, jos kaivatulla onkin laktoosi-intoleranssi, ettei tarjoa mitään sellaista mistä lentää varpusparvi. Eiköhän 99% aikuisista, normaalin kognition omaavista osaa ihan itse ratkaista nämä ja vastaavat tilanteet.Miksi sä olet täällä joka päivä haastamassa riitaa? Eri
Joillakuilla ei vain ole mitään elämää, niin purkavat sitten pahaa oloaan netissä tuntemattomille raivoamalla 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih.
Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.
ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kaivattuni ei todellakaan lähtisi pilkkaamaan aiheesta
No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :)
En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole. Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta.
Sivusta. Sä et ole tainnut huomata sitä ettet itse oikein tapaa ottaa ketjun tarkoitusta ja siten muita ihmisiä tässä ketjussa huomioon. Täällä lähetetään terveisiä. Ei arvioida muiden viestien sisältöä, kritisoida, pidetä ketjua mielipideketjuna, höpötellä niitä näitä, ruodita toisten kaipausta, käännetä jos mitäkin viestiä negatiiviseksi, neuvota tai kaivata neuvoja. Täällä kirjoitetaan terveisiä niille kunkin omalle kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten ensimmäisellä kerralla EHKÄISY, jos ette heti jälkikasvua halua... Muistakaa myös, että lateksiallergia on melko yleistä!
Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin.
Kaipaan kreikkalaista patonkia. Siis ihan oikeasti leipää fetasalaatilla. Jaksaisko woltata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla kaikki valhetta vain, taidan häipyä täältä..-😘
Ei suinkaan, mutta sinun kaipaamasi tuskin täällä on 🤔
Niinpä, en tiedä..-😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näistä muistutella teinejä. Ei kai ne täällä ole kaipaamassa, viestivät huomattavasti edistyneemmin.
Jaan neuvoja, jotka ovat useimmille itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kertoa, miten kertoa, kuolen halusta kertoa..
Kerro kerro. Soita tai laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih.
Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.
ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kai
Sivusta. Sä et ole tainnut huomata sitä ettet itse oikein tapaa ottaa ketjun tarkoitusta ja siten muita ihmisiä tässä ketjussa huomioon. Täällä lähetetään terveisiä. Ei arvioida muiden viestien sisältöä, kritisoida, pidetä ketjua mielipideketjuna, höpötellä niitä näitä, ruodita toisten kaipausta, käännetä jos mitäkin viestiä negatiiviseksi, neuvota tai kaivata neuvoja. Täällä kirjoitetaan terveisiä niille kunkin omalle kaivatulle.
Ai kuten aloittaja just teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin paha juttu?
Kaivattu päättää siitä
Se olisi hyvä harppaus ketjusta todellisuuteen.
N42v ;)