Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻"
Istut siis itse täällä aamusta-iltaan odottamassa, että pääsisi vähän neuvomaan tai muuten kommentoimaan muiden viestejä, mutta siinä et tietenkään näe mitään vikaa, vaikkei se ole ketjun idea. Kaikki on tehty oikein, mitään ei ole tehty väärin. Muut haastaa riitaa, sinä vain kommentoit 🤦🏻
Juuri nän.
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻"
Istut siis itse täällä aamusta-iltaan odottamassa, että pääsisi vähän neuvomaan tai muuten kommentoimaan muiden viestejä, mutta siinä et tietenkään näe mitään vikaa, vaikkei se ole ketjun idea. Kaikki on tehty oikein, mitään ei ole tehty väärin. Muut haastaa riitaa, sinä vain kommentoit 🤦🏻
Lopeta toi riidanhaastaminen, ei sua kaivata täällä etkä sä kaipaa ketään.
On kyllä ikävä kun täälläkin riidellään. Kai se pahuus lisääntyy ihmiskunnassa. Onko enää mitään kaunista jonkun vuoden päästä? Hän toki pysyy kauniina.
.
Handulta 0 sivuohista mihinkään.
Käytän tähän ketjuun 2 min per vrk.
Ohikset tod.näk. muutamien vakioiden,
joihin mä en kuulu. *Kirjoittaa itse dialogia,
ellei trilogiaa langoissa. 👋🌿
.
En jaksa miettiä syntyjä syviä häneen liittyen, voisi olla synkkiä aatoksia. Mietin vaan ja muistan hänet mukavalla tavalla. Kevyesti.
Kelatkaa, että joskus kirjoitatte tänne viimeisen viestinne. Ehkä tietämättäkin. Vähän niinku joskus poltti viimeisen cd:n, eikä silloinkaan ajatellut että tämä oli nyt viimeinen ikinä. 😃
Päivämme eivät päättyneet eilisiin eikä kesämmekään pääty tulevaan syksyyn. Rakasta minut ruhjeille vailla ainuttakaan ajatusta siitä, että tästä olisi enää paluuta. Se on ainoa ehtoni. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
'En tiedä onko ikääntyvä vai mikä, mutta on täällä nykyään joka ikinen päivä oikein tekemällä tekemässä riitaa kaikkien viesteistä. Rupean pyytämään bänniä sille, ei vaan jaksa lukea sen jatkuvaa irvailua täällä. Eihän se edes kaipaa ketään 🤦🏻'
'Istut siis itse täällä aamusta-iltaan odottamassa, että pääsisi vähän neuvomaan tai muuten kommentoimaan muiden viestejä, mutta siinä et tietenkään näe mitään vikaa, vaikkei se ole ketjun idea. Kaikki on tehty oikein, mitään ei ole tehty väärin. Muut haastaa riitaa, sinä vain kommentoit 🤦🏻'
Kumpikaan ei 👋.
Vierailija kirjoitti:
Suostumuksesta jankkaamisenne on turhaa. Eka viesti aiheesta (seksiin herääminen) kun kuului näin:
Juu meitä on moneen junaan, itse tosiaan unelmaelämässäni saisin usein aamuisin seksiä :) Voisin vaikka herätä siihen.
Kai tuosta nyt ilmenee, että se olisi jopa toivottua. Tämä ei luonnollisestikaan ole universaali lupa kaikille kaikissa tilanteissa.
Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt.
Mut noinhan toikin keskustelu menisi täällä :D
Ensin joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, sitten joku vastaisi siihen haaveilevansa muna ja paahtoleipä-aamiaisen tekemisestä kaivatulleen, ja siihen sitten tulisi muutama tyyppi pätemään, ettei se hänen kaivattu välttämättä tykkäisi ja he ei ainakaan syö paahtoleipää!
"Haluan kuuro mykän miehen joka ei liiku huoneestaan mihinkään", aa ok niitä löytää vanhainkodista ja palvelutaloista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Taas pari klassikkoa kun joku huomauttaa aiheesta eli esim ohiksesta tai epäolennaisesta jankkaamisesta: pyysin just bänniä sille/miksi haastat kaikkien kanssa riitaa joka päivä/eihän se edes kaipaa ketään.
Tää yks kyllä aivan oikeasti häiritsee täällä nykyään kaikkea keskustelua ja tarkoituksella haastaa riitaa. Ei ehkä itse tajua sitä mutta näin se on.
KETÄ SÄ EDES KAIPAAT?? Kirjoita kerrankin siitä äläkä muista kaipaajista.
"Ei hän (ap) kaipaa täällä ketään, kunhan on haukkumisen ilosta haukkumassa kaikkia muita kirjoittajia."
Kyllä hän kaipaa, ei vaan kehtaa myöntää sitä kun on polttanut sillat ja nyt kärsii yksinäisyydestä eikä kosijoita juurikaan ole - ainakaan sellaisia joiden seurassa hän haluaisi näyttäytyä.
Katkeruutta elämättä jääneestä elämästä, sitähän se on.
Näytät niin ihanan lutuselta tossa kuvassa sun teinin kans. Oot komea mies. Saat mut ihan heikoksi olemuksellasi. Pääsisinpä kiinni suhun. Siinä olisin vihdoin onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Päivämme eivät päättyneet eilisiin eikä kesämmekään pääty tulevaan syksyyn. Rakasta minut ruhjeille vailla ainuttakaan ajatusta siitä, että tästä olisi enää paluuta. Se on ainoa ehtoni. Kauniita unia.
Hyvää yötä, kauan odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sut taas, puhua sun kanssa, nauraa sun kanssa, vähän halailla ja pussailla myös. Ja vain katsoa sun silmiin.
Samoin, n/m
Hyviä unia. halipusit..-😘