Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
33241/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mitä haluat paljastaa?

Rakkauteni. Ja sen etten ole konsaan kirjoittanut ilkeitä viestejä tänne kaivatullein nimimerkein tahi ilman. Hyvää iltaa naiselle lounaaseen, olisinpa päässyt tänään sinne päin. Saanko jättää kaverpyynnön eräässä sos.median sovelluksessa vai suututko?

Vierailija
33242/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih. 

Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.

ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kaivattuni ei todellakaan lähtisi pilkkaamaan aiheesta, empaattinen ja älykäs

No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33243/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."

Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.

Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi? 

Joo ja se yksi seksikuvailu jossa oli ehkä 2 lausetta ja nää alkoi sitä sitten arvostella kuin sen ihmisen tapa harrastaa seksiä rajoittuisi vain siihen mitä oli niihin kahteen lyhyee

Ohista, mutta ihmisiä on monenlaisia myös suhteessa tekstien ymmärrykseen (ja tuottamiseen). Käsitykseni mukaan kirjallisen ilmaisun taitoon liittyy paljon se, mitä ei suoraan kerrota mutta välittyy sanattomasti. Taitoa on valita ja supistaa ilmaisu pienimpään ja merkityksellisimpään. Triviaalit yksityiskohdat täydentyvät lukijan mielikuvituksessa ja se on rikkaampi kuin tarkka sanallinen kuvaus. Luettelomainen yksityiskohtien kuvailu on lähinnä tylsää ja latteaa. Joillain kuitenkaan sitä korvien välistä luomistyötä ei tapahdu ja teksti tulkitaan poissulkevaksi, eli sitä ei ole mitä ei kirjoitettu.

Toissalta myös se, millä lukijan mielikuvitus aukot kerronnassa täyttää, kertoo paljon tämän omasta sielunmaisemasta. Viittaus seksuaaliseen toimintaan tuottaa yhdelle mielikuvan rakastavaisten hekumallisimmasta täyttymyskestä, toinen alkaa pohtia oliko suostumusta ja ehkä raiskaus kyseessä.

Sivusta.

Se että yrittää vesittää jonkun toisen mielipiteen tämän henkilön kautta, on kyllä pelkästään puhdas argumentaatiovirhe. Sinuna en neuvoisi lukemisesta ja kirjoittamisesta noin ohuilla tiedoilla noin paljon.

sivusta ohis

Vierailija
33244/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kertoa, miten kertoa, kuolen halusta kertoa.. 

Älä kuole vaan kerro. Palat kuitenkin halusta kertoa.

Vierailija
33245/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos joku kirjoittaisi unelmaelämässään toivovansa kaivatulta aamiaiseksi munia ja paahtoleipää, niin ei tartte alkaa varoittelemaan keliakian ja vegaaniuden selvittämisestä, pöntöt."

Ketjussa on vähän... Erikoisia tapauksia. Sama mitä kirjoittaa, niin se on jonkun mielestä väärin, negatiivista tai vähintään neuvoja pitää antaa.

Muistan vieläkin sen monen sivun jankkauksen, kun joku kirjoitti tyyliin "vilkaisisin ovenraosta ja siellä hän olisi" tilanteesta, jossa asuisi kaivatun kanssa. Jonkun piti sitten tuohon takertua, että kyllä olisi ankeaa, kun vain vilkuiltaisiin jostain oviaukosta, mikä suhde sekin olisi? 

Sori vaan mutta tuossa keskustelussa kirjoittaja painotti kuinka hän tarvitsee omaa aikaa PALJON ja haluaa touhuta kaikki päivät rauhassa omia juttujaan, joten kaivatulla tulee olla oma huone jossa olla jotta hän saa olla rauhassa. Muist

Mä taas en lukenut sitä yhtään noin negatiiviseksi vaan kivaksi kahden introvertin suhteeksi, jossa kummankin tarvetta olla myös paljon omissa oloissaan pidetään tärkeänä ja kunnioitetaan ja ettei syvät tunteet ole mitenkään poissuljettua vaikkei kyhnätäkään kylkikyljessä taajaan kuten pariskunnat usein, ne introvertitkin. Eri

Vierailija
33246/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa syödä 15 lavallista tortilloja?🤢

Vierailija
33247/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku selkokielinen tunniste

Vierailija
33248/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps. Mulle ei ihan tosiasiallisesti voisi tuoda kuin gerberoita tai ruusuja, mulla on kissoja ja leikkokukat on lähes kaikki tosi myrkyllisiä ihan pelkästään kissan hengittääkin. Eli asioita voi tosiaan joutua miettimään, mutta onneksi oma kaivattuni ei todellakaan lähtisi pilkkaamaan aiheesta, empaattinen ja älykäs

Tuli tästä mieleen, kun vein ihastukselle muovikukan. En tiennyt onko allergioita tms mutta halusin sen ajatuksen/symbolin kuitenkin toteuttaa. Että näinkin näitä tilanteita voi olla ja soveltaa monin tavoin ihan terveen järjen pohjalta, ilman että syyllistyy mihinkään kovin pahaan. Varmaan joku tyrmää muovikukankin jonain maapallon tuhoamisena nyt. Sivu.

Vierailija
33249/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta tuossa keskustelussa kirjoittaja painotti kuinka hän tarvitsee omaa aikaa PALJON ja haluaa touhuta kaikki päivät rauhassa omia juttujaan, joten kaivatulla tulee olla oma huone jossa olla jotta hän saa olla rauhassa. Muist

Mä olen tuollainen ja siks just en edes halua mitään parisuhdetta kenenkään kanssa vaan haaveilen vain ketjussa näitä ihastuksiani. Monet kyllä loukkaantuu siitäkin, kun ei halua kaivatun kanssa mitään, mutta eipä se kenellekään ketjussa mitenkään kuulu. Eri

Vierailija
33250/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Vierailija
33251/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa täällä tyhmältä ja tylsääkin tappavammalta. Ei jaksa lukea. Öitä! 

Vierailija
33252/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
33253/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu sanoo Piipiiksi. 😍

Vierailija
33254/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun törmäisi sattumalta suhun nainen ihan kahden. Mahdollisen pitkän halin jälkeen mun olis pakko tehdä aloite ja kokeilla vähän kepillä jäätä vaikka olis kuinka kiellettyä. Olet mun mielessä ja sydämessä 24/7 aina ensi kohtaamisesta lähtien. Me ihanat sielun puolikkaat.

Vierailija
33255/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa syödä 15 lavallista tortilloja?🤢

2

riittää ja voin ostaa ne itse.

Vierailija
33256/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että veisit kaivatulle kukkia, niin joku tulee kertomaan miten mielikuvituksetonta se on, muutenkin aivan paska idea syistä x, y, z, ja että hänen väkivaltainen kallu-ex toi aina kukkia ja VETI LAMPUT MUSTIKSI... Ja vielä, mitä jos kaivattu olisikin allerginen kukille? Nih. 

Miksi käyt täällä jos on noin kauheaa lukea ihmisten pohdintoja kaipauksen eri kulmilta? Sosiaalisissa kanavissa katsos on vähän pakko sietää sitä että ihmiset voi suhtautua asioihin eri tavoilla, kirjoita yksityistä päiväkirjaa jos et kestä että sun kukkamakua arvioidaan.

No mikset kestä arvosteluani sitten ja itket siitä? :) 

En mä mitään ole itkenyt, kerroin sulle vain faktoja elämästä. Joskus joutuu ottamaan muita huomioon, niin netissä kuin tosielämässä esim lahjojakin viedessä, ei siinä mitään pilkattavaa ja ivattavaa ole.  Nyt säkin ehkä osaat ajatella asiaa vähän laajemmin kuin pelkän riidanhaastamisen kautta.

Vierailija
33257/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.

Vierailija
33258/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8v. 9kk

Vierailija
33259/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu pahimpaan, voi olla että joku päivä saat oikeasti viestin.

Sitä odotellessa.

Vierailija
33260/35298 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun törmäisi sattumalta suhun nainen ihan kahden. Mahdollisen pitkän halin jälkeen mun olis pakko tehdä aloite ja kokeilla vähän kepillä jäätä vaikka olis kuinka kiellettyä. Olet mun mielessä ja sydämessä 24/7 aina ensi kohtaamisesta lähtien. Me ihanat sielun puolikkaat.

Milloin tapasitte ekaa kertaa? Me useita useita vuosia sitten. Sielunkumppanina mäkin häntä pidän.

Ketju on lukittu.