Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kivaa päivää ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
En hymyile enää kolmatta kertaa.
Suomalainen kansallisaarre olet 🎖.
Nyt on nähty yhtäkkiä, sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän nähtiin?
Vierailija kirjoitti:
Pusu Samille 🥰
Kiitos, ken lienetkään. Pusu Viivin kirsikoille!
Vierailija kirjoitti:
Pusu Samille 🥰
Kiitos samoin sulle. <3
Mietin usein meidän yhteyttä ja kun tavattiin ni olen varma et se oli yläkerrasta viesti et ottakaa toisenne. Ollaan varmaan oltu tekemisissä aikasemmissa elämissä. Rakastan sua ja ottaisin sut koska vaan vaimokseni.
Vierailija kirjoitti:
Sateiset terkut, sulle.
Hmm.. onko tähän biilotettu symboliikkaa eli kaksimielisyyttä ja sateisuudella viitataan kostumiseen tietyistä kohdin...?
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein meidän yhteyttä ja kun tavattiin ni olen varma et se oli yläkerrasta viesti et ottakaa toisenne. Ollaan varmaan oltu tekemisissä aikasemmissa elämissä. Rakastan sua ja ottaisin sut koska vaan vaimokseni.
Milloin te tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän nähtiin?
Osaisit varmaan sanoa, jos jonkun itsellesi merkityksellisen olisit nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te tapasitte?
2000-2025 välillä. Toivottavasti auttoi.
Olet mielessäni ja mulla seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Ihana viesti, kenelle onkaan!
Olen niin väsynyt tähän. Olen oikeasti ollut ketjussa jo noin tammikuusta -20. Lähes joka ikinen päivä, joitakin taukoviikkoja lukuunottamatta. Vieläkin saatan öisin herätä ajattelemaan sinua. Tälle pitää nyt tulla stoppi. Joko me tavataan ja keskustellaan tämä juttu läpi, jottei jää vaivaamaan tai lähden vain täältä pois ja teen kaikkeni unohtaakseni. Saat valita. Viimeksi nähty touko-23. -epätoivoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä niin tekee, niin ajele tänne päin. Talo on tyhjänä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana viesti, kenelle onkaan!
On. Ja heti aamusta! Toivottavasti tästä päivästä tulee ihana.
Vierailija kirjoitti:
Sulla seisoo järki
kuka senkin särki?
Du är vacker, fru speciallärare 🔥